Voor onze lieve Remko, 't mooiste sterretje aan de hemel

lauraw27
Berichten: 129
Lid geworden op: 9 april 2011, 8:23

Bericht door lauraw27 » 24 augustus 2012, 8:42

Hoi Tatjana,

Goed dat jij naar ziekenhuis ging, jij moet nooit meer iets zo maar laten gaan.Ik ben zaterdag 18 weken.
Dinsdag ochtends heb ik ook de verloskundige gebeld want ik heb ondekt bij douchem dat ik bruin blood verlies.Dus snel naar ziekenhuis geweest,de haartje gegoord en ik must terug naar huis.De zei dat het normal is in de zwangerschaap, maar ik kon niet rustig zitten dus s;midags mij gynecolog gebeld voor een controle.Ik ben daar geweest en naar een uitgebreide onderzoekt heb ze een poliep op mijn baarmoederhals gevoenden, dus daroom het blood.Het kan geen kwaad doen, maar ik ben zo bang geweest dat het ernstiger was....Naja..Waarom kunnen wij niet rustig van genieten, aangezien wat wij hebben mij gemaakt....
Veel sterkte meid, nog 6 wekjes voor jou.Ik hoop dat alles goed komt voor ons.
Liefs Laura

lauraw27
Berichten: 129
Lid geworden op: 9 april 2011, 8:23

Bericht door lauraw27 » 3 september 2012, 14:16

Hoi Tatjana,

Hoe gaat met jou meid? Alles goed?

Liefs Laura

Tatjana
Berichten: 30
Lid geworden op: 8 november 2011, 12:36

Bericht door Tatjana » 3 september 2012, 20:52

Hey Laura,

Hier gaat alles redelijk goed! Ben nu 33 weken en 2 dagen ver... En we beginnen serieus af te tellen.
Vorige week maandag benik nog op controle geweest bij mijn gynaecoloog en toen was alles perfect in orde met onze pruts! Ons beebje woog toen 1800gr en was 40-41cm groot, hij/zij zit pefect op schema.
Nu woensdag heb ik een 3D echo, dus ben benieuwd! En maandag 10 september mag ik terug op controle bij mijn gynaecoloog! Ga dan 34 weken zijn en ga dan waarschijnlijk mogen stoppen me mijn pilletjes(prepar). Zodat ik terug wat weeën krijg en mijn baarmoederhals meer kan verweken. En dan kan het zijn da het vanzelf in gangschiet rond 36 weken, zoniet word ik ingeleid in mijn 37ste week! Dus ga week 38 ni halen :) En daar ben ik ergens wel blij om!
Ga zo blij zijn als dit kindje veilig en wel in onze armen gaat liggen... Nog 4 weken max te gaan! Het einde is eindelijk in zicht maar vrees dat die 4 laatste weken de moeilijkste zullen worden... Volgende week ben ik even ver als ik van Remko* ben zwanger geweest... Dus denk dak het dan heel moeilijk en lastig zal hebben... Weet wel da mijn zoontje zijn best doet voor dit beebje! Maar 't zullen lange en moeilijke weken worden vrees ik... Denk dak nog een paar keer voor mijn bevalling het ziekenhuis zal zien...
Hoe gaat het met jou, Laura?

Dikke kus Tatjana

lauraw27
Berichten: 129
Lid geworden op: 9 april 2011, 8:23

Bericht door lauraw27 » 7 september 2012, 7:04

Lieve Tatjana,

Leuk te horen dat goed gaat met jou.Gisteren heb ik de 20 weken echo gegaad.<UZ
Gent>, ja ik was naar Gent voor de echo, want in gent heb ik de ICSI gegaad.
De afspraak was voor 10.00 maar het was 12.00 uur tot ik binnen kon.
Vandaag ben ik 19w6d, alles ik goed met mijn kleine prins, hij woog 426 g,
ik weet niet hoe lang hij is.Het is zo een mooi moment om de kleine te zien,
en te horen dat het word opnieuw een jonge...
Ik ben heel blij en ik zit aal te dromen naar de moment dat hij zou in mijn
armen zitten...Nog 4 maanden, naja vandaag ben ik in de wolken,
Voor jou nog paar weekjes en dan kan je jouw kind bewonderen.

Liefs Laura

lauraw27
Berichten: 129
Lid geworden op: 9 april 2011, 8:23

Bericht door lauraw27 » 15 september 2012, 8:00

Hoi Tatjana,

Hoe gaat het meid? Hoe was het de echo maandag?Jij ben nu 35 weken of? Dus nog een week of drie en dan kan jij jou schatje knuffelen.Ik ben zo blij voor je.
Met mij gaat goed,mijn kleine prins laat veel van zich voelen.Op 26 september terug voor de echo, en ik denk dat ik laat ook een 3D echo doen in oktober.Ik ben vandaag 21 weken...
Liefs Laura

Tatjana
Berichten: 30
Lid geworden op: 8 november 2011, 12:36

Bericht door Tatjana » 21 september 2012, 12:27

Hey Laura,

Met ons gaat alles heel goed! Morgen ben ik 36 weken! Eindelijk! 't einde is nu echt wel in zicht :D
Maandag ben ik ook op controle geweest en alles was heel goed! 't hartje van ons beebje klopte heel mooi! En heb nog steeds voorweeën, die zullen nu niet meer weg gaan en heb nu dikke 2 cm opening. Vandaag is mijn laatste dag dat ik prepar moet nemem, dus ben eigenlijk heel benieuwd hoe lang het dan nog gaan duren. Kan zijn dat het nu dan heel snel in gang gaat schieten doordat ik mag stoppen met die pillen, maar voor 't zelfde geld valt het stil alhoewel ik da laatste helemaal ni verwacht aangezien ik nu met die pillen toch ook al redelijk veel voorweeën heb! Zou het helemaal niet erg vinden moest het nu bv tegen maandag ofzo in gang schieten, want begin echt heel ongeduldig te worden... Maandag moet ik terug op controle bij mijn gyn dus ben echt benieuwd... En moest het tegen 3 oktober nog ni vanzelf in gang geschoten zijn, dan moet ik die avond nog binnen gaan voor in te leiden en dan hebben we ten laatste 4 oktober ons beebje in onze armen! Maar van mij mag het gerust vroeger zijn ook ze :D 't is nu spannend afwachten!
Hoe ist het nu met jou meid?
xxx

lauraw27
Berichten: 129
Lid geworden op: 9 april 2011, 8:23

Bericht door lauraw27 » 21 september 2012, 15:02

Waw Meid,

Gefeliciteerd dus nog paar dagjes nog...Super ik wens jouw een snelle bevaling en een lieve baby....
Laat het weten.....

Liefs Laura

Tatjana
Berichten: 30
Lid geworden op: 8 november 2011, 12:36

Bericht door Tatjana » 22 september 2012, 10:04

Dank je meid! 't aftellen is nu echt wel begonnen...
Nog max 12 daagjes en we heben dit prutsje in onze armen! :D Ga echt zo content zijn als 't zover is... Nu nog ff op de tanden bijten en die laatste moeilijker lange dagen door...
xxx

Tatjana
Berichten: 30
Lid geworden op: 8 november 2011, 12:36

Bericht door Tatjana » 12 november 2012, 18:06

Vanop zijn wolkje laat Remko* weten dat hij op 5 oktober 2012 grote broer is geworden van een klein meisje genaamd Alyana! Ze woog bij de geboorte 2,680kg en was 45,5cm groot!
Zijn kleine zusje doet het heel goed, maar wat wil je met zo'n flinke grote broer die over haar waakt!
Mama, papa en kleine zus houden heel veel van je kleine grote man! <3
Dikke kus xxx <3

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten