23 augustus

Plaats reactie
kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

23 augustus

Bericht door kathleenchris » 18 augustus 2009, 13:11

Hallo Mama's

een hart onder de riem: 'vragen staat vrij' op 23 augustus op radio 2.

Knuffel
Kathleen

Lin
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 juli 2009, 15:48

Bericht door Lin » 18 augustus 2009, 13:21

Hoi Kathleen,

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt. Ga je op de radio komen, wordt onze problemtiek aangekaard, ga je een plaatje voor ons aanvragen of moet het een verrassig blijven?

Knuffel Lin

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 18 augustus 2009, 13:34

Sorry :oops:
Er zal een plaatsje gedraaid worden voor mama's met een engeltje ...
knuffel !

Lin
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 juli 2009, 15:48

Bericht door Lin » 18 augustus 2009, 14:16

Beste Kathleen

Waarom sorry? Das toch kei lief.
Hier staat altijd STUBRU op, dus mag ik niet vergeten om Radio 2 op te zetten.

Groetjes Lin

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 18 augustus 2009, 15:30

Mm het is m'n dag niet, de ene tikfout na de andere.. tijd voor verlof.

Ja, ik ben nu ook geen radio 2 luisteraar, maar niet iedere zender heeft er oor voor ...
Het is de eerste keer dat het me zo lukt. Dus ik mag het zelf absoluut niet vergeten MAAR !!! Je kan de uitzending altijd beluisteren op internet.

op deze link kan je het gemiste programma opniuew beluisteren: http://www.radio2.be/programmapagina.cf ... nstaatvrij
verder klikken op net gemist.

M'n sorry was omdat ik niet duidelijk was hoor ...

groetjes

Kathleen

Skael
Berichten: 40
Lid geworden op: 5 februari 2007, 9:44

Bericht door Skael » 19 augustus 2009, 10:43

Dag iedereen,

ik weet niet of veel personen het gehoord hebben, maar vorige zondag bij vragen staat vrij heb ik een plaatje laten spelen voor alle engeltjesmama's hier, wou eigenlijk eens ook andere personen laten stilstaan dat er heel veel mama's zijn die niet zichbaar zijn voor de buitenwereld maar wel in hun hart.

Moederdag,

Eventjes stil staan bij alle mama's van engeltjes,
ook al is het maar heel eventjes,
toch eventjes stil staan.
Elke zondag op de radio 2 is het vragen staat vrij,
hier komen vele personen langs, voor een trouw, een verjaardag, en nog zoveel andere dingen...

Ook al is het maar één heel klein teken wou toch ook
eventjes stilstaan bij alle mama's hier en bij onze engeltjes, misschien staan ook de luisteraars van de radio eventjes stil, dat er gelukkig mama's als papa's zijn van bengeltjes maar ook spijtig genoeg van zoveel engeltjes.

Hallo,

ik zou alle mama's van sterrekindjes willen een mooie stille moederdagwensen, moeders die ook mama zijn ook al worden ze o zo dikwijls vergeten, sommige onder hen zijn gewoon mevrouw x een vrouw zonder kinderen. Andere zijn mama van die of die bengel, maar ook van een sterrenkindje dat wordt vergeten.Daarom voor alle sterrenmama's een stille moederdag gewenst, met heel veel moed en sterkte gewenst op deze bijzondere dag.

vanwege iemand die aan jullie denkt.

Ook een fijne moederdag voor alle mama's van bengeltjes gewenst.

groetjes Skael

Sorry, maar op een zondagavond vorige maand had ik het weer maar eens moeilijk, de radio speelde zacht en dacht bij me zelf,waarom niet eens mailen, misschien staat één luisteraar van de radio erbij stil, ook al is het maar heel eventjes dat is dan toch maar eentje dat nadenkt over onze engeltjes.
Spijtig genoeg hebben ze mijn vraagplaat niet gespeeld maar ze hebben wel mijn mailtje voorgelezen, zie hierboven.


Kathleen heb jij ook een plaatje aangevraagd???
Zoja, ik wil je er al voor bedanken.

groetjes

Skael

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 19 augustus 2009, 19:56

Skael,

om eerlijk te zijn, ik heb het speciaal voor je gevraagd ... Ik had het ergens gelezen dat je er naar luisterde. Maar ik heb het wel een beetje opengetrokken voor ons allen !!
Ik had al op andere programma's geprobeerd, maar zonder succes, dus dacht ik ... ik zal het eens mailen.
Ik moet eerlijk zijn, ik luister eigenlijk niet gemakkelijk naar radio 2, dus vind ik het doodjammer dat ik het de zondag niet gehoord had. M'n mail was te laat voor moederdag ... maar ik ga eens proberen of ik het opnieuw kan beluisteren. Was het in het begin/half/einde?

Ik had het even aangevraagd, en heel onverwacht een antwoord gekregen. Ik moet eerlijk zijn, geen idee wat ze gaan melden, want ik het mailtje echt heel vlug geschreven.

dikke kus !

Skael
Berichten: 40
Lid geworden op: 5 februari 2007, 9:44

Bericht door Skael » 20 augustus 2009, 8:23

Dank u Kathleen,

Normaal lezen ze je mailtje volledig,
dank u

Geef je heel eerlijk toe, luister alleen zondagavond naar radio 2, een oude gewoonte.

Rond 18 min geloof ik op de link, ze hebben wel het gevraagde plaatje niet gespeeld maar André Rieu groetjes


Skael

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 20 augustus 2009, 9:57

He Skael en Kathleen,

Tof initiatief...ik luister ook nooit...maar wij hebben ook geen radio in de woonkamer (en eigenlijk ook niet in de rest van het huis). Mijn man is een ongelooflijke muziekliefhebber en speelt altijd cd's...Maar, vind het toch een heel mooi gebaar.

Groetjes, Au3

Skael
Berichten: 40
Lid geworden op: 5 februari 2007, 9:44

Bericht door Skael » 20 augustus 2009, 13:54

Kathleen,


Amazing grace - ANDRE RIEU, was het vijfde nummer van die avond, dus eigenlijk in het begin van het programma.


Audrey,

Als je wil kan je het herbeluisteren
via de link die Kathleen geschreven heeft.
Graag gedaan en dank u

Ik weet dat 15 augustus, Moederdag is in het Antwerpse, mijn grootmoeder was van de Kempen afkomstig en haar naam was Maria, bij ons is het die dag Saint Marie, Half Oogst. We hebben altijd heel veel belang gehecht aan die dag, bij mijn grootmoeder vierden we vroeger dan ook moederdag ipv in mei.

groetjes

Skael

Lin
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 juli 2009, 15:48

Bericht door Lin » 22 augustus 2009, 20:51

Hoi Kathleen,

ik heb mss nog een ideetjes.
In de Libelle heb je een rubriek dat heet: Mijn verhaal. Misschien als je heb schrijft, dat het er wel in komt te staan.

Begin juli stond er trouwens het verhaal in van een koppel dat hun 3-jarig dochtertje verloren hadden en hoe ze dat op hun eigen manier verwerkten.

Het is maar een ideetje.

Greetz Lin

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 1 september 2009, 17:16

Ja lap, ik was weer te snel. Blijkbaar komt het deze zondag op Vragen Staat Vrij als eerste plaat.
Groetjes
kathleen

Anneleen
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 juni 2007, 22:52

Bericht door Anneleen » 1 september 2009, 19:21

Kathleentje,

Gelukkig was je deze keer te snel, want ik was 't eerlijk gezegd vergeten op 23/9. Dacht er pas de maandag aan.
Is 't dan op 6/9 ? Zou ik wel heel bijzonder vinden ...
Dikke knuffel en een dikke merci!
Inke en Jelle zullen wel glunderen die avond.

Skael, voor jou ook een dikke knuffel, omdat jij de fantastische mama bent van Thomas en Tjörven. En omdat ook jij steeds aan de andere sterretjes en hun ouders denkt

Liefs,

Anneleen, Tibbe* en Sietse*

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 7 september 2009, 21:20

Net gemist?
verzoekje als eerste van de avond ...

http://internetradio.vrt.be/radiospeler ... 21vsvr.xml

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten