onze Elize, het mooiste sterretje aan de hemel

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 25 januari 2011, 21:29

Nee hoor Nellie, het is heel erg herkenbaar...

Hopelijk snel succes terug voor jullie he... Ik duim!

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 1 februari 2011, 9:26

Hallo Nellie,

Neen, bij de behandelingen komen de herinneringen heel levendig terug. Ik was zelfs jaloers op diegenen die in de wachtkamers zaten ... met het gevoel : wij hadden een kindje en moeten hier totaal niet zitten. Waarom hé ...
Tja en dat weer, ... dit weekend was het nog eens goed, maar nu ... ik wil zomer !
We duimen mee hé ..

Kathleen

Nellie
Berichten: 38
Lid geworden op: 3 april 2008, 11:59

thuis

Bericht door Nellie » 1 februari 2011, 9:53

Hey Kathleen en Babs!

Inderdaad, ik herken je gevoel van in de wachtkamer! Wat doe ik hier? Ik zou een klein baby'tje moeten hebben...

Ik had het ongelooflijk zwaar de voorbije dagen! De hormonen pakken mijn leven over!

Ik heb dan ook gebeld naar mijn directrice en ze stelde voor om ziekteverlof te nemen. Ik ben nu thuis tem 16 februari. Mijn gynaecologe vertelde me ook dat ze me direct thuis zet als ik zwanger blijk te zijn, om geen risico's te nemen! Dus misschien ben ik wel thuis tot november?!

Maar ik weet dat ik realistisch moet blijven en er rekening mee moet houden dat het misschien niet direct lukt!

Ik word gek van al mijn gedachten!

Groetjes, Nele

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 1 februari 2011, 21:18

Dikke knuffel, de hormonen nemen het inderdaad over, maar voel je niet alleen hé meid.
Laat je maar verzorgen en heel fijn dat ze je toch rust geven ... bij mij heeft nooit iemand dit voorgesteld, en het knaagt dan heel hard !
knuffel !

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 1 februari 2011, 21:25

Hej allebei,

Nellie, idd wel echt goed van gyn dat ze je thuis schrijft, dat kan je inderdaad echt wel gebruiken op zo'n momenten. En dat gaat misschien toch al een heel deel zorgen kunnen verminderen of zo.

En dat van de wachtkamer heb ik ook. Ik kan het niet helpen, maar toch denk ik heel vaak: wie van hen heeft ook een kindje verloren? Of kan ik ook denken: ik wou dat ik ook nog maar 'gewoon' aan het proberen was. Ook al meen ik dat niet echt, maar ja. De eerste keer dat ik terug naar het fert-centrum ging, was echt een hel zelfs. Ik was echt zooooo kwaad dat ik daar terug moest zitten!

Dat je gek wordt van de hormonen is ook niet echt vreemd... En ja, je weet dat je er rekening mee moet houden dat het niet direct lukt, maar toch. Stiekem hoop je daar toch op he...
Ik hoop het ook voor jou! Heel veel moed...

Liefs
Barbara
xxx

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 1 februari 2011, 21:26

Hej allebei,

Nellie, idd wel echt goed van gyn dat ze je thuis schrijft, dat kan je inderdaad echt wel gebruiken op zo'n momenten. En dat gaat misschien toch al een heel deel zorgen kunnen verminderen of zo.

En dat van de wachtkamer heb ik ook. Ik kan het niet helpen, maar toch denk ik heel vaak: wie van hen heeft ook een kindje verloren? Of kan ik ook denken: ik wou dat ik ook nog maar 'gewoon' aan het proberen was. Ook al meen ik dat niet echt, maar ja. De eerste keer dat ik terug naar het fert-centrum ging, was echt een hel zelfs. Ik was echt zooooo kwaad dat ik daar terug moest zitten!

Dat je gek wordt van de hormonen is ook niet echt vreemd... En ja, je weet dat je er rekening mee moet houden dat het niet direct lukt, maar toch. Stiekem hoop je daar toch op he...
Ik hoop het ook voor jou! Heel veel moed...

Liefs
Barbara
xxx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast