Lage HCG - waarden

Plaats reactie
Lientje6
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 mei 2017, 19:03

Lage HCG - waarden

Bericht door Lientje6 » 2 mei 2017, 19:18

Het is weer zo ver...
Na de euforie volgt de zoveelste teleurstelling...

Na 3jaar proberen en hormoonbehandelingen eindelijk zwanger geraakt, welke zich dan in januari 2017 uitte in een miskraam na 9 weken met een HCG van 936 oplopend tot 996 en daarna miskraam.

Nu , 4 maand later , opnieuw positieve zwangerschapstest, bloed laten prikken met een waarde van 116... geteld vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie zit ik nu op 5 weken.
Net gebeld met huisarts en deze ziet het niet goed komen..
Vruchtje lijkt haar te zwak met zo een lage waarden en ze veronderstelt dat ik eerdaags gewoon weer een bloeding/miskraam ga doen.

Ik ben hier de vorige keer al maar amper bovenop geraakt ,nooit 100% zelfs... ik kan dit op dit moment geen 2de keer aan...

Wat zijn jullie ervaringen hierin ?
Overmorgen echo bij de gynecoloog , niet dat ze al een hartje kunnen zien maar op zn minst al een opvolging na laatste miskraam.
Opgelucht dat ze het daar serieus nemen , overstuur en doodsbang voor wat komen gaat..

Dat gecombineerd met de aanhoudende menstruatie krampen , meestal vrij vaag maar afgelopen 2 nachten extreem fel (zonder enig bloedverlies) heb ik echt enorm veel schrik...

Weet niet meer wat te doen..
Wachten lijkt zo zinloos...

scary13
Berichten: 3
Lid geworden op: 7 oktober 2017, 19:05

Re: Lage HCG - waarden

Bericht door scary13 » 7 oktober 2017, 19:11

Hallo,

Hopelijk zijn er nog mensen recent actief.
2september was de eerste dag van mijn laatste maandstonden. 2oktober ben ik voor het eerst bloed gaan prikken. De dokter vertelde me dat ik zwanger was, maar dat mijn HCG aan de lage kant was. Deze was slechts 48. 5oktober ben ik terug gegaan, maar de uitslag was slechts 50. Maar 2 omhoog dus... normaal moet dit verdubbelen ... ze vertelde me dus ook dat ik een miskraam zal krijgen. Is dit altijd zo? Is er een kleine kans dat dit wel nog goedkomt? Ik heb nog steeds witverlies en geen bloedverlies... ik vind dit allemaal zo vreemd en zo ongewoon.. dit is mijn eerste zwangerschap..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten