Na 14,5 jaar 'proberen' eindelijk zwanger en dan MK

Plaats reactie
Lacta
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 augustus 2010, 13:51

Na 14,5 jaar 'proberen' eindelijk zwanger en dan MK

Bericht door Lacta » 21 augustus 2010, 14:04

Al sinds begin 1996 probeer ik zwanger te raken, maar dit lukte maar niet. Met mijn toenmalige man ben ik in de medische molen beland....onderzoeken (waar níks uitkwam) en 2 IUI pogingen....maar tevergeefs.
Na onze scheiding nog een korte relatie gehad met iemand die geen kinderen meer wilde (hij had n dochter van 6, waar ik stapel op was) en daarna een relatie van 3 jaar met een man die mijn wens deelde en er samen met mij ook weer alles aan probeerde te doen...maar ook toen....tevergeefs.
Toen ook die relatie helaas stuk liep, besloot ik zelf het traject voort te zetten en terwijl ik daar mee bezig was, kwam ik wederom iemand tegen. Hij wilde dit samen met mij doen en werd mijn 'donor' (zat ten slotte in een 'alleenstaande-traject'). Het heeft tussen ons wat 'gerommeld', maar hij bleef de 'donor'.....en zou voor ons ook écht de vader zijn (ook in zijn ogen!)
Toen ik na de 3e IUI poging zwanger was (éindelijk na 14,5 jaar!), was ik zó happy! En hij ook....We groeiden weer naar elkaar toe....
Drie weken geleden bleek alleen met een echo (ik was toen 9 weken) dat er alleen een leeg vruchtzakje zat......mijn wereld stortte in......
In eerste instantie leek hij er voor me te zijn.....maar uiteindeljk kon hij het blijkbaar niet opbrengen. Nou was het ook zo dat ik voor mn gevoel écht óns kindje ging verliezen, terwijl het in zijn ogen na de echo niks meer was.....want het was alleen maar een leeg vruchtzakje...
Vorige week dinsdagavond/nacht heb ik de miskraam gehad en die was énorm pijnlijk, heftig en traumatisch.......

En dat ga ik nu doen.....rouwen om het kindje wat ik ben verloren.......

Heb nog een paar pogingen te gaan (1x IUI en dan nog 3x IVF) en daar ga ik voor.....alleen!!

x Lacta
Laatst gewijzigd door Lacta op 26 augustus 2011, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

milla
Berichten: 93
Lid geworden op: 25 juni 2009, 20:35

Bericht door milla » 21 augustus 2010, 14:28

Hallo Lacta,

Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het verlies van je kindje. Laat je tranen maar eens goed stromen maar probeer toch weer de moed te vinden om verder te gaan. Heel veel succes en ik hoop dat je snel een beebje in je armen kan houden.

Groetjes, Milla

Lacta
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 augustus 2010, 13:51

Bericht door Lacta » 21 augustus 2010, 17:41

Dank je Milla!!

x Lacta

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten