Ons wondertje waar we op moeten wachten..

Spermadonatieforum
Forumregels
De Verdwaalde Ooievaar heeft intern meermaals de discussie gevoerd over het al dan niet toelaten van berichten over aanvraag of aanbod van donormateriaal. Ook de wetgeving hierrond is nog vrij dynamisch en actueel.

De Verdwaalde Ooievaar geeft de voorkeur aan het weren van deze oproepen, maar stelt vast dat deze hoe dan ook terugkomen in fora die hier niet voor bedoeld zijn.

Om deze reden werd een subforum voor aanbod/aanvraag van donormateriaal aangemaakt.

De Verdwaalde Ooievaar kan enkel waarschuwen voor de risico's die donatie via niet-officiële kanalen met zich meebrengt. Uit ervaringen weten wij immers dat naast een aantal goed bedoelende donors, er ook mensen zijn die hierin enkel financiële bedoelingen hebben, mensen die het niet nauw nemen met medische geschiedenis en hier al dan niet over liegen, mensen die vooral op zoek zijn naar het sexuele, enz.

Misbruik van andere fora zal streng gesanctioneerd worden.

-UPDATE- Omdat blijkt dat mensen toch respectloos andere fora blijven misbruiken voor oproepen omtrent donormateriaal, zullen de accounts van misbruikers meteen verwijderd worden. Er werd een apart forum aangemaakt, maak daar dan aub gebruik van.
Plaats reactie
Mamatjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 8 januari 2013, 17:45

Ons wondertje waar we op moeten wachten..

Bericht door Mamatjes » 9 januari 2013, 8:38

Dag iedereen,

Ik en mijn vriendin zijn ongeveer 2 jaar samen en willen alle2 zeer graag kinderen.
Vorig jaar in September zijn we begonnen aan de gespreken in UZA.
Na enkele mentaal zware gespreken en heel wat ongeduldige maanden wachten kregen we gisteren onze uitslag.

2 jaar Time out...

Pfff, ja dan stort je wereld wel even in, echt teleurstellend!
2 jaar????!!!! Omdat we volgens hen te jong zijn,
we zijn trouwens een lesbisch koppeltje van 25-26 jaar bijna.

Dus we zoeken andere opties, we gaan nu naar Brussel voor onze gespreken en kijken hoe het daar verloopt.
Ondertussen zijn we via een vriendin op een site Cryos geraakt, een spermabank in Denemarken.

Is er iemand die hier enige ervaring mee heeft?
Zijn er vrouwen onder jullie die al zelfinsiminatie gedaan hebben?

We zijn even ten einde raad en zoeken naar oplossingen, zij die raad weten..
LAAT JE GAAN

Liefs,

Mamatjes xx

inaatje13
Berichten: 890
Lid geworden op: 14 juli 2009, 11:22

Bericht door inaatje13 » 9 januari 2013, 21:16

In jette is leeftijd geen issue!!
Ik was 24 in UZA en vriendin 27; wij werden wel goedgekeurd, maar voelde me er niet goed!!! In Brussel gaat het soepeler, believe me!!

Veel succes!!!

Mamatjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 8 januari 2013, 17:45

Bericht door Mamatjes » 10 januari 2013, 8:30

Bedankt Inaatje!!

We zijn mega benieuwd hoe het er in Brussel aan toe zal gaan we hebben inderdaad al horen zeggen dat het daar helemaal anders is...

Spannend!

Hebben jullie lang moeten wachten op een donor?
Hoe lang is het ondertussen al geleden?

Tnx xx

inaatje13
Berichten: 890
Lid geworden op: 14 juli 2009, 11:22

Bericht door inaatje13 » 10 januari 2013, 15:26

Wij hebben nu een zoontje van 17 maanden.
Wij zijn wel zwanger via onderlinge eiceldonatie (mijn vrouw schonk aan mij haar eicellen).Ons eerste gesprek in Jette was ergens eind 2009 en ik was zwanger rond november 2010 en ben dus bevallen in augustus 2011.

Weet sinds gisteren trouwens dat ik zwanger ben van ons tweede(en mss derde).

Greetz

Mamatjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 8 januari 2013, 17:45

Bericht door Mamatjes » 10 januari 2013, 20:04

Wow! Super, proficiat!!

Ik hoop dat ik dat in de toekomst ook zal kunnen zeggen!
Wat een fantastisch verhaal!

Heb je dan met je 2e ook via dezelde weg gegaan?

Bedankt voor de info al xx

inaatje13
Berichten: 890
Lid geworden op: 14 juli 2009, 11:22

Bericht door inaatje13 » 11 januari 2013, 10:21

Ja ben nu zwanger van embryo's van de vorige keer die ingevroren waren. Dus het zal een echt broertje of zusje zijn :-)!! Nu wel nog bang afwachten!!

Mamatjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 8 januari 2013, 17:45

Bericht door Mamatjes » 11 januari 2013, 12:16

Wow super! Een dikke proficiat! Jullie gaan dat super doen!

Lieke1990
Berichten: 79
Lid geworden op: 12 maart 2012, 12:31

Bericht door Lieke1990 » 23 januari 2013, 15:36

Hallo Mamatjes,

Kennis van mij heeft zelf insinuatie gedaan met het sperma van een kennis, nu moet natuurlijk wel zo iemand kennen!

Wij zijn bezig met de 2e behandeling pgd, als deze niet lukt gaan we kijken nAar eiceldonatie of kruis donatie.. Wij een eicel van een stel en hun onze sperma. Ideale oplossing.. Zo ben je nog sneller aan de beurt ook, daar wel eens aan gedacht??

Liefs Lieke!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten