's nachts zweten

Plaats reactie
Ruby
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 september 2010, 11:06

's nachts zweten

Bericht door Ruby » 13 april 2011, 22:05

Hallo,

Sinds ongeveer een week (voor en nu ook tijdens mijn 1e ms na bbz) zweet ik 's nachjts telkens heel veel. Ik word wakker door de koude vochtige lakens. Soms voel ik een druppel langs mij lopen en gisteren waren zelfs mijn benen 'nat'. Ik had nochtans speciaal eens zonder t-shirt geslapen om te zien of er een verschil zou zijn.

Is dit een teken van een verstoring van de hormonen balans? Heeft iemand dit ook gehad en gaat het ook voorbij?

Ik had dit vroeger ook wel, maar in veel mindere mate en veel minder geregeld. De accupuncturist vertelde dat het een typisch verschijnsel is van teveel yin (of was het yang?) Maar nu is het echt elke dag...


Groetjes,
Ruby

Zazouke
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 mei 2009, 17:22

Bericht door Zazouke » 15 april 2011, 19:46

Hey Ruby,

Wat je beschrijft zegt me helemaal niks... Ik heb het zelf altijd te koud, behalve tijdens de stimulaties. Ik weet dus echt geen antwoord op je vraag. Kan je is ni bellen naar je acupuncturist? Misschien weet die wel raad? Mijn gevoel zegt ook wel dat het iets hormonaal zal zijn.... Maar wat?

Ben je er ondertussen al uit of het nu echt je ms zijn die er vroever zijn doorgekomen?

Groetjes!

Ruby
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 september 2010, 11:06

Bericht door Ruby » 16 april 2011, 11:24

Hey Zazouke,

Ja, misschien moet ik inderdaad eens bellen naar acupuncturist.
Ik ben deze week ook enorm moe geweest. Ik denk combinatie van slechte nachtrust & nog vroeger moeten opstaan. Met als gevolg dat ik ook nog een verkoudheid opgelopen heb op de koop toe. Ben zo suf als iets.

De nacht na mijn vorig berichtje viel het nochtans heel goed mee, maar vannacht kwam de zweetaanval precies terug.

Donderdag op de middag voelde ik me heel raar: extreem moe, raar gevoel in buik,... Het deed me weer twijfelen, en dus heb ik vandaag een testje gedaan om de twijfels weg te krijgen. Maagdelijk wit, dus negatief.

Ruby

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast