Verwarrend

Plaats reactie
Wollow
Berichten: 504
Lid geworden op: 31 januari 2012, 9:22

Verwarrend

Bericht door Wollow » 13 april 2012, 10:52

Even kort mijn verhaal:
Vorige maand was onze tweede IUI poging, rond mijn NOD had ik licht bloedverlies en ik ging er vanuit dat de poging mislukt was. De dag erop moest ik naar Jette voor een bloedprik maar aangezien ik dacht dat het mislukt was heb ik gewacht tot -voor mij - dag drie van de cylcus daar was. Ik kon mijn oren dan ook niet geloven toen er gebeld werd met de mededeling dat er tekenen van een beginnende zwangerschap waren, ik vertelde dat ik wel al enkele dagen bloed verloor maar dat was volgens de dokter niet echt een probleem. Ik kreeg een nieuwe afspraak voor een bloedname enkele dagen later. Mijn blijdschap sloeg al snel om in angst, ik wist niet wat ik van dat bloedverlies moest denken... Stil hoopte ik samen men mijn partner dat het goed zou komen. Helaas, twee dagen later kreeg ik een hele erge bloeding en bij mijn bloedname waren de waarden alweer gedaald.
Ik mocht onmiddellijk starten met een nieuwe poging, geen rustmaand nodig.
Dinsdag ben ik geweest voor de eerste follikelmeting, er waren follikels maar de grootste maar 11mm, vandaag mocht ik terug gaan maar echt veel waren ze nog niet gegroeid. Toch zag ik in mijn urinetesten mooi de LH omhoog gaan de voorbije dagen...
Ik weet nu allemaal niet meer wat ik ervan moet denken, eerst wilde ik niet opnieuw starten deze maand omdat ik mij nog te emotioneel voelde. Maar ik heb dan toch doorgezet... Nu we bezig zijn wil ik ook dat het lukt maar het lijkt alsof mijn lichaam erg in de war is... Ik ben bang dat ik straks te horen ga krijgen dat ik toch niet verder mag gaan. Of is het normaal dat je cyclus trager op gang komt als het mis is gegaan? Heeft iemand hier ervaring mee?

nogeenkeer
Berichten: 1443
Lid geworden op: 6 juli 2011, 11:49

Bericht door nogeenkeer » 13 april 2012, 11:07

Hey Wollow,

ik heb zelf drie miskramen gehad en één bbz en na de ene miskraam kwam mijn cyclus al weer wat sneller op gang als na de andere. Het is alleszins niet abnormaal dat het soms wat langer duurt. Veel succes!!

Nogeenkeer.

Wollow
Berichten: 504
Lid geworden op: 31 januari 2012, 9:22

Bericht door Wollow » 13 april 2012, 16:07

Heb daarnet telefoon gekregen, ze hebben de eisprong waarschijnlijk gemist...
Na de mislukking die nog zo vers in mijn hoofd zit en nu dit, het is mij allemaal een beetje te veel... :cry:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten