Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest.. En had vnv toch weer de nood om hier nog eens te komen kijken. En nu zie ik dat jullie @sabo @billy ook gereageerd hebben, wow jullie hebben ook al wat meegemaakt! Het is echt niet eerlijk

Bij mij is het nu iets meer dan 4 maand geleden sinds de geboorte van ons zoontje op 18 weken. Ik heb ondertussen al 2 maand ervan terug gewerkt en het was wel een heel zware periode. Sommige dagen gingen al beter, als andere. Ik werk als winkelverantwoordelijke in een kledingwinkel en wij verkopen ook babykleding

Ik vond dat ik het in het begin er beter mee kon omgaan, maar hoe meer tijd er passeert, hoe erger het wordt. Ik ben zo jaloers op alle vrouwen die hup zomaar zwanger geraken en dan 9 maand later hun kindje mogen vasthouden en aan hun leven samen mogen beginnen, ... Dat doet zo'n pijn om daar constant mee geconfronteerd te worden, ik kan het soms echt niet meer aan en ik heb al vaak op het punt gestaan om Facebook en Instagram en al die dingen te verwijderen, zodat ik het niet meer moet zien... Ik ben ook bang omverbitterd te geraken. Mijn vriend weet het nu ook al dat als er ergens een zwangere vrouw loopt, ik het sowieso direct gezien heb, dan zeg ik steeds 'daar kijk daar loopt er weer 1...'

Ik haat ook de term 'pech' hebben. Bij ons was het ook zo. Eerste keer miskraam, pech, tweede keer open rugje, weeral pech, de kansen op een gezond kindje zijn bij ons precies toch niet in ons voordeel. Dus ik heb ontzettend bang dat het terug zo gaat zijn de volgende keer en ik weet niet of ik dat nog is ga aankunnen... Grrrr kan er me echt druk in maken en ik heb ook een onregelmatige cyclus dus geen idee wnr ik zwanger ga zijn... Vanaf deze maand mogen we terug proberen dus ik ben is benieuwd...
En de gynaecologen, voor hun ben ik ook maar een nummer, dus dan gaat het steeds van, de kans is zeer klein dat dit nog eens gebeurd, maar het was al klein de vorige keer en toen is het ook zo gegaan...
Al die gedachten, ze blijven maar komen

Ben wel 'blij' dat jullie dezelfde gevoelens hebben, zo weet ik dat dit niet abnormaal is.
Ik wens jullie heeeel veel succes en ik hoop dat we allemaal snel een gezond kindje mogen verwelkomen! Ik gun het jullie van harte.
Dikke knuf!