Het is gewoon niet eerlijk!

Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

Bericht door Mirthe » 30 maart 2011, 11:27

Hei petoetje, het is altijd erg een miskraam.

Nu ik ben eerder ook een beetje bang van de curetage, de gynae zegt dat zoiets wel gaat meevallen, maar is dat echt zo ?

Het hele vervelende aan mijn verhaal is, dat mijn hcg waarden nog goed gestegen zijn van donderdag tot maandag en er een stille hoop is dat ik n late bevruchting heb gehad en dat ik straks alsnog goed nieuws ga krijgen, ik word er gek! van. Zal blij zijn als ik straks het definitieve verdict te horen ga krijgen. Want nu wankel ik nog tussen zou het dan toch goed zijn, of gaat het toch slecht aflopen en krijg het al helemaal benauwd bij het feit dat ik dan morgen naar het ziekenhuis moet voor die curetage. bbbbrrrr

xxxx

petoetje
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 maart 2010, 10:51

Bericht door petoetje » 30 maart 2011, 13:44

hey mirthe,
ik had ook heel veel schrik voor die curritage.
de gynaecoloog zei ook dat het mee zou vallen en uiteindelijk was het ook zo. maar het is vooral de emotionele kant die het zwaar maakt.
ik heb het ook voor gehad HCG elke week goed gestegen en zelfs de dag dat ze op de echo zagen dat er enkel vruchtzakjes waren. stegen mijn hormonen nog van 9000 tot 26000. bij mij wou de gynaecoloog ook niet beslissen op basis van één echo. maar die dagen die tussen de éérste echo en de controle met de curritage zitten zijn verschrikkelijk. ergens hoop je toch dat het nog goed komt. ookal weet je dat de kans zeer groot is dat het fout loopt. en het moment dat je het verdikt krijgt dat je kindje eruit word gehaald is al even erg. het is een verschrikkelijk gevoel dat niet snel verdwijnd. allszins ik hoop mee voor jou dat het toch nog goed mag komen en anders heel veel sterkte!!!

Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

Bericht door Mirthe » 30 maart 2011, 14:04

hei petoetje,

jij begrijpt volgens mij wel heel goed waar ik nu door ga, dat zwengelen dus goed en slecht , verschrikkelijk is het...

had jij van tevoren iets gevoeld ? slecht voorgevoel, pijn, bloedverlies ? ik ben ondertussen al de minuten aan het tellen...

Ik laat je zeker iets weten vandaag of morgen... zal van de uitslag afhangen hé.

xxx

petoetje
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 maart 2010, 10:51

Bericht door petoetje » 30 maart 2011, 14:18

Hey mirthe,
ik weet perfect hoe jij je voelt.
ik voelde me tot de dag van de echo goed.
had wel veel last van zwangerschapskwaaltjes.
zelfs nadien voelde ik me fysiek goed en sommige symptomen werden heviger. maar ik wilde me niet meer zwanger voelen ik denk dat het een vorm van zelfbescherming was. als ik het kindje moest afstaan wou ik niet meer zwanger zijn. natuurlijk besliste mijn hormonen daar anders over. en het straffe aan de zaak is dat er nooit geen aanwijzing is geweest dat dit op een miskraam zou wijzen: geen bloedverlies of hevige buikpijn. dus hiermee kwam de klap heel hard aan. we hadden ons daar totaal niet aan verwacht.

Mirthe
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 augustus 2008, 18:06

Bericht door Mirthe » 1 april 2011, 11:49

Hei petoetje, voor mij is godzijdank allemaal goed afgelopen, we hebben woensdag het hartje zien kloppen. Er viel een zware last van men schouders en ga nu proberen me niet meer te veel zorgen te maken en lekker zwanger te zijn, van ons tweede wondertje...

Ik wens je wel nog heel veel succes en hoop dat je ook snel bij de gelukkige zal zijn. Het moet wel heel frustrerend zijn als je geen aanwijzingen hebt gehad dat het fout zou gaan, je zal je allicht bij een volgende zwangerschap zowiezo zorgen maken, ook al gaat het dan goed, jij zal altijd een bang hartje hebben... ik wens je dan ook veel sterkte ! Ik zal hier geregeld eens komen lezen hoe het met je gaat...

groetjes

petoetje
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 maart 2010, 10:51

Bericht door petoetje » 2 april 2011, 11:36

hey mirthe,
alvast proficiat, ik kan goed geloven dat er een grote last van je schouders is gevallen.
geniet maar van je zwangerschap.
vele groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten