7 miskramen

pippie
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 februari 2011, 13:18

Bericht door pippie » 25 februari 2011, 12:21

Els,

Hartstikke bedankt voor je antwoord! Ik ben benieuwd hoe ze dat bij ons gaan aanpakken, mochten wij ooit de 12 weken halen!

Groetjes!

Joje
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 februari 2009, 15:16

Bericht door Joje » 8 maart 2011, 13:40

Hoi,

Ik heb heel veel miskramen gehad.Ik wil niet het exacte aantal zeggen anders is er kans dat men meteen weet wie ik ben maar het aantal is meer dan 12.
Inmiddels ben ik wederom zwanger en dit keer gaat het goed.Heb in het buitenland onderzoek laten doen nadat herhaalde miskramen onderzoek hier in Nederland was gedaan.
Dit keer hebben we ivig/intralipide(baxters) gehad tot de 4e maand,prednison en progesteron tot de 14e week en tot nu toe gaat het goed.De prednison en progesteron heb ik langzaam moeten afbouwen.
Al met al is dit geen makkelijke zwangerschap.
Ik heb flink gevloeid tot de 12 week wat weer zorgde voor de nodige paniek maar ons kindje zit er nog.Omdat we de 24e week hebben gehaald heb ik nu eindelijk weer wat vertrouwen op een goede afloop.Ik wil overigens best meer info geven via een pb als iemand dat wilt.Maar omdat we ook via een donor zwanger zijn geworden dit keer wil ik niet te specifiek zijn in een bericht.Hopelijk hebben jullie daar begrip voor.

Groetjes.:)
Laatst gewijzigd door Joje op 28 maart 2011, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.

pippie
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 februari 2011, 13:18

Bericht door pippie » 21 maart 2011, 12:58

Jeetje, wat een ontzettend heftig verhaal! En wat een stress om zolang steeds bloed te verliezen! Tjonge wat hebben jullie enorm veel moeten doorstaan om tot dit punt te komen, petje af! ik hoop dat jullie kindje nog even een week of 16 comfortable binnen blijft!

Mijn laatste (6e) zwangerschap lijkt nu ook beter te gaan, en misschien wel te blijven zitten??? Ik ben 8 weken inmiddels, dat haalden we steeds niet, dus dat voelt hoopgevend! Wel met Utrogestan, dus ik hoop met heel mijn hart dat de afbouw daarvan na de 12 weken ook goed gaat!
Bij ons is er overigens niks uit de miskraam onderzoeken gekomen, niet uit de bloedonderzoeken en niet uit de chromosomen onderzoeken. Dus t is hopen en dromen... de komende tijd!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten