wachten..

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Bericht door flien » 25 oktober 2012, 18:14

oh beccie, neen toch...
Ik was zo nijdig toen ik op de andere fora je goeie nieuws las. Nu zou ik enkel en alleen aan je deur willen staan en niets zeggen, je gewoon vastpakken en er voor je zijn want ik weet heel goed hoe je je voelt.
Mij moeten ze zeker niet meer zeggen dat god bestaat. Als god bestaat dan verdient ie nen fermen stomp in zijn kl*.
Ik wens je veel steun en begrip toe uit je nabije omgeving zodat ze je kunnen opvangen tijdens je val.
En weet dat wij hier ook altijd zijn om te luisteren en met je mee te huilen. Want wie kan verstaan hoe het voelt dan die die het helaas zelf meemaakten.
dikke knuffel.

Beccie
Berichten: 191
Lid geworden op: 11 november 2011, 20:00

Bericht door Beccie » 25 oktober 2012, 18:22

Hey meiden,

bedankt voor jullie hartverwarmende reacties, wederom is DVO mijn toevluchtsoord..erg fijn!

Inmiddels nog geen bloedverlies, maar wel krampen in mijn baarmoeder..dus denk dat ons minibabytje gestoreven is...nu afwachten..hoop dat het vanzelf kom, want wil liever geen curretage, maar ja wat moet dat moet.

Hoe gaat het verder met jullie dames?weer druk in de running?

Liefs Beccie

wings
Berichten: 234
Lid geworden op: 9 maart 2012, 8:13

Bericht door wings » 25 oktober 2012, 20:24

Lieve beccie, ik vind ook niet de juiste woorden. Ik wens je veel sterkte en wil je een dikke knuffel geven! Ik denk aan je meid!!!
Ik wist niet dat je al eerder een miskraam had :-,(

Noorderzon76
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 oktober 2012, 17:23

Bericht door Noorderzon76 » 26 oktober 2012, 20:04

Hai Beccie,
Ik ben aan het wachten tot ik weer met IUI mag beginnen. Twee weken geleden was de miskraam na 6 weken. Het was de eerste keer dat ik zwanger was na 5 jaar proberen. Afgelopen dinsdag had ik nog een HCG van 46, ze verwachten dat dit komende week onder 1 zakt en dat ik dan binnenkort weer een menstruatie heb. Dan beginnen we opnieuw. Stiekem hoop ik dat ik als door een wonder zwanger zal worden voordat we weer gaan beginnen! :) Ik hoop voor jou dat het wachten snel achter de rug zal zijn en dat het via de natuurlijke weg zal zijn!
Heb vannacht trouwens voor het eerst over de miskraam gedroomd. Heel bizar, ik heb gezien dat het een jongetje was en heb hem in mijn droom begraven. In werkelijkheid heb ik niks gezien dan stolsels. 6weken is natuurlijk ook heel vroeg. Maar ik ben er blij mee, het heeft wel een beetje geholpen om het een plaatsje te kunnen geven.
Liefs,
Noorderzon76

Beccie
Berichten: 191
Lid geworden op: 11 november 2011, 20:00

Bericht door Beccie » 29 oktober 2012, 16:18

Hey meiden,

mochten jullie niet geloven in wonderen dan ga ik daar nu verandering in brengen!

Vanmorgen bij gyne geweest,verhaal uitgelegd (vorige wk bij inval gyne geweest), benoemd dat ik dacht dat het mis was,dat de gyne vorige week zei dat ik me moest voorbereiden op een miskraam....

ze stelde voor om gelijk een inwendige echo te maken, na enkele seconden "nou mw. ik zie geen enkele reden tot bezorgdheid, de foetus ziet er perfect uit!"
en ik begin me daar toch de brullen hé!ik zeg hoe kan dit nou????????? ze vroeg me nogmaals wat de gyne vorige wk tegen ons gezegd had en ze gaf aan dat ze geen vocht rond het hartje zag, dat het hartje goed regelmatig klopte, het was nu 3,01 cm..wel wat klein voor het termijn gaf ze aan..maar dat zagen ze vaker bij icsi babys...

eenmaal uit de stoel ben ik nog steeds flink aan het huilebalken...de gyne rekent nogmaals mijn termijn uit en komt i.p.v. op 10 weken en 5 dagen op 10 weken en 1 dag uit uuhhh toch wel een verschilletje hé! nou zegt de gyne dan ligt het qua groei ook nog eens perfect op schema mw.!!!ze benoemt dat ze mijn verwardheid begrijpt en benoemd dat als we vorige week geen echo gehad hadden ik nu dolblij had kunnen zijn, maar ze begreep dat ik van de kaart was, maar nogmaals zei ze "mw. ik snap dat het moeilijk is voor u, maar u heeft geen enkele reden tot bezorgdheid voor een miskraam, de foetus ziet er echt perfect uit, Ik begrijp niet waarom de gyne vorige week zo pessimitisch was, maar soms kunnen ook wij dingen niet verklaren".

In mijn opinie heeft de gyne vorige week wel een fout gemaakt wat betreft termijn berekening, maar het feit dat het hartje er nu zo goed uitziet is omdat onze kleine een vechtertje is!!!Ik ben nog steeds verward, maar denk steeds aan de woorden van de gyne vanmorgen.
"u hoeft geen enkele reden tot bezorgheid te hebben".

de krampen die ik had en het eenmalige bruinverlies is een veel voorkomend iets is, ze benoemde dat mijn baarmoeder hard aan het groeien/rekken is en dat dit de pijn veroorzaakt.

Nou meiden, weer een heel verhaal, maar wel met een goede afloop! dinsdag 6 november weer een afspraak bij dezelfde gyne als vanmorgen. Ik ben nu superblij, het voelt alsof ik opnieuw te horen kijg dat ik zwanger ben!!Geweldig!

Ik wens jullie dit allen ook zo van harte toe!!!!!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Beccie

Noorderzon76
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 oktober 2012, 17:23

Bericht door Noorderzon76 » 30 oktober 2012, 12:33

Beccie,
Wat een supergoed nieuws! En wat bijzonder, gefeliciteerd!
Blij om een positief verhaal te horen, geniet ervan!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten