Niet weer...

sabo
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 juli 2017, 16:14

Re: Niet weer...

Bericht door sabo » 24 augustus 2017, 10:38

test
Laatst gewijzigd door sabo op 24 februari 2018, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Phaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 april 2017, 12:19

Re: Niet weer...

Bericht door Phaar » 25 augustus 2017, 11:03

Het leven is soms echt mega oneerlijk!
Ik kan me daar zo kwaad in maken e, dat wij dit allemaal moeten doorstaan, terwijl het bij anderen zo vlot en makkelijk gaat. :(

Wij mogen nu dus terug gaan proberen. Moesten een hele tijd wachten, omdat ik 2 maand na de bevalling nog bloedresten had zitten en dan met de pil gestart, hevige bloedingen gekregen, dan toch nog een curretage gehad, daar van hersteld, mr het bloeden stopte mr moeilijk, dus dan nog een maand de pil, dan regels gekregen, dan gestopt met de pil en dan na 5 weken eindelijk mijn natuurlijke regels. En idd @billy, ik was ook zo euforisch toen ik ze doorkreeg, ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik mijn regels had :D
Ik ben nu 30 jr, en had altijd gezegd, rond mijn 30 zou ik graag een kindje willen, en normaal nu september zou ik hem in mijn armen hebben, maar het leven beslist daar anders over :( heb het deze periode wel extra moeilijk omdat ik deze periode de eerste miskraam had en nu in september gaat mijn uitgerekende datum eraan komen
We mogen nu terug een jaar gaan proberen, want volgend onze gyno is er niks mis en ik kan natuurlijk zwanger worden, heb alleen een heel onregelmatige cyclus, dus wnr het gaat zijn.... Dat zal weer een vraagteken zijn... Maar ik heb toch weer wat hoop.

@sabo geniet van jullie trouw, een uniek moment!
het is frustrerend e, dat je gewoon moest blijven proberen, en weten dat er niks mis is, maar dat het toch niet lukt... Ovulatietesten heb ik ook gekocht, maar weet ook nog niet of ik ze ga gebruiken, vorige cyclus had ik echt door wnr mijn eisprong was, dat had ik nooit eerder gevoeld, dus dat was wel leuk om te weten dat alles toch nog goed werkt...

@weetje ik heb je gisteren nog gemaild, dikke dikke knuffel!!!

@ Billy ik hoop dat je in september terug mag proberen. en dat het nu allemaal goed gaat. Snap ook perfect dat je het moeilijk hebt met het baby'tje van je zus. Ik zou het ook niet kunnen denk ik... Het herinnert me ook steeds weer dat er bij ons nog steeds geen kindje is en dat doet echt enorm veel pijn.

Ik hoop het echt voor ons allemaal, dat we zwanger geraken en zwanger blijven en dat ook wij ons wondertje mogen vasthouden en koesteren. Ik hoop het echt zo hard... En een glazen bol zou soms wel handig zijn ... Alhoewel ik mss niet wil weten wat ons nog allemaal te wachten staat 😞
Mr proberen positief te blijven, hoe moeilijk het ook allemaal is, we kunnen er niets aan veranderen...

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Niet weer...

Bericht door weetje81 » 27 augustus 2017, 14:39

Hey iedereen,

Vrijdagnamiddag ben ik weer beginnen bloeden. Ik was dinsdag gestopt met Utrogestan, dus dan duurt het een dag of 3 voor je je 'regels' krijgt. Gisteren redelijk veel bloedverlies. Menstruatiekrampen. Vandaag is het beter. Ik hoop dat alles er natuurlijk uit komt.

Ik heb me al de hele week redelijk gevoeld. Het doet niet zo'n pijn als mijn eerste miskraam. Ik denk dat het is omdat wij nog geen vruchtje en geen hartje zien kloppen hebben.
Voel me vandaag niet echt goed. Fysiek wel maar mentaal niet echt. Ik heb nergens zin in, ging nochtans de gevel kuisen en de ruiten, maar kzie het niet zitten. Nu echt zo een verloren gevoel. Kan het niet goed omschrijven. Mss komt mijn klopje nog, of is dit het begin ervan.

Mijn vriend wil wachten tot november om opnieuw te proberen en momenteel ga ik daarin mee. Ik heb het echt efkes allemaal gehad. Ik zou willen dat mijn leven weer 'normaal' is. De laatste tijd is er al één en ander gebeurd, 2 sterfgevallen, telkens dat verdriet, dan het verdriet rond Sari, uitgerekende datum is volgende week zondag. Nu ook dat miskraam nog...
Soms denk ik dat een kindje van ons twee niet voor ons is weggelegd. Mss adoptie? Maar ik weet dat nog niet zo, ik ben bang dat ik dat kindje dan echt niet als dat van mezelf zal zien. Wij moeten nu via eiceldonatie proberen, de eerste keer had ik ook dat gevoel, gwn bang dat ik dat kindje niet graag zou zien, dat dat niet natuurlijk is. Goh, moeilijk uit te leggen. Maar toen Sari* geboren werd, voelde ik zo'n intense liefde voor haar, MIJN kind.
Dus mss kan het wel. Of is het dan omdat ik wel zwanger van haar was...goh ik weet het niet.
Adoptie is wel een lange weg....en duur, naar het schijnt. We gaan er eens informatie vragen.
Ik heb wel eens gehoord dat je niet op die lijst komt te staan als je zelf nog bezig bent met behandelingen, ik heb nog 2 cryo's.
Oh, ik ga me er niet druk in maken. Ik ga dat toch proberen :wink:
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Niet weer...

Bericht door weetje81 » 6 september 2017, 10:26

Hey iedereen

Vorige week maandag op controle geweest bij gyn. Alles was eruit. Nu heb ik soms nog wat bruinverlies.
Zaterdag tattoo laten zetten met Sari's naam en geboorte/sterftedatum.

Zondag was de uitgerekende datum van Sari* en hebben mijn vriend en ik een roze ballon met vlinders losgelaten. Ik stelde het al de hele dag uit. Ik zag er wat tegenop. 's Avonds dan toch gedaan en toen ik die ballon zag wegvliegen, bijna uit mijn zicht, kwamen de tranen weer. Ik voelde wel dat ik het moest doen, maar ik wist niet hoe ik zou reageren.
'Blij' dat we die dag voorbij zijn.

Maandag moest ik voor de eerste keer sinds Sari en miskraam weer gaan werken (kinderverzorgster). Ik voelde mij goed met die beslissing. Ik vond dat regelmaat (voor zover dat kan, ik heb wisselende uren) mij goed zou doen. Maandag een halve dag, was kapot. Niet meer gewoon zijn wss. Dinsdag de vroege, van 6-13u, ging ook goed, maar toen ik thuis kwam, kreeg ik precies de weerbots. Niets was goed. Ik liep nukkig rond, kon niks verdragen. En kreeg dan nog een telefoontje of ik deze nm anders kon werken. Andere uren. Maar, ik kan niet, deze avond gaan eten bij mijn ma voor haar verjaardag morgen.
Na het eten ben ik boven gaan zitten. Ik kan moeilijk wenen met andere mensen rond mij. Mijn vriend blijft zeggen dat ik dat ik mag wenen bij hem. Maar vind dit moeilijk. Dus ging ik boven zitten. De tranen kwamen en stopten niet. Hij is naar boven gekomen en ben nog heviger beginnen wenen. Ik mis mijn meiske zo hard. En tis mss ook alles samen, weer gewoon worden om te werken, denken dat ik nu mss op materniteit lag, met Sari naast mij. Pff tis allemaal zo moeilijk he.
Ik moet ook al weer wenen sinds ik opgestaan ben. 't Is niet meer zo erg geweest sinds de eerste weken na haar overlijden.

Hopelijk gaat het rap beter. Mijn bazin heeft me zelfs nog niet gevraagd hoe het gaat. Allez, hoe het echt gaat. Gwn zo vlug, hoe ist? Collega's wel. Maar op dat moment ging het ook wel goed. Deze nm werken met een collega die ik nog niet gezien heb sinds ik terug begonnen ben. Hopelijk, als ze vraagt hoe het is, barst ik niet uit in tranen.
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

Jefke001
Berichten: 5
Lid geworden op: 1 september 2017, 14:55

Re: Niet weer...

Bericht door Jefke001 » 6 september 2017, 13:54

De pijn is onmenselijk lieve lotgenoot.. ik hoop ke de kracht vindt om er bovenop te komen.. liefs

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Niet weer...

Bericht door Billy78 » 15 september 2017, 9:47

Hoi,

hoe gaat het ondertussen met jullie ?

En Weetje, heeft je bazin ondertussen al iets gezegd/gevraagd ? Ik ken het gevoel, mijn baas heeft de voorbije 3,5 maanden niets gezegd tegen mij (enkel zaken over het werk). En ik ben nog steeds zo kwaad op hem omdat hij het niet durft.

En Sabo, hoe is je huwelijk geweest ? Fantastische dag gehad ?

Wij zijn eind augustus nog op vakantie geweest en het deed echt deugd ! Effe alle zorgen weg en gewoon genieten met ons 2.
Vorige week heb ik zelfs de baby van mijn zus vastgepakt en het deed me niet al te veel. Dus weer een stapje in de goede richting :-).

Ondertussen hebben we terug groen licht gekregen van Jette om weer te mogen starten, dus als alles goed gaat met de bloedafnames en de echo's, dan zou er normaal gezien een terugplaatsing zijn binnen een tiental dagen. Ik hoop hier zo hard op ! Ironisch genoeg zou dan op de uitgerekende bevallingsdatum van ons zoontje blijken of ik dan opnieuw zwanger ben of niet. Het zou fijn zijn als die dag toch een beetje vreugde zou kennen.

Hou jullie nog goed allemaal !
xxx
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Niet weer...

Bericht door weetje81 » 15 september 2017, 21:26

Hey Billy

Het gaat beter met me, alhoewel dat ik het precies elke dinsdag moeilijk heb. Ik heb geen idee wrm net op een dinsdag.
Mijn bazin heeft nog niet gevraagd hoe het gaat. Wel komt ze soms in de leefgroep waar ik werk en zegt ze 'lukt het hier'. Tja, tuurlijk lukt het. Maar zo medeleven, nee. Deze nm samen met haar lunchpauze gehad, ook met nog een andere collega en geen enkel woord erover. Vind ik wat jammer. Ik heb ook de indruk dat ik alles maar zelf moet ondervinden, qua werkwijze enzo. Ik sta in 5 verschillende leefgroepen, mijn collega's helpen me wel goed. Maar ik dacht dat ik de eerste dag terug mss eens een rondleiding ofzo zou krijgen (sinds januari zitten ze in een nieuwbouw en daar had ik nog niet gewerkt). Maar ik moet het zelf maar zien te vinden allemaal. Nu ja, ik trek mijn plan wel. Voorlopig hou ik me tijdens de week alleen maar bezig met werken. Ik werk 3/4, dus ben nu en dan eens een nm of vm thuis, maar dan doe ik niet veel. Ik heb er de energie nog niet voor. Ik wil niet teveel hooi op mijn vork nemen.
Er is begin oktober een opening van het werk, 'groot feest'. Ik heb er geen zin in en vind het moeilijk om een maand op voorhand te beslissen of ik al dan niet aanwezig zal zijn. Voor het 'grote feest' heb ik gepast, ik ga wel de dag erna bij de opendeurdag zijn en 's avonds is er een etentje met partner. Al heb ik er echt geen zin in.

Blij dat je genoten hebt van je vakantie. Mijn vriend en ik gaan begin november ook een 3-tal dagen met z'n tweetjes weg. We hebben er allebei wel nood aan.
Hopelijk gaat alles goed voor je, dat je weer kunt starten. Ik weet niet wnr wij zullen verder doen. Ik zie het voorlopig niet zitten. Eerst ms afwachten en dan zien we wel, maar ik denk pas om eind oktober te beginnen. Dus 1 cyclus overslaan.

Vandaag nieuws gekregen dat een vriendin van mij bevallen is woensdag. Ben al blij dat het niet op mijn uitgerekende datum is... Eerst valt het nieuws goed en dan vnv krijg ik mijn klop. Ook weer een foto gezien van mijn beste vriendin, op fb, met haar bolle buik, 20 weken ver ondertussen...ik ben 1 weekje verder geraakt...
Ik ben wel jaloers. Ik 'like' die foto wel maar in mijn binnenste...Kvind het ook spijtig van mezelf, want ik gun het haar wel. Ik hoop dat zij dat nooit hoeft mee te maken wat wij meegemaakt hebben. Dat wens ik niemand toe. Maar het lijkt soms alsof het voor 'iedereen' over een leien dakje loopt, terwijl 'ik' hier met mijn hoofd tegen de muur loop en het mij niet inbeelden kan ooit een baby'tje in mijn armen te nemen.

Als ik dat dan uitspreek, krijg ik als antwoord: 'het zal je wel lukken, niet wanhopen'...ja sorry maar het is de laatste terugbetaalde poging, de 2 laatste cryo's, dan finito...
Ik weet wel dat men dat goed bedoelt, maar niemand weet of het zal lukken...
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

sabo
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 juli 2017, 16:14

Re: Niet weer...

Bericht door sabo » 17 september 2017, 17:09

test
Laatst gewijzigd door sabo op 24 februari 2018, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Niet weer...

Bericht door weetje81 » 17 september 2017, 18:41

Hey Sabo

Proficiat met je huwelijk he! Ik duim voor je dat je vlug weer zwanger bent. Ik wilde ook graag zwanger zijn tegen de uitgerekende datum, maar het liep verkeerd en nu ook graag tegen april.

Ik heb vooral zo dat gevoel van, waarom lukt het wel bij anderen en niet bij ons...? Ok, het lukt maar het blijft niet duren. Waaraan heb ik dat verdiend? Maar ja, we moeten zeker geen zelfmedelijden hebben?
Ik had gisteren mijne krak. Mijn beste vriendin zette deze week op FB (vertelde ik al :wink: ) haar zwangere buik, een andere vriendin stuurde me een sms dat ze bevallen was. Vrijdag ging het nog. Al ben ik 'minder' blij dan ik was voor Sari. Gisteren stond ik op, was gwn kwaad. Mijn vriend had het direct in de gaten. En ik vlieg dan uit tegen hem, ocharme.
Hij zei dat hij naar die (pas bevallen) vriendin een sms gestuurd had om te zeggen dat hij het fijn vond dat zij eerst naar mij stuurde dat ze bevallen was vooraleer ze het op FB zette. (als jet begrijp :wink: ). Heb dan dus geweend omdat ik het allemaal zo oneerlijk vind.

Geen echte oorzaak...ja dat ken ik. Bij mij is het zo wat gaandeweg gegaan. Eerst was er niks aan de hand. Maar toch lukte het niet en stelde de gyn IUI voor. Ik werd maar niet zwanger dus dan op ICSI overgegaan. Bleek dat mijn linkereierstok niet goed werkte. Dan kreeg ik endometriose. Na de vierde keer, met telkens maar 1 terugplaatsing, stelde ik zelf eiceldonatie voor. Dus zo gezegd zo gedaan. Na de 5e poging, dus ecd, deden ze bloedtesten bij mij, bleek ik een stollingsprobleem te hebben.
De laatste 2 terugbetaalde pogingen waren met ECD. We hebben nu nog 2 cryo's over.
ECD + ICSI samen zal ons weer een bom geld kosten, want ECD is ook niet goedkoop.
We mogen natuurlijk nog zelf pogingen betalen. Maar zoals ik zei, is dat niet 'goedkoop'. Ik denk ong. €5000-6000. (met ecd)

En ja, van die mensen die zeggen, 'je moet er niet zo aan denken' of 'laat het los', 'het zal wel eens lukken' , heb ik ook al genoeg gehoord. Het is idd goedbedoeld, of ze weten niet beter. Maar ik ben het ook al zo beu gehoord.
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Niet weer...

Bericht door Billy78 » 20 september 2017, 16:10

Idd, iedereen bedoelt het goed, maar eigenlijk doen ze meer kwaad dan goed door zoiets te zeggen. Dan denk ik echt van "ge begrijpt er echt nikske van !".
Vanmorgen ook weer een gigantische huilbui omdat er een collega gisteren een taart had gezet met de melding dat ze een meisje verwacht. Ik kan ze dan nog niet eens uitstaan !!! Maar alle collega's gisteren waren er happy over aan het babbelen dat het toch zo tof is etc...
Ik had vanochtend echt geen zin om te gaan werken. Maar bon...ben dan toch maar gegaan.

Hoe gebeurt dat met die ECD ? Is dat een anonieme donor ? Of iemand die je kent ?
Bij ons hebben ze tijdens de IUI reeks gezegd dat het zaad van mijn man niet helemaal super zou zijn en dat IUI niet goed zou werken.
Dan in Jette zei de biologe na de terugplaatsing van ICSI 2.0 dat mijn eitjes niet goed zijn (bij mijn eerste zwangerschap - partiele mola - zou het ook aan mijn eitjes gelegen hebben) maar mijn man zijn zaad wel ok is. Uiteindelijk dan toch zwanger geraakt bij ICSI 3, maar ook hier een eindig verhaal.
Dus als na alle ICSI pogingen het niet zou gelukt zijn, dan zou ik ook 1x ECD willen overwegen.
Denk ik toch...
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

sabo
Berichten: 12
Lid geworden op: 11 juli 2017, 16:14

Re: Niet weer...

Bericht door sabo » 27 september 2017, 19:31

test
Laatst gewijzigd door sabo op 24 februari 2018, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Niet weer...

Bericht door Billy78 » 29 september 2017, 10:08

Zonet even gekeken naar die fertiliteitsbeurs, maar ik denk dat ik alleen maar triestiger ga worden van zoiets.
Ik geloof ook niet echt in dingen zoals zwangerschapsaccupunctuur etc.

Maar ik denk dat je daar wel boeken zult vinden over "omgaan met verlies".
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Niet weer...

Bericht door weetje81 » 19 oktober 2017, 17:04

Hallo iedereen,

Efkes een update.
Sinds ik weer gaan werken ben, gaat het niet zo goed. Wss omdat het zoveel drukker is. Ik duw mijn pluskinderen (14-11) van me af. Ik ben altijd boos, ik moet veel wenen. De laatste weken is het echt heel erg. Dus ik ben gisteren naar mijn huisarts geweest. Die stelde antidepressiva voor, maar ik wou die niet nemen, omdat wij volgende maand mss weer een tp hebben. Ik heb hard getwijfeld of ik nu al dan niet wou opstarten voor cryo tp. Maar ik ga eerst voor mezelf zorgen want dit kan niet langer.
Dokter zei dat ik een 'reactieve depressie' heb. Dit wil zeggen dat het een depressie is door de gebeurtenissen van dit jaar.
Aangezien ik geen pillen voor lange tijd wil nemen, schreef hij pilletjes voor die ik 3 à 4 weken moet nemen. Pillen die direct zouden werken. Hopelijk is het zo. Hij schreef mij 2 dagen thuis, maandag terug gaan werken. Tegen dan zou ik mij beter moeten voelen.
En hopelijk zie ik het dan zitten om weer voor een nieuwe poging te gaan. Over 2 weken gaan we ook een paar daagjes met z'n tweetjes weg, dat zie ik helemaal zitten.

Hoe ist met jullie?
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

Billy78
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 april 2016, 15:33

Re: Niet weer...

Bericht door Billy78 » 19 oktober 2017, 17:18

hey Weetje,

awel, ik ben blij van je te horen al is het helaas niet zo goed met je.

Ik vind het heel normaal dat je je zo voelt.
Vroeger moest ik altijd lachen als mensen zeiden dat ze depressief waren, maar ik begin nu het gevoel te krijgen dat ik zelf ook depressief aan het worden ben (of al ben).
Ik kan het niet verkroppen dat het bij een ander lukt, ik ben stikjaloers, ik ben kwaad, ik voel geen vreugde meer, ik word zelfs kwaad omdat anderen niet eens vragen hoe het met me gaat (en dan heb ik het over goeie vriendinnen),...
Vanochtend moest ik naar jette om ICSI4 te bespreken en ik ben nadien in de auto gestapt en heb gans de weg gehuild gelijk een klein kind.

Mijn terugplaatsing van september was dus niets. Ik kreeg mijn regels op de uitgerekende datum (vorige week)...was dus een week in mineur...

Ik ben aan een psycholoog aan het denken (want ook bij mij kan het zo niet verder). Heb je daar al aan gedacht om effectief in 'therapie' te gaan ?
Zelf wil ik ook geen medicatie nemen.

Wij vertrekken morgen voor een weekje op vakantie, ik kijk er zo naar uit !
Eventjes mentale rust !
2013: pilstop
2014: ms 11w (part.mola)
ICSI1: 3 embryo's=>nt zw
ICSI2: 2 embryo's=>biochem. zw
ICSI3: 3 embryo's=>zw=>doodgeboorte 18w :cry:
ICSI4: 4embryo's=>zw=>dochter geboren
ICSI5: 2 embryo's=>ms 8w
ICSI6: 2 embryo's=>zwanger

weetje81
Berichten: 233
Lid geworden op: 18 september 2010, 17:52

Re: Niet weer...

Bericht door weetje81 » 19 oktober 2017, 19:22

Ben kort na haar geboorte naar een psycholoog geweest. Een maand of 3 en toen voelde ik mij beter. Ik zie het momenteel niet echt zitten om terug te gaan. Denk dat zij niet de juiste psychologe is voor mij. tis ook zo dat ik voel dat ik nergens tijd voor heb. Alhoewel dat dat vandaag echt wel anders was, dagje thuis, morgen ook weer. Als ik zo een hele dag thuis ben, int weekend dus, gaan we altijd eens weg. Als ik moet werken, blijf ik liever thuis. Maar dus nu wist ik met mezelf geen blijf. Nu ja, ik heb al één en ander gedaan vandaag, in het huishouden. Dingen waarvoor ik anders ook geen tijd heb, tijdens de week. En dan ook eens een filmpje bekeken..mag ook eens he.
De jongste plusdochter was ziek vandaag, ze moest vannacht overgeven en ik zei vanmorgen nog tegen mijn ventje dat ik liever had dat ze naar oma ging gaan. Ik mocht er niet aan denken een hele dag met haar alleen te zijn... das echt niet goed momenteel. Ik zag er ergens naar uit om eens echt alleen te zijn en dan was zij nog eens ziek ook...Dus L. is naar mijn schoonouders geweest. Oef! (ik heb nl geen geduld meer en vlieg voor het minste uit)
Hopelijk werken die pilletjes vlug want vnv had ik ook weeral een kort lontje...niet leuk.
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten