mijn zoontje van 3

Plaats reactie
Tiny
Berichten: 301
Lid geworden op: 20 juli 2008, 21:07

mijn zoontje van 3

Bericht door Tiny » 30 april 2010, 20:53

Vandaag had mijn zoontje Hoop* 3 jaar geworden, tenminste als alles goed was blijven gaan. Vandaag weer die scherpe pijn, een leeg gevoel.... en even later dan een warm gevoel van binnen. Ik had vandaag ook geregeld het gevoel dat er zo'n kleine kleuter naast me liep, zo eentje met van die blonde krulletjes, net een kleine versie van mijn oudste zoon.
Ooo, hoe zeer had ik gewild dat ik nu een verjaardagsfeestje kon doen en taart serveren met 3 kaarsjes op. In de plaats daarvan bracht ik 3 roosjes naar het kerkhof. Ik heb me vandaag, meer nog dan anders, mama gevoeld van Hoop*, maar een mama in stilte.
Een mama met tranen.

Liefste Hoop, gelukkige verjaardag.

Liefste dames, bedankt dat ik dit met jullie mag delen. Ik moest het ergens kwijt.

Tiny

bieke01
Berichten: 361
Lid geworden op: 28 juli 2009, 13:48

Bericht door bieke01 » 30 april 2010, 23:24

xxx

Alles wat we doen,
overal waar we gaan,
alles wat we zien,
nooit staan we alleen,
altijd en overal staan we
vol met een leeg gevoel,
"als het toch anders was gegaan,
..."


xxx

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 1 mei 2010, 13:26

Tiny, een dikke knuffel voor jou en je kleine Hoop*. 't is altijd extra moeilijk he, die speciale dagen....Voor Renéetje* heb ik toch een verjaardagsfeestje gedaan en moet zeggen dat de voorbereiding daarvan me echt deugd heeft gedaan. In gedachten stuur ik jullie 3 verjaardagsvlinderkusjes, Audrey

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 1 mei 2010, 13:45

Tiny,

Eerst en vooral een dikke, dikke knuffel. De pijn is echt ongelooflijk elke keer je eraan denkt.
Onze Matéo zijn verjaardag en Hoop zijn verjaardag liggen dicht bij elkaar, ik ben er zeker van dat ze nu samen taart aant eten zijn!

Elke keer als ik een kindje zie denk ik aan onze Matéo maar meteen denk ik aan onze Matéo met zijn beperkingen, aan dat hij nu zonder die zwaartekracht mag leven. Raar maar dat geeft me een goed gevoel, een gerust gevoel ook al is loslaten één van de pijnlijkste dingen ever, hé...

Liesje

Het geboorteverhaal van matéo komt eraan, zunnu, ff druk met bellen en zo.

liesje

cara
Berichten: 128
Lid geworden op: 25 maart 2009, 7:38

Bericht door cara » 2 mei 2010, 12:00

Tiny

Ook van mij een dikke knuffel voor jou en voor je lieve Hoop*.
De taart met de drie kaarsjes kan je haar misschien niet geven, maar de liefde van haar mama, die neemt niemand haar af. En reken maar dat ze op haar verjaardag dichter dan ooit bij haar mama was, zachtjes naast jou lopend, genietend van haar speciaal dagje.
x

Tiny
Berichten: 301
Lid geworden op: 20 juli 2008, 21:07

Bericht door Tiny » 2 mei 2010, 13:40

dank jullie allemaal, recht uit mijn hart,...
't doet deugd dat er toch mensen zijn die even aan Hoop denken... na al die tijd lijkt het wel of iedereen rondom je ons kindje is vergeten. En ja, 't leven gaat verder, maar soms heb je toch er toch behoefte aan om je verdriet te delen en Hoop even in het middelpunt te zetten....

Ben blij dat dat hier kan.

Liefs ... en dikke dikke kussen voor Hoop*, Matéo*, Renéetje en alle vlinderkindjes die zeker en vast ergens samen aan't spelen zijn.

tiny

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 4 mei 2010, 8:48

Lieve kleine Hoop*, nu weet ik waarom het de vrijdag nog warm en vrolijk weer was. Ze hadden toch al regen voorspeld? Jullie hebben gewoon alle wolken weg gefeest en de warmte was tot bij ons voelbaar.
En was het een lekkere taart?

Tiny,
3 jaar, weer een jaartje erbij en tegelijk geeft het je het gevoel alsof het nog langer geleden is. De buitenwereld denkt dat je erover bent, ... Maar ze blijven bij ons hé meid !!! En zo'n verjaardag, ik moet eerlijk zijn, dat zijn voor mij de meest intieme dagen. Ik weet niet waarom ... We nemen altijd verlof en dan zijn we plots echt een gezin van 5 en niet van 3...
Knuffel meid !

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten