aanhoudende miskraam?

Plaats reactie
Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

aanhoudende miskraam?

Bericht door Bjorn en Kim » 31 december 2012, 8:47

Dag dames,

26/11 had ik een positieve bloedtest na een tp cryo. 29/11 ben ik bloedingen beginnen krijgen. Progesteron stond te laag maar hcg bleef mooi stijgen. 30/11 idem. Veel progesteron bijnemen en platte rust. Maandag 3/12 zagen we op de echo een heel mooi vruchtzakje en de bloedingen waren gedaan. 's avonds helaas de telefoon dat hcg aan het dalen was.

Ik heb tot 7/12 moeten wachten op een nieuwe bloeding. Die duurde tot 12/12. Op 19/12 tot -23/12 weer nieuwe bloeding en nu is die gisteren opnieuw begonnen...

Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt. Ik begin mij zorgen te maken. Van de gynae moest ik zelf niet eens op controle gaan maar dit...

Lilly's*mama
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 december 2012, 13:24

Bericht door Lilly's*mama » 2 januari 2013, 13:56

Hallo Kim en Bjorn

ik zou toch eens op controle gaan...
Als de miskraam niet volledig vanzelf komt kunnen ze hiervoor pilletjes geven, of in het slechtste geval een ingreep doen...
Veel goeie moed in ieder geval om dit te verwerken!
Wij hadden ook een miskraam in april 2012 en weten dat dit je met een heel leeg gevoel kan achterlaten...
Een 6-tal weken erna zijn we ook nog eens op controle geweest om te kijken of alles weer in orde was...
Ik weet niet van welke regio je bent, maar ga zeker op zoek naar een goeie gynaecoloog waar je je goed bij voelt en die de tijd neemt om alles goed op te volgen! Het is pas in moeilijke tijden dat je erbij stil staat hoe belangrijk dit is! Wij zijn ZEER tevreden van het team in AZ Sint Jan! Zij helpen ons door ons persoonlijke drama te raken en zijn ook evenzeer 'mens' als 'dokter'!
Veel succes!

Sarah
mama van een sterretje +13/04/2012 en Lilly +25/12/2012 en °27/12/2012

Bjorn en Kim
Berichten: 4308
Lid geworden op: 24 augustus 2007, 10:56

Bericht door Bjorn en Kim » 2 januari 2013, 16:38

Hoi lilly's mama,

ik ben net op controle mogen gaan. mijn baarmoeder is mooi leeg maar er zit nog een bloedprop in mijn baarmoederhals. Mijn bloed werd genomen en daar heb ik vrijdag resultaat van.

Mijn gynae wil met bij een eventule behandeling, als er ooit nog een komt, van in het begin opvolgen en het sneller overnemen van ferti maar dat laten we in het midden.

Eerst moet ik twee maand aan de pil om alles rustig te krijgen.

Lilly's*mama
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 december 2012, 13:24

Bericht door Lilly's*mama » 2 januari 2013, 17:52

Veel goeie moed...
Soms is het een echte strijd he om een kinderwens in vervulling te laten gaan...
En er moed in blijven houden is soms onmogelijk...
Wij nemen vrijdag afscheid van ons prinsesje *zucht*
Alweer een zware stap om te zetten!
En ben al bang om de leegte erna, nu is er nog zoveel te regelen en 'denkt' iedereen nog aan het verlies, maar wat als 'de mensen' beginnen te vergeten...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten