Wanneer stopt de pijn???

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 8 december 2010, 21:05

hej Noa,

hou vol hou vol hou vol. Mijn duimen staan rechtop voor jou. Het mag niet misgaan!! Je hoort langs alle kanten verhalen waarschijnlijk, maar ik heb zeker ook al verhalen gehoord van mensen bij wie het zo startte en wiens zwangerschap goed geëindigd is. Probeer te blijven hopen, ik hoop dubbel en dik met je mee!!

Een hele dikke knuffel!
Barbara
xxx

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 8 december 2010, 23:59

Barbara, ik probeer me op te trekken aan de uitzonderlijke gevallen waarbij het toch blijft goedgaan, dus bedankt voor je berichtje.

Het is zo verdomd moeilijk door te doen met de medicatie en alles te moeten ondergaan.
Maar zolang ik niet zwart op wit te horen krijg dat ik geen hoop meer mag hebben probeer ik stilletjes te blijven hopen, ook al voel ik sinds 20u niks meer in mijn buik na de zoveelste hevige bloeding...

Noa09

kathleenchris
Berichten: 371
Lid geworden op: 8 februari 2007, 10:59

Bericht door kathleenchris » 10 december 2010, 9:20

Wij blijven ook meeduiemn hé meid !!!
liefs en dikke knuffel
kathleen

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 10 december 2010, 16:17

Hoi lieverds,

HCG vandaag (dag 14) op 180, progesteron gedaald maar nog altijd hoog (niet zorgwekkend volgens doc).
Kans op bbz iets kleiner nu als HCG mooi blijft doorstijgen.
Dinsdag nieuwe BN, mijn vechtertje houdt precies van suspense :D

Noa09

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 10 december 2010, 22:24

Dat ziet er alweer wat beter uit he! Op naar dinsdag! Ik blijf duimen!
xxx

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 18 december 2010, 23:20

Hej Noa,

hoe gaat het met je? Ik hoop dat het de goede kant blijft uitgaan?

Hier minder nieuws vandaag. M'n schoonzus is terug zwanger. Ze kreeg haar eerste kindje toen ik net gestopt was met de pil, nu toch al wel 18-19 maanden geleden. En nu is het tweede dus op komst. Ik ging normaal gezien de volgende zijn...

Ik voel me echt kutkutkut...

Hoe gaat het met de anderen?

Liefs
Barbara
xxx

liezeke
Berichten: 2798
Lid geworden op: 14 juli 2009, 7:23

Bericht door liezeke » 19 december 2010, 10:45

same here, babs,

schoonzus die deze zomer getrouwd zijn (schoonbroer is 'kleine broer' vant ventje) al drie maand zwanger.
tzijn superlieve mensen, daar niets van maar tis wel kut, hé. zeker nu we onze behandelingen stoppen na de laatste ontspoorde cyclus (ben echt op-op-op), kerst eraan komt en heel de familie in de wolken zal zijn voor de zwangerschap natuurlijk. 'gelukkig' gaan we niet mee kerst vieren, kerst zonder matéo is sowieso geen feest, hé.

zoen,

liesje

Noa09
Berichten: 3487
Lid geworden op: 5 mei 2009, 12:46

Bericht door Noa09 » 19 december 2010, 19:19

Hoi lieverds,

Babs, Liezeke, het is verdomd moeilijk om om te gaan met zulk confronterend nieuws, zeker in deze periode van het jaar waarin alles om familie lijkt te draaien en om gelukkkig zijn... ik voel met jullie mee...

Met mij gaat het denk ik nog steeds goed, vrijdag was het HCG volgens de dokter goed gestegen maar ik heb net terug rozig verlies gekregen, de onzekerheid weegt intussen echt behoorlijk zwaar door...

Ik wens jullie veel liefde, warmte en een luisterend oor toe in deze moeilijke tijd...

Noa09

Lacta
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 augustus 2010, 13:51

Bericht door Lacta » 31 december 2010, 19:48

Hey dames,

Hoe gaat het met jullie? Zeker zo met deze moeilijke feestdagen?

Ik ben de kerstdagen eigenlijk wel goed doorgekomen.....maar werd gisteren ongesteld (3e poging na MK) :cry:
Had toen ook nog verjaardag van mn vader, kostte me énorm veel energie om 'gezellig' te zitten doen.

Ik heb voor vanavond besloten om alleen thuis te blijven. Ik wil kijken of ik de avond voor mezelf kan gebruiken om 'schoon schip' te maken. Zaken een beetje af kan sluiten om met goede moed weer verder te gaan (want het gaat ff niet zo lekker met me). Desnoods even flink huilen en er dus wat emoties uitgooien. Misschien wat schrijven in mijn dagboek (of hier het forum 'volschrijven' ).

Ik wens iedereen een goede jaarwisseling toe (en sterkte indien nodig)!
DAT 2011 MAAR EEN VRUCHTBAAR JAAR MAG WORDEN!
x Lacta

Babs01
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 juli 2010, 16:31

Bericht door Babs01 » 31 december 2010, 20:37

Lieve Lacta,

ik ben dan wel niet alleen, dat is anders en dat besef ik echt wel goed... Maar ook wij zijn samen thuis gebleven en hebben gepast voor de feestvreugde. Het past gewoon niet, het zou verkeerd voelen en we zouden er onszelf geen plezier mee doen, integendeel zelfs. Ook wij gaan, net zoals jou, proberen om vanavond te gebruiken om gewoon stil te staan, te doorvoelen dat 2010 werkelijk een vreselijk jaar was, en we gaan, hoe moeilijk ook, proberen om hieruit hoop te halen voor een volgend jaar.We hebben hier vandaag al allebei heel wat tranen voor gelaten... Geen oudjaar in vreugde, maar eentje in veel verdriet.

Hoe moeilijk ook, we gaan proberen moed te vatten. Zoals ik in m'n andere tekstje schreef (bedankt voor je lieve reactie daarop!): dat 2011 ons licht en hoop mag brengen, en datgene waarnaar we verlangen...
Lacta, ik wens het je toe, echt waar...

En ook alle anderen die hier meelezen...

Lacta, als je er zin in hebt, je mag me altijd een pb sturen. Ik ben wel niet zo heel snel in antwoorden en zo, dat is een 'slecht' trekje van me, maar ik zal zeker antwoorden.
Hel veel moed voor vanavond, en je weet wat ik je toewens voor 2011...

Liefs
Babs
xxx

Lacta
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 augustus 2010, 13:51

Bericht door Lacta » 31 december 2010, 21:01

Dank je Babs voor je lieve woorden.....was weer aanleiding voor de zoveelste 'waterstroom' :cry: hier :wink:

Ik heb net ook wat zitten schrijven en vind dat wel passen bij jouw mooie woorden over 2010-2011....dus zal het er zo bij schrijven....

Sterkte vanavond!! Hopelijk kunnen jullie wel van elkaar genieten en realiseer je hoe kostbaar het is om het sámen te kúnnen delen(dit bedoel ik heel goed overigens!). Al zou je zoooo graag juist dat andere samen willen delen.....het is jullie gegund meis!!

Dikke knuffel,
Lacta

Lacta
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 augustus 2010, 13:51

Bericht door Lacta » 22 januari 2014, 15:13

Na 3,5 jaar zit ik weer in hetzelfde schuitje.....wachtend op een miskraam......wachtend op het moment dat ik mijn kindje los moet laten.

Killing.....

x Lacta

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Bericht door sharon1989 » 22 januari 2014, 19:08

Hey lacta

zit met het zelfde.. wachten op mijn miskraam. Zou vandaag 8weken en 5 dagen zijn en kleintje is gestopt met groeien op 6weken en 3 dagen:-(
Nu is het wachten:-(

Sterkte!

Lacta
Berichten: 188
Lid geworden op: 21 augustus 2010, 13:51

Bericht door Lacta » 22 januari 2014, 23:11

Het is zover.....ik ben haar kwijt....
Net als de vorige keer is het gepaard gegaan met énorm veel pijn en bloedverlies.
Het was op een gegeven moment echt bijna ondragelijk.
Maar na 4 uur weeën zit het er op.....en ben ik haar kwijt (heb héél erg het gevoel dat het een meisje was)

Ik ben slap, leeg, stoïcijns....kan niet eens huilen....

x Lacta


Sharon, jij héél veel sterkte!!!!

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Bericht door sharon1989 » 23 januari 2014, 9:10

Hier moet het nog allemaal beginnen.. maar wanneer? Heb gisterenochtend mujn laatste utro en progynova genomen. Na de shock heb ik heel veel geweend. Maar nu lukt het ook niet. Kvoel me wel kapot en leeg. Hoop dat het iets is van korte duur dat het snel achter de rug is. Want uit eindelijk is het afzien en krijg je er niets voor terug!

Hou je goed lacta, ook al is het zeer moelijk he! Kbegrijp je.
dit zou voor ons, ons 1ste kindje geweest zijn:-(

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten