de ene week zwanger, de volgende niet meer...

Plaats reactie
Mie
Berichten: 74
Lid geworden op: 14 juli 2010, 20:31

de ene week zwanger, de volgende niet meer...

Bericht door Mie » 30 juli 2010, 16:57

hey dames,
wil gewoon wat van me afschrijven nu. vorige week vrijdag 1e bloedname, zwanger! maar begrijpelijk, nog zo pril, je bent blij dat na 3 jaar je droom uitkomt, maar anderzijds bang er toch was mis is. kon het echt niet geloven. vandaag opnieuw bloedname, resultaat negatief. hcg waarde stond op 0. en ik weet dat dit nog niks is, en als ik zo hier en daar lees, moet veel erger zijn als je al verder staat. maar op deze moment voelt het alsof mijn wereld in elkaar zakt, al hele namiddag rollen mijn tranen, wil me sterk houden, maar heb de fut niet meer.
Mie

Prins22
Berichten: 181
Lid geworden op: 19 augustus 2009, 14:43

Bericht door Prins22 » 30 juli 2010, 17:19

Dag Mie, het maakt niet uit hoe lang je zwanger geweest bent. Zowel voor jou als voor iemand die pas na enkele maanden een miskraam krijgt is het pijnlijk! Het is de verwachting die ons afgenomen wordt, de plannen in ons hoofd over ons "nieuw" leven met een kind...

Mijn miskraam is nu bijna 3 maand geleden en nog steeds heb ik het er moeilijk mee. Ik denk er nog elke dag aan.

Veel moed en schrijf het gerust van je af op dit forum!!!
xx

Yago
Berichten: 1145
Lid geworden op: 7 mei 2010, 17:35

Bericht door Yago » 30 juli 2010, 18:24

hey Mie, ik herken mij in jouw verhaal
nu twee weken geleden kregen we te horen dat we zwanger waren, de IUI was toen 20 dagen geleden (daarvoor konden we geen bloed laten prikken omdat we met vakantie waren)
wij door het dolle heen, alhoewel ik ook schrik had dat het niet goed zou gaan (ik weet niet waarom)
we maakten al plannen, ik begon meer op te letten dat de groenten goed gewassen waren, op de bbq van vrienden dierf ik bijna niks te eten...
de dag na de positieve test schrok ik mij rot, ik had bloedverlies!!
4 dagen later ons bloed weer laten testen, de waarden waren niet meer gestegen...
enkele dagen later, weer bloedttest, de waarden waren terug gestegen, nu vandaag ook terug op onderzoek... de gyn was zeker van een miskraam (heb nu al bijna 2 weken hevigbloedverlies)
helaas blijven mijn waarden stijgen...snap er niks van... de onzekerheid blijft...misschien toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap...
we willen het zo graag achter ons laten en opnieuw beginnen
pff je wereld stort in elkaar hé!!

Lacta
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 augustus 2010, 13:51

Bericht door Lacta » 22 augustus 2010, 15:01

Yago,

Hoe is het verder nu? Is de miskraam nog doorgezet of ben je toch nog zwanger???

x Lacta

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten