Leeg vruchtzakje - wanneer terug starten?

Plaats reactie
wishful
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 april 2016, 12:45

Leeg vruchtzakje - wanneer terug starten?

Bericht door wishful » 3 mei 2016, 12:55

Op 20/04 het slechte nieuws bij de gyne gekregen dat ik met een leeg vruchtzakje zat (was toen 8 weken..)
Dezelfde dag nog cytotec pilletjes genomen en ondertussen het goede nieuws gekregen dat alles "opgeruimd" is binnenin.

Mijn gyne heeft mij aangeraden deze cyclus niet zwanger te worden, maar deze dus over te slaan. Erna mogen we weer "vollen bak" starten... Ik lees nu zoveel verschillende opinies op het internet. De ene zegt dat je onmiddellijk mag proberen, de andere zegt een cyclus overslaan. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Hebben jullie een cyclus overgeslagen of onmiddellijk terug geprobeerd? :?

Hope1
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 juni 2017, 21:50

Re: Leeg vruchtzakje - wanneer terug starten?

Bericht door Hope1 » 22 juni 2017, 22:27

Ik heb ook een miskraam gehad op 7 weken, uitgelokt dmw cytotec. 3,5 week later had ik al terug bloedingen. Ik mocht direct terug met de pil starten (geen bloedafnames gehad), na 16 dagen ben ik de volgende cyclus gestart. Deze is totaal misgelopen. Wij krijgen geen verklaring, maar vermoeden dat er te weinig tijd tss de pogingen was. Hoe graag ik ook direct verder wou, was ook een manier om mijn miskraam te verwerken, ik zou nooit nog zo vlug een volgende poging starten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten