Begin februari waren we dolgelukkig met een positief telefoontje : zwanger. Alles was ok (mooie hoge waarden, prima echo op 7 weken en op 8 weken stond het hartje stil). Onze wereld stortte in... Wat we nadien meemaakten, kunnen maar weinig mensen geloven en begrijpen. Ik vertel het in een notendop :
Eerst werd geprobeerd om het af te drijven met cytotec-pillen, wat gedeeltelijk lukte (ben hiermee het vruchtzakje verloren). Op echo bleek dat het endometrium nog veel te dik was, dus een week later alsnog curettage. Na een controle-echo was nog niet alles weg, heb dan een week lang druppels moeten slikken en nu blijkt de baarmoeder zo goed als leeg.
Hiermee leek het eind in zicht, maar nu kreeg ik te horen dat de hcg-waarde te traag daalt en zou ik een inspuiting moeten krijgen... Wat nog en wanneer stopt dit? Weet er iemand iets over zo'n inspuiting of herkent iemand zich geheel of gedeeltelijk in dit verhaal? Sinds de vaststelling van het miskraam ben ik nu een maand verder en er dus nog niet vanaf, ik begin hier echt bang van te worden...

V'ke