Bang om zwanger te zijn

Plaats reactie
HappySnoopy
Berichten: 175
Lid geworden op: 3 mei 2016, 21:05

Bang om zwanger te zijn

Bericht door HappySnoopy » 12 juli 2016, 23:57

Ik heb op 1 mei een derde miskraam gehad. Omdat ik voor 20/09 mijn laatste punctie achter de rug moet hebben kon ik niet wachten met cryo. Wonder boven wonder ontdooide hij goed. Dat bracht rust. Tot ik van alles begon te voelen. Was het de Pregnyl of een innestelingspoging, ik weet het niet. Ik voelde me zwanger. En plots werd ik erg angstig. Ik kon alleen maar denken 'ik wil niet zwanger zijn. Ik wil geen miskraam meer' en 'hoe lang zal het deze keer duren voor het voorbij is'. Zaterdag twijfelachtige test, gisteren definitief negatief. En dan het gevoel dat ik wel zwanger wil zijn. Ik wil hij die er was terug. Ik mis hem zo. Hoe moet ik nu in augustus mijn laatste poging starten als ik mijn miskraam nog niet heb verwerkt?

CantWaitToMeetYou
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 november 2015, 14:27

Re: Bang om zwanger te zijn

Bericht door CantWaitToMeetYou » 23 juli 2016, 18:12

Hoi Snoopy,

Waarom moet je in Augustus je laatste poging doen? Het lijkt mij beter dat je jezelf wat tijd gunt om alles een beetje te verwerken. Voor jezelf af en toe kiezen en zorgen, is echt nodig!

Groetjes,
Karen
Stop pil Jul 14
Sept 2015- April 2016: 5 IUI's
Jul 16: IVF, 14 eicellen, 10 bevr., 5 embryo's, 1 terugplaatsing en 4 cryo's, niet zwanger
Okt 16: terugplaatsing 2 cryo's --> zwanger!! Kindje verwacht Juli 2017
Afbeelding

HappySnoopy
Berichten: 175
Lid geworden op: 3 mei 2016, 21:05

Re: Bang om zwanger te zijn

Bericht door HappySnoopy » 24 juli 2016, 19:05

Zou inderdaad het beste zijn en zou ik ook heel graag willen. Maar 20 september word ik 43 en dan moet de laatste punctie achter de rug zijn voor mijn laatste terugbetaalde poging. De wet houdt helaas geen rekening met onverwachte omstandigheden en laat geen uitzonderingen toe.

CantWaitToMeetYou
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 november 2015, 14:27

Re: Bang om zwanger te zijn

Bericht door CantWaitToMeetYou » 24 juli 2016, 20:16

Hoi Snoopy,

Wat erg voor je! Ik duim heel hard voor je dat je een goede stimulatie hebt en veel embryos zodat je ook wat cryo's hebt.

Groetjes,
Karen
Stop pil Jul 14
Sept 2015- April 2016: 5 IUI's
Jul 16: IVF, 14 eicellen, 10 bevr., 5 embryo's, 1 terugplaatsing en 4 cryo's, niet zwanger
Okt 16: terugplaatsing 2 cryo's --> zwanger!! Kindje verwacht Juli 2017
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten