Mag ik even ventileren ?

*nat*
Berichten: 1172
Lid geworden op: 31 maart 2010, 15:09

Mag ik even ventileren ?

Bericht door *nat* » 2 augustus 2010, 18:47


hope_4ever
Berichten: 724
Lid geworden op: 17 november 2009, 18:02

Bericht door hope_4ever » 2 augustus 2010, 18:59

hey nat,

ik wil je gewoon even zeggen dat je toch wel wat meemaakt en dat ik het echt super erg vindt met wat je nu meemaakt maar ik zou de moed nog niet helemaal opgeven want je waarden zijn wel gestegen.ze zijn mss niet verdubbelt maar bij sommige verdubbelen ze pas om de 3dagen...en ik zou gewoon nog hoop hebben dat alles wel degelijk goekomt...weet het is makkelijker gezegd dan gedaan maar weet uit ondervinding dat het niet gemakkelijk is ikzelf heb een miskraam op 9weken gehad en dat komt met der tijd wel goed maar je zal je beebje nooit maar ook nooit vergeten...
maar ik hoop echt en dat meen ik dat je maandag op echo gaat dat je een mooi en kloppend hartje ziet en dat echt alles goed komt...en ik zou gewoon nog bij mijn huisarts een bloedprik laten doen binnen 3dagen en dan weet je ook al meer...dan is het wachten tot maandag mss niet zo lang...en ik hoop dat je waarden dan wel mooi verdubbelt zijn maar dat kies jij natuurlijk zelf...

veel sterkte meisje en veel moed hoe moeilijk het ook allemaal is ik begrijp je...

kus en knuffel hope

Olijfje
Berichten: 639
Lid geworden op: 10 november 2009, 19:25

Bericht door Olijfje » 2 augustus 2010, 19:12

Heyla Nat,

Het is idd niet fair van die verpleegster om je zo in de waan te laten, maar ik zou de moed ook nog niet volledig opgeven. Zolang het blijft stijgen, heb je hoop!
Mss is het idd beter om een tussentijdse BN te doen deze week bij de huisdokter, dan zal je op z'n minst al iets meer weten, maar jij beslist dat natuurlijk.
Ik duim massa's dat jouw beebje bij jou zal blijven!

liefs
olijfje

*nat*
Berichten: 1172
Lid geworden op: 31 maart 2010, 15:09

Bericht door *nat* » 3 augustus 2010, 11:17

Lieve Hope en Olijfje,

Dankjewel voor jullie antwoord. Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen, ik twijfel tussen afwachten en inderdaad toch nog een BN te laten doen. Afwachten is lastig, maar dan is alleen mijn maandag 'eraan', anders zit ik misschien twee dagen te janken ipv één... Gisteren ook heel de tijd met tranen in mijn ogen gezeten (deels van woede), maar ja je kan je niet helemaal laten gaan, want wat als het dan toch nog...

Ik wens jullie in ieder geval het allerbeste, waar jullie ook zitten in de behandeling en ik laat zeker de uitslag nog weten.

hope_4ever
Berichten: 724
Lid geworden op: 17 november 2009, 18:02

Bericht door hope_4ever » 3 augustus 2010, 12:40

hey nat ja ik weet het, het is heel moeilijk om te zeggen en te denken wat je zou doen.maar iik wil je ook niet puschen maar stel dat alles wel in orde is en dat jeje nu zorgen maakt voor niets ik hoop zo voor jou dat alles goed is en dat je eventueel maandag een mooie echo hebt en als je bloedprik laat doen dat je hcg waarden mooi gestegen zijn...
ik hoop het echt zo hard voor jou...
xxxhope

*nat*
Berichten: 1172
Lid geworden op: 31 maart 2010, 15:09

Bericht door *nat* » 4 augustus 2010, 16:03

Mijn doemdenken was dan toch een beetje voorbarig :oops: :oops: :oops: , mijn ventje en jullie hebben me dan toch overtuigd om voor een 3e BN te gaan...

Vandaag teruggeweest naar 't ZH, gelukkig een andere assistente ! hCG is nu wel volgens het boekje verdubbeld, progesteron is gestabiliseerd maar nog niet terug gestegen. Het blijft dus afwachten, maar het is nog niet verloren, en nu is het ook al korter tot de echo maandag...

Dikke knuffels, *nat*

hope_4ever
Berichten: 724
Lid geworden op: 17 november 2009, 18:02

Bericht door hope_4ever » 4 augustus 2010, 19:16

super nat ik duim echt voor je mee dat alles in orde komt...en ik kijk al mee uit naar een maandag voor jullie mooie echo...

xxx kus hope

Nellie
Berichten: 38
Lid geworden op: 3 april 2008, 11:59

Bericht door Nellie » 4 augustus 2010, 19:41

Nat

Ik duim ook mee voor jullie! 't Zou jullie van harte gegund zijn!

Niet mee inzitten dat je eens voorbarig bent of kwaad, de hormonen spelen met je lichaam alsof je een mariorette bent en je kan daar helemaal niets aan doen!

Duim duim!
Nele

Olijfje
Berichten: 639
Lid geworden op: 10 november 2009, 19:25

Bericht door Olijfje » 4 augustus 2010, 21:17

ohhh super nieuws Nat!!! Ben echt blij voor jullie!
En nu hupsa naar een mega echo maandag ;-)

ik duim nog altijd mee hoor..

Olijfje

hope_4ever
Berichten: 724
Lid geworden op: 17 november 2009, 18:02

Bericht door hope_4ever » 8 augustus 2010, 19:11

hey nat veel succes morgen duim met je mee...
hoop dat je morgen een mooi embryotje ziet met een goed flikkerend hartje...
laat zeker iets weten he..

xxx knuf hope

*nat*
Berichten: 1172
Lid geworden op: 31 maart 2010, 15:09

Bericht door *nat* » 9 augustus 2010, 10:56

Dag lieverds,
Merci voor jullie lieve woorden en duimpjes !

De assistente from hell strikes again ! Hoewel ze mij duidelijk gezegd had dat ik gewoon mocht bellen en afkomen, heb ik na ettelijke telefoons (ik krijg haar zelf trouwens nooit meer aan de lijn, tiens tiens) als antwoord dat alle gyns volgeboekt zitten tot volgende woensdag :shock: :shock: :shock: en ik vanmiddag nog eens moet bellen naar de fertiarts (de enige van de drie die er is), maar dat die pas sinds vandaag uit verlof komt, dus waarschijnlijk ook tot over zijn oren in 't werk zit, of anders morgenavond naar de consultatie gaan, zodat één van de assistenten kan zien of alles OK is. :roll:

OK, OK, ik weet het, het is maximum een dagje langer wachten, maar jullie weten ook hoe lang een dag kan zijn in IVF-land...

Ik hoop in ieder geval dat ik dat mens niet meer moet tegenkomen want anders kom ik binnenkort op het nieuws als een nieuw geval van ziekenhuisagressie. Beseffen die mensen nu echt niet wat ze met hun slechte informatie aanrichten? Ik probeer het maar zo zen-mogelijk te benaderen maar dit is zoveel onnodige stress ! Gelukkig is mijn eigen gyn volgende week terug...

hope_4ever
Berichten: 724
Lid geworden op: 17 november 2009, 18:02

Bericht door hope_4ever » 9 augustus 2010, 15:06

hey nat ja ik snap het wel dat het in de ivf wereld zoooooo lang duurt en ja wanneer ga je dan voor je echo???morgen???of ga je vandaag toch proberen???ik duim zooooo hard mee voor jou dat je vandaag of morgen een mooi flikkerend hartje ziet en dat alles ok is...

laat zeker iets weten he meisje toi toi toi...



xxx knuf

*nat*
Berichten: 1172
Lid geworden op: 31 maart 2010, 15:09

Bericht door *nat* » 9 augustus 2010, 16:08

Hey hope, ik heb de enige fertigyn die er is (sinds vandaag uit verlof!) te pakken gekregen en ik heb hem gezegd dat de schrik er goed inzat wegens de niet zo goede 2e BN en het progesteron. Hij snapte dat gelukkig wel en ik mag morgenmiddag dan toch langskomen voor een echo... Uiteraard had ik nog liever vandaag, nu, direct een echo gehad, maar nu krijg ik tenminste een fertigyn voor mijn neus die snapt wat de behandelingen inhouden en geen 'gewone' gyns of assistenten die niet snappen waar ik zo'n drama van maak...

Pfoeh, dit heeft me weer mijn nachtrust en een paar dagen van mijn leven gekost...

Ik zie op het ICSI-forum dat jij ook weer in behandeling bent, heel veel succes alvast !

hope_4ever
Berichten: 724
Lid geworden op: 17 november 2009, 18:02

Bericht door hope_4ever » 9 augustus 2010, 16:13

dank u nat en ik kijk al mee uit naar morgen hoop dat alles tip top in orde is...
ja ik ben inmiddels al een onderhalve week aant snuiven en valt allemaal wel mee...
maar heb een beetje bang dat het mij nooit meer ga lukken en ik hoop zo hard van wel...

laat morgen iets weten he

xxx knuf hope

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 9 augustus 2010, 17:43

we blijven duimen !
kathleen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten