VRAAGJE SPONTANE MISKRAAM

Plaats reactie
new
Berichten: 62
Lid geworden op: 19 mei 2009, 13:50

VRAAGJE SPONTANE MISKRAAM

Bericht door new » 27 oktober 2009, 15:24

Is dat zo dat je bij een spontaan miskraam in heel vroeg stadium sneller hersteld?
Heb geen curretage nodig tot nu toe ...

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 27 oktober 2009, 15:26

Bij een hele vroege miskraam is het eigenlijk net alsof je je regels krijgt. Ik denk dat het vruchtje zich dan nog niet goed genoeg heeft kunnen innestelen en spontaan afkomt...Maar 100% zeker ben ik er ook niet van...

new
Berichten: 62
Lid geworden op: 19 mei 2009, 13:50

Bericht door new » 27 oktober 2009, 15:30

Ik was 5weken maar er is nooit iets te zien geweest op echo ... dus denk dat het inderdaad nooit echt een ontwikkeling was.
Heb wel meer bloedverlies hoor dan bij normale maandstonden, maar de rest lijkt hetzelfde.
Hopen op een snelle recup en hopen dat we er snel terug mogen aan beginnen ....

sandy
Berichten: 143
Lid geworden op: 9 februari 2009, 15:20

Bericht door sandy » 27 oktober 2009, 16:05

In de zomer van 2008 heb ik ook een miskraam gehad op 5 weken en het vruchtje is gewoon afgekomen. Een beetje zoals regels, maar feller.

cara
Berichten: 128
Lid geworden op: 25 maart 2009, 7:38

Bericht door cara » 27 oktober 2009, 16:36

Ik heb deze zomer een curretage ondergaan (op 10,5 week, maar vruchtje was al zo'n 2 weken dood)en heb nu een spontane miskraam gekregen op 6,5 week.
Behalve de ziekenhuisopname en het suffe gevoel van de verdoving de dag erna merk ik lichamelijk weinig verschil. Ik heb na mijn curretage ook bloedverlies gehad, net als ik nu heb. Misschien is het nu nog net iets meer of zal het langer duren (is momenteel nog bezig, met stukjes, soms een dag heel veel, dan een dag amper iets), maar verder lijkt het hetzelfde.
Ik denk wel dat het ook van persoon tot persoon afhangt hoelang het duurt eer je lichaam zich van een miskraam herstelt, maar bij mij valt het lichamelijk goed mee (vorige keer en nu). Mentaal is dat natuurlijk iets heel anders en dat te boven komen duurt net iets langer!
Veel sterkte!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten