Miskraam 8 weken

Plaats reactie
JasmienRaes
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 maart 2023, 16:40

Miskraam 8 weken

Bericht door JasmienRaes » 15 mei 2023, 10:20

Hallo iedereen,

Afgelopen maandag (8 mei) hebben wij te horen gekregen dat het hartje van ons boontje gestopt is met kloppen (op 8 weken).
Dinsdag en woensdag heb ik medicatie gekregen om het vruchtje te laten afkomen.

Deze ochtend (15 mei) had ik controle-echo en alles lijkt wel schoon, maar mijn baarmoederslijmvlies is nog zéér dik. Ik weet niet meer precies hoeveel juist, maar zo dik is het nog nooit geweest bij mij (meestal was mijn probleem zelfs dat het niet verder dan 4 mm geraakte...)

Is er nog iemand bij wie dit was?

We moeten nu mijn menstruatie afwachten en dan mogen we herstarten met Letrozole. Als ik binnen 6 weken nog niet gemenstrueerd heb, moet ik opnieuw op controle. 'k Ben zo bang dat ik dan alsnog een curretage ga moeten krijgen...

Jeanneke
Berichten: 271
Lid geworden op: 7 december 2017, 21:21

Re: Miskraam 8 weken

Bericht door Jeanneke » 15 mei 2023, 11:06

JasmienRaes schreef:
15 mei 2023, 10:20
Hallo iedereen,

Afgelopen maandag (8 mei) hebben wij te horen gekregen dat het hartje van ons boontje gestopt is met kloppen (op 8 weken).
Dinsdag en woensdag heb ik medicatie gekregen om het vruchtje te laten afkomen.

Deze ochtend (15 mei) had ik controle-echo en alles lijkt wel schoon, maar mijn baarmoederslijmvlies is nog zéér dik. Ik weet niet meer precies hoeveel juist, maar zo dik is het nog nooit geweest bij mij (meestal was mijn probleem zelfs dat het niet verder dan 4 mm geraakte...)

Is er nog iemand bij wie dit was?

We moeten nu mijn menstruatie afwachten en dan mogen we herstarten met Letrozole. Als ik binnen 6 weken nog niet gemenstrueerd heb, moet ik opnieuw op controle. 'k Ben zo bang dat ik dan alsnog een curretage ga moeten krijgen...
Oh Jasmien, wat jammer om te lezen.
Heel veel sterkte!
04/19 ICSI 1: negatief
05/19 ICSI 1.1: negatief
06/19 ICSI 2: geen TP
10/19 ICSI 3: geen TP
07/20 ICSI 4: geen TP
07/21: ICSI 5: negatief. Geen cryo
10/21: ICSI 6: negatief. Geen cryo
09/22: IUI-D: negatief
11/22: IUI-D: negatief
03/23: IUI-D: ❤

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten