Wanneer stopt de pijn???

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Bericht door sharon1989 » 23 januari 2014, 9:48

Hier moet het nog allemaal beginnen.. maar wanneer? Heb gisterenochtend mujn laatste utro en progynova genomen. Na de shock heb ik heel veel geweend. Maar nu lukt het ook niet. Kvoel me wel kapot en leeg. Hoop dat het iets is van korte duur dat het snel achter de rug is. Want uit eindelijk is het afzien en krijg je er niets voor terug!

Hou je goed lacta, ook al is het zeer moelijk he! Kbegrijp je.
dit zou voor ons, ons 1ste kindje geweest zijn:-(

wombi
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 januari 2014, 13:49

Bericht door wombi » 25 januari 2014, 10:02

Hoi,
inderdaad de pijn gaat niet echt weg.
Ik zou nu ongeveer 20 weken zijn en het doet pijn als alle andere vriendinnen nu zwanger zijn. Het is niet eerlijk, waarom moest dat juist met mij zijn?
Het was mijn eerste zwangerschap, wat heb ik verkeerd gedaan dat het een miskraam is geworden.
Dit moest ik even kwijt.
Het lucht op om het verhaal ergens te kunnen vertellen, nu ik kan altijd terecht bij mijn man en bij mijn familie...
En dat vind ik leuk!

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Bericht door sharon1989 » 6 februari 2014, 19:21

Womb, ook bij mij was het mijn 1ste zwangerschap. Het was eveneens mijn 1ste isci poging. Was 8w5d toen het verdict gevallen was.. ons kindje wzs gestopt met groeien op 6w3d:-( moest de nztuur een weekje tijd geven om een miskraam te krijgen. Na 5 dagen nog niets en ben ik terug gegaan om het ingang te zetren! Ik kon niet meer. Nu vrees ik alleen dat ik toch nog een curretage zal nodig hebben. Woensdag weten we meer. Doet zo pijn! Blijkbaar is ons geen kindje gegund:-( isci, miskraam,.. pfft! Ktroost mij met de gedachte dat we nog 10cryotjes hebben. Vanmiddag overviel het verdriet terug over mij. Met kerst wisten we dat we zwanger waren.. en toen dacht ik aan het feit dat we met kerst toch geen beebje zullen kunnen vast houden!

heel veel sterkte! X

Lacta
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 augustus 2010, 13:51

Bericht door Lacta » 6 februari 2014, 19:23

Ja vreselijk dit hè....
Bij mij was het mn 2e miskraam.....en ben al 18 jaar 'bezig'....dus nu 'op'...

Sterkte!!

x Lacta

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten