Hcg daalt veel te traag...

Zabbie
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 april 2009, 17:00

Bericht door Zabbie » 15 juli 2011, 18:29

Hoi allemaal, goed nieuws! HCG was 69, dus we zijn goed aan het dalen! Week 4 na de laatste curettage, dus ik denk dat we goed bezig zijn. Nu 2 weken zonder uitslag, en 30 juli opnieuw echo. Voel me wel beter sinds deze week, heb wat meer energie, en de kwaaltjes nemen langzaam maar zeker af... Oef!
Jill, duimen zijn al aan het draaien voor een goed resultaat maandag, hou je ons op de hoogte?
Weinig tijd om te schrijven, net een week een logé gehad, bovenop onze 3 kids, en volgende week maandag en dinsdag 2 extra kinderen, dus zal pas avond zijn eer ik jullie nieuwtjes kan lezen.
Framboos, het is zoals je zegt. Als mensen vragen hoe het met je is, gaan ze er zodanig vanuit dat je "goed" gaat zeggen, dat ze niet eens naar je antwoord luisteren. Frustrerend hè? Lucht je hart hier maar, wij weten hoe het voelt, en ik denk ook dat wij ons beter kunnen inleven.
Dikke knuf aan iedereen!

framboos
Berichten: 237
Lid geworden op: 7 juni 2011, 16:38

Bericht door framboos » 18 juli 2011, 8:45

Hey Zabbie, fantastisch nieuws!!! Ik ben blij voor je!! Zo je weekend kunnen inzetten, zal wel deugd gedaan hebben! En die energie zul je nu wel kunnen gebruiken met de 5 kids in huis :-)
Nu wel eventjes wachten tot de 30e, maar zolang je je goed / beter voelt, weet je ook dat het de goeie richting ingaat, hé!!

Jill, hopelijk voor jou ook zo'n nieuws!!

Ellen, de 22e zal er nu ook snel zijn, hoor!! Spannend!

jill78
Berichten: 18
Lid geworden op: 7 juli 2011, 15:11

Bericht door jill78 » 18 juli 2011, 11:38

Wauw Zabbie wat een daling van 230 naar 69!!! dat is gewoon super!!

Ik heb toch ook weer goed nieuws gekregen. Mijn Hcg ging van 123 naar 55...ben zooooo blij dat ik onder de 100 zit...dat was toch iets waar ik heel hard op hoopte.

Ik volgende week nog 1 controle en dan 1 week overslaan omdat ik op reis ben.

Ellen ben keihard aan het duimen voor een positieve zwangerschapstest voor je!!!

Zabbie ze zeggen altijd hoe meer zielen hoe meer vreugde hé hihi.

@ framboos: zoals Zabbie reeds zei, kom gerust je hartje luchten. Ik voel me ook meer begrepen hier. De enigste die in mijn omgeving de moeite heeft gedaan om op internet te kijken wat ik had was mijn zus en die begrijpt nu ook dat ik meer behoefte heb aan een knuffel en gewoon eens mijn verhaal te doen, zonder al die misplaatste opmerkingen ook al zijn ze goed bedoeld.

Een dikke knuffel voor jullie allemaal

Zabbie
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 april 2009, 17:00

Bericht door Zabbie » 18 juli 2011, 15:35

Jill, supergoed nieuws hè! Zo komen we steeds dichter bij ons doel, de nul halen.
Ellen, hier ook duimen dat je een positieve test mag hebben. Nog 4 keer slapen, dat is te overzien.
Intussen lekker vermoeid met die 5 kids, er hangt er constant wel eentje aan je been. De oudste is 14, dan 9 (maar met mentale leeftijd van 2,5), dan eentje van bijna 4 (met autisme) en dan nog 2 van 8 maanden. Nee, ik kan niet zeggen dat ik me een moment verveel. Maar idd, hoe meer zielen, hoe meer vreugde hè!
Dikke knuffel aan iedereen en thanks voor de steun en het medeleven...

jill78
Berichten: 18
Lid geworden op: 7 juli 2011, 15:11

Bericht door jill78 » 22 juli 2011, 15:58

Hey Zabbie, framboos, ellen en koekie
Hoe is het met jullie?

Ik heb me deze week al een paar dagen rottig gevoeld. Mijn dochtertje is de hele week bij mijn ex dus ik heb een pak minder afleiding. Ik heb best wel veel gedacht aan mijn miskraam met de nodige traantjes natuurlijk. We zouden ook rond deze periode het goede nieuws verteld hebben aan iedereen, maar ja het is anders uitgedraaid. Het is nu een maand geleden en de tijd kruipt zoooo traag voorbij. En dan het vooruitzicht dat ik nog tot november zal moeten wachten op "groen licht" van de gyn Pff dat lijkt nog een eeuwigheid!! En alhoewel mijn Hcg daalt leef ik elke week met schrik voor het resultaat van de volgende week. Ook gisteren een dagje thuis,had zo gezellig kunnen zijn, maar in plaats daarvan woorden gehad met mijn ventje en koppig als we beiden zijn hebben we voor de rest van de dag geen woord meer gesproken. Gelukkig dan 's avonds wel bijgelegd.

Dikke knuffel aan jullie allemaal.

Zabbie
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 april 2009, 17:00

Bericht door Zabbie » 24 juli 2011, 18:42

Jill, I know the feeling! Januari lijkt nog zoooo ver weg... Hoewel mijn man op dit moment absoluut niet achter een vierde kindje staat, heb ik heel sterk het gevoel dat ons gezin niet "af" is. We hebben er al veel over gesproken, maar voorlopig staan we dus beide aan een verschillende kant. Komt mijn humeur niet helemaal ten goede. :?
Hier veel humeurschommelingen door de pil, ik verdraag die heel slecht, ook veel hoofdpijn.
Vrijdag bloedname gehad, maar uitslag pas komende zaterdag wegens verlof van gyn. Maar hopen dus dat alles nog mooi blijft zakken.
Ik blijf wel last houden van pijnlijke borsten, heeft nog iemand dat?
Laat je ons de uitslag van je bloedonderzoek morgen weten Jill?
Dikke knuf aan iedereen!

jill78
Berichten: 18
Lid geworden op: 7 juli 2011, 15:11

Bericht door jill78 » 25 juli 2011, 10:02

Hey Zabbie,

Ik heb ook heel veel last van humeurschommelingen, ik denk dat mijn man niet weet wat hem overkomt, want ik had reeds 3 jaar een spiraal en dan heb ik daar helemaal geen last van.

Kun je de resultaten niet van het labo zelf krijgen Zabbie? Allé ik zou toch bijna sterven van nieuwschierigheid :D

Van pijnlijke borsten heb ik geen last, maar bij mij was dat al weg de week dat ik mijn miskraam gekregen had. Dat was al een duidelij teken dat er iets mis was. Wel is mijn baarmoeder of althans die zone op sommige dagen precies wel nog gevoelig. Soms voelt het alsof ik precies wel duizend buikspieroefeningen gedaan heb en mijn onderste buikspieren daarvan zoveel pijn doen...weet niet of iemand dat herkent...heb dan altijd schrik dat die mola aan het woekeren is...maar ben dan blij dat het Hcg dan toch blijft dalen, dan ben ik weer heel even gerust.

Om 9u mijn bloed laten trekken...denk tegen 11u uitslag.

knuffel!

jill78
Berichten: 18
Lid geworden op: 7 juli 2011, 15:11

Bericht door jill78 » 25 juli 2011, 13:34

Mijn Hcg staat nu op 22...Yes weer een stapje dichter.
Volgende bloedname nu pas op 08/08 want volgende week maandag zit ik op tenerife. Ik hoop dat ik een beetje ga kunnen ontspannen en genieten.

Maar vandaag zijn we in ieder geval toch weer super blij :D

@ zabbie: ik heb vandaag ook naar het Labo gebeld, want gyn is ook op verlof.

Zabbie
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 april 2009, 17:00

Bericht door Zabbie » 25 juli 2011, 15:18

Jill, super hè, blijft goed dalen, en zo komt de 0 almaar dichter in zicht.
Gyn zei dat ik maar een week moest wachten dan, dat het zo vlug toch niet op 0 zou staan.
Geniet van je weekje vakantie, het zal je deugd doen, en zeker ook met het slechte weer dat we hier hebben!

jill78
Berichten: 18
Lid geworden op: 7 juli 2011, 15:11

Bericht door jill78 » 26 juli 2011, 9:48

Hey Zabbie, ik ben echt de dagen aan het aftellen...heerlijk vakantie, zon, rust, ontspanning en elke dag lekker gaan eten....zaaaaliggg daar kijk ik zo naar uit hihi...

Ik was ook weer blij met mijn daling, maar mijn man dacht echt dat ik nu al op nul ging staan...Heb hem uitgelegd dat het laatste niet zo vlug gaat en dat hij moet rekenen dat het (in mijn geval dan) per week ongeveer halveert...dus ik hoop volgende week 11 de week erop 6 dan 3 dan 1.5 en dan 0.75
Heb hem gezegd dat het nog wel een week of 5 kon duren. Ik hoop tegen eind augustus op nul te staan, ik denk dat dat wel haalbaar is.

Mijn gyn mailt me altijd de bloedresultaten door, en het laagste cijfer is <5, dus ik vermoed dat ze hier niet lager dan 5 kunnen gaan. Heb dat nog al gelezen dat kleiner dan 5 gelijk wordt gesteld aan nul.

Heb jij nog vakantieplannen zabbie?

Zabbie
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 april 2009, 17:00

Bericht door Zabbie » 26 juli 2011, 15:43

Hoi Jill, kan ik me voorstellen, zalig als je zo een paar dagen er tussenuit kan! Dubbel genieten omdat we hier toch echt wel tegenslag hebben met het weer. Geniet ervan meid! Je hebt het wel verdiend (net als iedereen hier trouwens)
Hier in huis is de sfeer niet optimaal, want de kids worden vervelend omdat ze niet buiten kunnen, en zich dus eens niet kunnen uitleven...
Halveren, dat zou kunnen, hoewel, ik heb vrij grote sprongen gemaakt: van 1600 naar 230 naar 69. Vraag me eigenlijk ook af of het op het laatste trager gaat gaan, want ons was verteld een maand of 3 eer het op nul staat.
Wij hebben geen vakantieplannen, omdat we dit jaar een beetje in een rampjaar zitten. Ben zelf al 3 keer gehospitaliseerd geweest, heb met ons dochtertje in het ziekenhuis gelegen, en met ons oudste zoontje. Kindjes zijn heel veel ziek geweest, dus we durfden het niet aan om iets te boeken. Daarbij, onze oudste heeft autisme, en we moeten er dus niet aan denken om het vliegtuig in te stappen met hem, dat zou een ramp zijn. Ook vinden we de kleinsten nog net iets te jong om mee te nemen op vakantie, het is tenslotte toch een heel geregel hè: groeimelk, pampers, middagslaapjes, verse warme maaltijden. Dan kan je toch niet echt ontspannen, allez, dat is onze opvatting.

Zabbie
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 april 2009, 17:00

Bericht door Zabbie » 29 juli 2011, 14:30

Vandaag opnieuw bloedname laten doen, en dus morgen pas uitslag. Morgen ook echo, en natuurlijk heb ik net de russen op bezoek! Keiveel bloedverlies, dus kijk er echt naar uit om morgen echo te krijgen (NOT dus!). Heb vandaag in het labo gevraagd of zij me de uitslag konden geven, omdat ik het best toch spannend vind, maar dat mag blijkbaar niet. Ach ja, dat ene dagje zullen we nog wel overleven zeker?

Zabbie
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 april 2009, 17:00

Bericht door Zabbie » 30 juli 2011, 11:23

Uitslag van vorige week was 26, deze week was het 14, dus we zijn op de goede weg. Gyn verwacht dat ik tegen eind augustus aan mijn 2 wachtmaanden mag beginnen, want dat we tegen dan 3 keer negatief getest zullen hebben. Het lijkt erop dat we toch eerder dan januari groen licht gaan krijgen voor nieuwe zwangerschap... Oef! Lekker positief nieuws. Geen echo gehad, omdat ik zei dat ik mijn regels heel zwaar heb (wat ook zo is).

Zabbie
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 april 2009, 17:00

Bericht door Zabbie » 8 augustus 2011, 19:05

Hoi Jill, weet je al iets van je uitslag? Was je nog gedaald?

jill78
Berichten: 18
Lid geworden op: 7 juli 2011, 15:11

Bericht door jill78 » 9 augustus 2011, 20:19

Hey Zabbie...Gisteren middag naar het ziekenhuis geweest, bloed laten trekken en deze middag gebeld. Ik ben van 22 naar 3 gegaan op twee weken tijd. Dat klonk echt super en ben zooo content. Sinds vandaag ook ongesteld...valt nog wel mee tot nu toe hihi....
Jij bent ook op goede weg hé zabbie...Onze nul is al in zicht...ik heb van mijn leven nog nooit zo graag een nul gewild als nu :D
En hoe is het met de kindjes? Ik heb nu nog 2 weken verlof...ik hoorde net dat het volgende week terug beter weer gaat worden...joepie.
Maar ik moet de 16de met mijn dochtertje naar het ziekenhuis, buisjes laten steken...aiaiai ik hoop dat het allemaal een beetje gaat meevallen
Dikke knuffel

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten