Volgende afspraak was pas bij 7 weken zwangerschap voor een eerste echo. 12/12 de langverwachte echo, maar deze draaide helemaal niet uit zoals verwacht... Het embryo had maar de grootte van een zwangerschap van 6 weken, perfect mogelijk zei de verloskundige, aan uw bloed zien we voldoende. Bloed genomen, deze namiddag bellen we.
Nog geen 15 minuten later waren we al onderweg naar huis, niet goed beseffen wat er juist allemaal gezegd is...
Pas in de late avond telefoon gehad dat de analyse niet goed was uitgevoerd dat we morgen meer nieuws zouden krijgen.
Volgende dag lieten ze dan weten dat hcg = 11.000 was, mijn vraag was "is dit dan goed?", kunnen we niet zeggen mevrouw, kom morgen voor echo nog eens langs.
Na nog een slapeloze nacht, echo. Na nog geen 10 min waren we weer buiten, echo was nog hetzelfde dan 2 dagen terug. Ik moest gewoon stoppen met de ustrogestan en wachten tot ik een bloeding kreeg. Als de bloeding gedaan was kon ik terug komen voor een echo.
Nu voelen we ons toch wat aan ons lot overgelaten... Wanneer zal de bloeding beginnen? Wat als die niet begint?
Ik heb maar naar mijn gynaecoloog gebeld maar die krijgt jammer genoeg geen info door van het ziekenhuis. Met die info wist hij niet veel, hij vroeg echo's maar die heb ik niet gekregen dus hij stelde ook voor om week of 2 te wachten.
Dus nu moet ik gewoon wachten tot een miskraam? Maar ondertussen wel nog met de nodige zwangetschapskwaaltjes. Echt een vreselijk tijd staat ons te wachten en dit met de feestdagen...
Nog iemand die heeft moeten wachten op een spontaan miskraam? Want via het ziekenhuis krijg ik geen info
Veel liefs,
Nieke