Zwanger?

Plaats reactie
AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Zwanger?

Bericht door AnTan » 1 november 2012, 15:32

Dag allemaal,

Ik mailde al eerder toen ik me echt niet goed voelde owv miskraam 5 maanden geleden.
Na weer frustrerende maanden ben ik inmiddels overtijd. Ik heb een cylcus tussen 26 en 31 dagen en vandaag is dag 32. Was zeer ongerust, want heel veel negatieve testen afgelopen dagen en dan is er toch iets niet in orde.
Ook had ik op dag 25-26-27 bloedverlies waarvan ik me afvroeg: kunnen dit nu mijn MS zijn?
Alleszins, deze morgen test ik met een kruidvat test (2 voor 5 euro) en zie ik een licht streepje. Daarna test ik met de kruidvat test (2 voor 10 euro) en zie ik (heel vaag!) een licht verticaal streepje.
Dan haal ik negatieve testen van gisteren uit de vuilbak en zie ik bij de test (2voor 5 euro) een dikke streep in het resultaat venster. Ik weet, dit telt niet een dag later, maar goed.
Zit nu toch met 2 positieve testen en ik kijk naar mijn buik en onder mijn navel zie ik de beruchte streep.
Ben ik nu zwanger? Is dat dan zeker? Ik heb er zodanig op gehoopt en voor gevreesd dat ik het bijna niet kan geloven.
Ik kan nergens bloed laten testen vandaag... resultaten toch pas morgen, dus ga ik morgen pas naar arts... en dan hopelijk snel nieuws.
Had graag foto kunnen tonen, maar weet niet echt hoe ik dat moet doen.

Noorderzon76
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 oktober 2012, 17:23

Bericht door Noorderzon76 » 1 november 2012, 17:16

Hai AnTan,
Klinkt goed! Ik gebruik digitale testen, die geven mij persoonlijk meer zekerheid. Er staat gewoon Zwanger of Niet zwanger, dus geen twijfelachtige strepen. Misschien kun je die nog proberen? Veel succes!

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 1 november 2012, 18:16

Ja, begin nu ook te twijfelen, al hebben we hier toch 3 testen liggen en we zagen beiden positief. Maar nu lees ik online van mensen die dat ook hadden en bleken niet zwanger. Nu twijfel ik toch wel weer.
Maar dan ben ik wel goed overtijd en hopelijk niks aan de hand.
Er is hier nu geen winkel open - feestdag. Apotheek van wacht, maar dat is prediktor merk dan en lees ik ook onzekere dingen over, en het is avond, dus minder nauwkeurig, best gewoon naar dokter gaan morgen (heel) vroeg :).
Maar die testen zijn toch ZEER negatief en blanco normaal bij mij. Hopen hopen hopen!

sterretjes
Berichten: 57
Lid geworden op: 23 augustus 2012, 14:02

Bericht door sterretjes » 2 november 2012, 11:44

Ik gebruik ook altijd de digitale testen want begin me altijd vanalles in te beelden met die streepjes..

Ik ben in elk geval volop aan't duimen voor een positief resultaat AnTan!!

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 19 november 2012, 13:54

Ik plaats dit hier gewoon nog voor moesten er nog onzekere mensen zijn met testen.
Bij mij was het effectief: zwanger.

De kruidvat testen. Beide soorten, Streep bij mij was zwanger en verdubbelde van dikte om de dag of om de 2 dagen...

Maar weer miskraam.

Ik heb jaar als een gek testen gekocht en vroeg getest en oke, ik was dan ook 2x zwanger, maar ik besef nu... Je kan toch niks doen die weken. Dus waarom nog weten en testen? Vanaf nu wacht ik veel langer, ook met bloed te laten trekken en met eerste echo te plannen.
Want als dit zo blijft doorgaan, is dat allemaal zo zinloos. Liever dan een week overtijd (wat voor mij duidelijk: zwanger wil zeggen) en dan MS krijgen (wat dan voor mij een miskraam is)... Dan weer naar dokter, weer eens bloed, lage hCG of hoge... dan bloedverlies, dan op spoed weer gaan liggen en slecht nieuws.

Dus die testen... zo belangrijk is het niet dat snel te weten ALS je tenminste gezond leeft... en foliumzuur en zo inneemt, en niet rookt en niet drinkt...

E_D
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 januari 2013, 17:25

Bericht door E_D » 4 januari 2013, 17:32

Dag AnTan,

ik las net je bericht van 19 nov. Ik heb een drietal weken geleden ook een MK gehad op 8 weken. We waren 5 maanden aan het proberen. Ik probeer zo positief mogelijk te zijn en ervan uit te gaan dat ik snel terug zwanger wordt en deze keer alles goed zal gaan (iets anders denken heeft toch geen zin). Mijn gyneacoloog vroeg me wel uitdrukkelijk om bij een volgende zwangerschap zeker onmiddelijk contact op te nemen. Ikzelf zou ook eerder jouw reactie gehad hebben en gedacht hebben: 'ik test niet, na een tijd zal ik het vanzelf wel zeker weten en dan ga ik naar de gyn'. Maar blijkbaar zou het kunnen dat bepaalde waarden die ze makkelijk kunnen opsporen in je bloed bij mij niet hoog genoeg waren/zijn. Mocht dit het geval zijn dan kan dat verholpen worden door het nemen van pilletjes. Dus heb ik toch maar besloten om bij een volgende zwangerschap direct opnieuw te testen en bloed te laten nemen...

astrid20
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 september 2012, 14:26

Bericht door astrid20 » 7 januari 2013, 12:45

hey antan
ik had 3 x een negatieve test en was toch zwanger maar dit eindigde in een mk
inderdaag nu test ikook niet al te snel meer want tot hiertoe krijg ik toch altijd mijn regels door ook al ben ik een week overtijd.
Ik hoop dat het snel gebeurt voor jou !!!
x

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten