herhaald miskraam

mijn6engeltjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 september 2012, 18:54

Bericht door mijn6engeltjes » 28 oktober 2012, 1:20

Beste Falouche,

Wat verdrietig om jou verhaal te lezen.....moet ik helaas zeggen dat ik ook mama ben van 6 sterretjes******
Mijn laatste baby moest ik met pijn in ons hart laten gaan.18 weken oud geen dag licht gezien.Veel afwijkingen en niet levensvatbaar.
na 5 miskramen moest ik ook nog eens een onmenselijke keuze maken,maar het was geen keuze...
Ik weet ook niet meer waar we het zoeken moeten!!! Zwanger worden is het probleem niet,maar zwanger blijven.

Kijk even op UZ Gent de vrouwen kliniek bij Prof.Neuns daar zijn goed geholpen

Ik hoop het beste voor jou.

Liefs,

Eus

Falouche
Berichten: 145
Lid geworden op: 15 november 2011, 14:20

Bericht door Falouche » 28 oktober 2012, 18:26

Bedankt voor je bericht. Jij hebt ook al een hele weg afgelegd. 't zijn er intussen zelfs al 7 bij mij, alweer zo super vroeg afgebroken. Maar het valt wel mee dit keer. Ik heb eigenlijk slechts 2 dagen dat ik het er echt moeilijk mee had. Maar ik heb me wonderwel zeer snel en goed kunnen herpakken. Volgens mij ben ik zelfs uit mijn depressie aan het geraken, dat door een start to run programma te volgen. Ik sta er zelf versteld van hoe goed het met me gaat, en het enige verschil is het lopen. Sinds ruim 2 jaar heb ik het gevoel dat de oude Falouche terug is, en dat voelt goed. Eindelijk...
Ik had van mezelf nooit gedacht dat ik me ooit terug normaal zou voelen, een paar weken geleden heb ik hier ergens nog geschreven. Ik ben blij dat ik eindelijk iets gevonden heb om mijn gemoed de goede richting uit te sturen, want anti drepessiva waren de volgende stap. maar die zal ik dus niet nodig hebben, alleen wat meer sport. Had ik dat meer eerder ontdekt.
Veel sterkte ook voor jou, en hopelijk komt het de volgende keer wel goed. ik duim mee.

sterretjes
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 augustus 2012, 14:02

Bericht door sterretjes » 22 november 2012, 10:37

De derde miskraam in een jaar tijd is ondertussen een feit. Weer een missed abortion rond de 7 à 8 weken. Ondertussen mogen we ook officieel spreken van "herhaalde miskramen"; nooit gedacht dat het zo zou lopen.
Als ik jou posts lees Falouche kan ik alleen maar bewondering opbrengen want het steeds hopen en nadien weer onderuit gehaald worden, begint zo zwaar te wegen. Ik weet dat we geen keuze hebben en vooruit moeten als we kinderen willen; maar het mag af en toe ook gezegd dat dit zo moeilijk vol te houden valt!! Ik ben blij dat sporten een uitlaatklep voor je is want dat heb je echt wel nodig hè..

Falouche, je sprak van een afspraak bij Dr. De Sutter. Mij hebben ze doorverwezen naar Dr. Pexsters in Gasthuisberg maar ik lees zoveel goeds over Dr. De Sutter dat ik het overweeg ook daar een afspraak te maken. Hoe lang is het wachten op een afspraak? Dan weet ik waarop ik me moet voorbereiden.. Heb je haar ondertussen al gezien?

Veel liefs!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten