miskraam op net geen drie maand na 6de icsi poging

esli
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 oktober 2008, 16:34

Bericht door esli » 6 april 2009, 13:41

dag Kathleen

Vandaag mocht ik komen voor pickup in natuurlijke cyclus. Maar het werd weer een dag met veel verdriet, want bleek dat we te laat waren, het folikel was reeds verdwenen. Weer terug naar af, weer wachten tot mijn maanstonden er zijn. Waarschijnlijk zal het volgende maand niet lukken, want ik zit met schoolfeest begin mei en als directeur kan je het niet maken om afwezig te zijn op het schoolfeest. Dus wordt het ten vroegste juni om nog eens een poging te ondernemen. Zo schuiven die dromen weer verder weg en wordt de hoop steeds kleiner.
Hopelijk brengt de vakantie (als je die hebt) voor jullie voldoende tijd om samen te genieten!

liefs

Esli

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 6 april 2009, 17:41

Dag Elsi,

potverdikke dat valt tegen hé ... Ja onbewust begin je weer te tellen hé en zie je de maanden passeren.
Geniet maar van een mooie avond, morgen is het weer regen :( . Maar vooral een hele dikke knuffel.
In juni gaan we nog in verlof, en daarna zien we wel hoe het zit met de planningen van de vakantiestop ..
Toch blijf ik stiekem heel hard duimen voor jullie !!!
groetjes
kathleen

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 19 april 2009, 21:14

Hallo Elsi,

Ik wil je heel veel moed toewensen voor het laatste trimester op school. Ik hoop dat je wat energie hebt opgedaan deze paasvakantie.

Groetjes

esli
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 oktober 2008, 16:34

Bericht door esli » 18 mei 2009, 20:51

Dag Kathleen

Een tijdje geleden, gewoon omdat ik zo weinig tijd heb om even rustig achter de PC te kruipen. Op school draait alles op volle toeren (Plechtige Communie, schoolfeest, Eerste Communie, regelingen naar volgend schooljaar toe ...). Nu mijn echtgenoot voor het werk een weekje in het buitenland zit, neem ik even de tijd om te mailen.
Ik hoop dat met jou alles een beetje lukt. Geniet van het zonnetje dat deze week iets meer van de partij zou zijn, daar word je weer wat vrolijk van!

lieve groetjes

Esli

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten