Afscheid van Renéetje

Tiny
Berichten: 301
Lid geworden op: 20 juli 2008, 21:07

Bericht door Tiny » 17 juli 2009, 22:59

audrey,

dikke knuf voor jou en Renéetje

Tiny, Hoop en onze engeltjes

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 18 juli 2009, 10:26

Een hele dikke knuffel aan jou, Audrey, en ik weet zeker dat Laura* en Renéetje* ook heel dicht bij elkaar zijn vandaag.

Veel liefs!

new
Berichten: 62
Lid geworden op: 19 mei 2009, 13:50

Bericht door new » 28 oktober 2009, 9:42

Ik ben echt niet goed van deze verhalen te lezen.
Koude rillingen blijven over mij gaan.
Bij deze wil ik jullie véél sterkte wensen ...
Het verlies van jullie kindjes, hard
Het is niet eerlijk
Kon ik maar iets voor je doen.
Jullie engeltjes zijn toch dicht bij jullie in jullie hart, ben daar zeker van

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 28 oktober 2009, 15:21

Onze engeltjes zitten inderdaad voor altijd in ons hart...en ik werd helemaal blij van Renéetjes naam hier nog eens te zien verschijnen

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 6 november 2009, 12:23

Audrey, lukt het een beetje meid?

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 6 november 2009, 15:46

Ja ja het gaat wel. Moet zeggen dat ik relatief weinig over vorig jaar pieker...Gisteren was het weer een megabaaldag en de nacht daarvoor heb ik ganse nacht liggen piekeren, maar gek genoeg over het werk. 's avonds is er dan een vriendin langs geweest en we hebben leuk gebabbeld en nu voel ik me veel beter. Al zou ik graag langs mijn kleine meid gaan ....

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 6 november 2009, 16:01

Dikke knuffel hoor!

Lin
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 juli 2009, 15:48

Bericht door Lin » 8 november 2009, 13:28

Het is zo oneerlijk dat we niet meer onbezorgd kunnen genieten van de meest kleine dingen. Zo hebben mijn moeder en ik gisteren een uitstapje naar Leuven gemaakt om de tentoonstelling van Rogier van der Weyden te zien. Ik heb genoten van al die schoonheid, maar er zal altijd een Luisa-hoekje in mijn gedachten zijn. Bij alles wat ik doe, is ze aanwezig. Soms maakt dit me blij en dan weer word ik zo triest en moedeloos van. Na de uitstap gisteren had ik zo'n drang om bij haar te zijn, ongelooflijk.

Audrey, ik ben blij te lezen dat je het terug goed stelt. Ik bewonder je doorzettingsvermogen en en positieve ingesteldheid.

Kathleen, ik wens, uit de bodem van mijn hart, dat het deze keer zal lukken.

Dikke, warme knuffel
Lin

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 8 november 2009, 15:56

Tja het is percies wel of rond elke roze wolk altijd een klein grijs randje zal zijn he....De mooiste momenten zijn vaak de moeilijkste omdat dan het gemis het duidelijkst wordt percies.

Dank je voor je lieve woorden !

K'tje
Berichten: 1105
Lid geworden op: 7 april 2008, 15:46

Bericht door K'tje » 18 november 2009, 14:02

Een héle dikke verjaardagsknuffel voor Renéetje...

Gaat het een beetje Audrey?

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 18 november 2009, 14:20

He K'tje,

Bedankt voor je lieve woorden, hier en op MLH.
Het gaat wel, al is het raar om Renéetjes verjaardag te vieren en niet echt iets voor haar te kunnen doen. We zijn daarstraks ballonnen gaan oplaten aan haar grafje en dit weekend zullen we er bloemen leggen want met deze wind is dat niet te doen. Maar dat is zo weinig he. Misschien dat ik maar een soort fonds opricht en dan een goed doel zoek om daar iets mee te doen of zo.
Deze nacht toen we gingen slapen en ik zoals steeds haar foto even vastnam, dan liepen de tranen wel...'k had haar toch zo graag echt vastgehouden...niet enkel een koude foto..
Maar verder lukt het wel hoor...

Knuffel Audrey

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 18 november 2009, 14:54

Mijn lief klein schatteke,

Vandaag is het jouw eerste verjaardag...Weeral een jaar geleden dat ik jou voor het eerst in mijn armen hield, jij mijn kleine mooie meid. Wat was dat toch een prachtig magisch moment, jouw geboorte.
Toen jouw kleine frêle lijfje tevoorschijn floepte, bracht het een grote betoverende wolk vol liefde met zich mee. Wat hield en houd ik van je. Wat was en ben je mooi...Met je prachtige kleine slanke handjes, met die inimini nageltjes, zo welgevormd en zo passend op mama's vinger. Met je schattige grappige voetjes, met papa's gekrulde teentjes. Met je mooi slanke beentjes met papa's vierkantige knietjes. Met je platte buikje, waarmee je het langst met mama verbonden was. Met je schattige dikke neusje, duidelijk mama's dochter. En met je warme liefdevolle hartje, dat ik nog steeds voel kloppen in het mijne.

Mijn kleine lieve schattezoet, over alle grenzen heen, tussen aard en hemelrijk, houd ik je in mijn armen, voor nu, voor altijd. Ik zie je graag mijn harteke, dikke kus voor m'n Renéetje, Mama

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 18 november 2009, 15:33

Mijn lief klein schatteke,

Vandaag is het jouw eerste verjaardag...Weeral een jaar geleden dat ik jou voor het eerst in mijn armen hield, jij mijn kleine mooie meid. Wat was dat toch een prachtig magisch moment, jouw geboorte.
Toen jouw kleine frêle lijfje tevoorschijn floepte, bracht het een grote betoverende wolk vol liefde met zich mee. Wat hield en houd ik van je. Wat was en ben je mooi...Met je prachtige kleine slanke handjes, met die inimini nageltjes, zo welgevormd en zo passend op mama's vinger. Met je schattige grappige voetjes, met papa's gekrulde teentjes. Met je mooi slanke beentjes met papa's vierkantige knietjes. Met je platte buikje, waarmee je het langst met mama verbonden was. Met je schattige dikke neusje, duidelijk mama's dochter. En met je warme liefdevolle hartje, dat ik nog steeds voel kloppen in het mijne.

Mijn kleine lieve schattezoet, over alle grenzen heen, tussen aard en hemelrijk, houd ik je in mijn armen, voor nu, voor altijd. Ik zie je graag mijn harteke, dikke kus voor m'n Renéetje, Mama

Lin
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 juli 2009, 15:48

Bericht door Lin » 18 november 2009, 16:19

Gelukkige verjaardag, Renéetje!

Geen wonder dat het zo waait, er wordt dik gefeest hierboven.

Een dikke knuffel voor de mama en papa!
We denken aan jullie

Dikke knuffel
Lin

sandy
Berichten: 143
Lid geworden op: 9 februari 2009, 15:20

Bericht door sandy » 18 november 2009, 18:29

Dag Renéetje,

Gelukkige verjaardag grote meid!
Ik hoop dat je fijn hebt gefeest met de andere sterrekindjes. Ik brand vanavond een kaarsje, speciaal voor jou.

Sandy

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten