Wachttijd KID

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 22 november 2013, 14:05

Hey mie…

Eerst en vooral heftig verhaal mie…
Ben je ooit al zwanger geraakt door 1 van de 3 icsi pogingen? Heb je ooit cryotjes gehad? (omdat je schrijft overstimulatie)
Wat gek dat het zaad dat in de diepvriezer zit jou nooit zwanger zou kunnen maken.. waarom dan ooit in de eerste plaats ingevroren?
Ik zou als ik jou was misschien eens second opinion gaan vragen.. tenslotte heb je maar 3 pogingen meer terugbetaald.
Als een tweede mesa poging mogelijk is zou ik daarvoor durven kiezen… dan ben je zeker dat je echt alles hebt geprobeerd.. natuurlijk blijven die teleurstellingen zich opstapelen als het niet lukt en slinken de terugbetaalde pogingen ook natuurlijk..
Hebben ze bij jou al onderzoeken gedaan?

Verder heb ik jou een prive bericht gestuurd met ons verhaal.. het was beetje te lang en te persoonlijk om het zo voluit te posten opnieuw..

Elsjana
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 november 2012, 11:31

Wachttijd

Bericht door Elsjana » 12 januari 2014, 21:55

Dag iedereen,

ik vind het altijd raar als jullie over wachttijd spreken, want wij zijn nu al even bezig in Gent en wij hebben vanaf in het begin maar 1-2 maand moeten wachten. Wij waren zelf ook geschrokken, want wij lezen altijd van deze reacties.
We hebben nu bij besteld en we hebben nu weer maar 1 maand moeten wachten.
(dus document getekend, binnengebracht en e-mail gekregen dat het sperma klaarligt voor ons om te starten = 1 maand)

Wij zijn bezig met spermadonoren en inseminatie om een idee te geven.
(3 pogingen achter de rug, maar we hebben er lang over gedaan om de knoop door te hakken)

Veel succes alvast aan iedereen!

Vraagtekens
Berichten: 2445
Lid geworden op: 17 augustus 2012, 10:43

Bericht door Vraagtekens » 20 januari 2014, 10:00

hey mie

ja wachttijd is in jette zo lang.. werken met eigen donorbank.. sommige ziekenhuizen werken met deense donorbank.. dat geeft de verschillen in wachttijd!

Hopelijk heb je snel positief nieuws!

Koreke
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 februari 2015, 15:25

Re: Wachttijd KID

Bericht door Koreke » 16 februari 2015, 16:20

Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met een KID behandeling in Antwerpen? Alvast bedankt! :wink:

kimmydaphne
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 september 2015, 19:18

Re: Wachttijd KID

Bericht door kimmydaphne » 9 september 2015, 19:25

hallo iedereen wij zouden graag meer informatie krijgen over het ziekenhuis van Genk
ik las ergens dat ze alleen maar buidelandse donoren hadden ?
wij zouden toch graag belgies donor hebben en weten jullie waar
we terecht kunnen in Genk voor meer informatie of voor een gesprek
wij zouden liefst in Genk doen om dat we zelf van Hasselt zijn dus is gemakkelijker voor
alles de combineren

mvg :oops: :oops: :oops:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten