Innestelinsgbloed,spanning borsten,lage rugpijn,navelstreep

Plaats reactie
AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Innestelinsgbloed,spanning borsten,lage rugpijn,navelstreep

Bericht door AnTan » 10 januari 2013, 12:29

Dag allemaal,

Ik ben wellicht niet zwanger... Al dacht ik nu een week van wél.
In december nog miskraam gehad, dus het is niet dat ik had verwacht zo snel zwanger te zijn.
Maar ik had op dag 21-22-23 wel innestelingsbloed, heel duidelijk (net zoals bij andere keren dat ik zwanger was, wel telkens MK).
Dus ik dacht: het is prijs.
Dan begonnen borsten echt pijn te doen, heb ik anders nooit, dat duurt nu al een week.
Sinds 3 dagen heb ik enorme lage rugpijn. Ik loop ganse dag met heet kersenpitkussen op mijn rug rond. Het verzacht de pijn.
Niet echt bruinverlies, maar toch verlies van 'iets', ik kan het niet echt beschrijven, maar toch niet zo 'gewoon' als anders. Ook af en toe slijm.
En dan mijn borsten... veel spanning, en vandaag en gisteren zag ik duidelijk van die dikkere bolletjes rond tepel, wat ik vorige keren ook had (en anders toch nooit).
En dan sinds 8 dagen al, en elke dag donkerder, (ik ben echt niet gek :) ) een streep onder mijn navel.

Goed. Ik zit nu op dag 30 en heb sinds dag 27 getest, vanmorgen dus 4e keer en steeds negatief. Nochtans gevoelige vroege test van Kruitvat.
Dus niet zwanger.
Dus mijn vraag ik niet: zou ik toch zwanger kunnen zijn? Maar mijn vraag is: wat zou dat dan kunnen zijn? Iets met hormonenwisseling toch?
Dag innestelingsbloed? Wil dat zeggen misschien dat we wel zwanger waren maar dat het meteen is gestopt? Bvb te laag HCG om te kunnen zien op test?
Die streep, oke... dat maakt nu niet uit, maar toch, het is er. Borsten, die bolletjes, kan je dat zomaar hebben?
Rugpijn, dat kan nu toeval zijn ja...
Maar vooral dat bloed. Ik wil dit graag begrijpen, want ik dacht dat er een patroon was... Maar blijkbaar niet.
Dit kunnen toch onmogelijk MS geweest zijn? Want die heb ik altijd een goede week en is altijd heel erg veel bloedverlies. Nu was het 3à4 dagen en echt heel weinig en zelfs niks bij het afvegen soms.

Goed. Graag jullie mening... Mijn testen zijn op, en ga niet om nieuwe denk ik... Gewoon afwachten. Maar als ik morgen MS niet hebben is dat mijn langste cylcus ooit. Het was 1x 31 dagen. Maar dat was 1x in 2 jaar tijd. Hopelijk begint dat nu niet te verlengen...

MmeEva
Berichten: 5
Lid geworden op: 9 januari 2013, 14:43

Bericht door MmeEva » 11 januari 2013, 10:52

Dag Antan,

Denk dat je best naar een arts gaat om die vragen te stellen, maar ik wil je best mijn mening geven.

Je zou toch zwanger kunnen zijn. Zou binnen een 2-tal daagjes nog eens testen als je je MS dan nog steeds niet hebt. En anders een keer gaan voor een bloedafname. Heb nog al gehoord van mensen met een negatieve test die toch zwanger bleken te zijn, maar dat is idd niet de regel.

Daarnaast zou het kunnen dat je lichaam nu, na een MK, anders reageert. Heb al 3 MK achter de rug en na de 2e MK, reageerde mijn lichaam ineens heel anders. 2e helft van cyclus (na eisprong) last van een hele resem aan klachten die ook op een zwangerschap kunnen wijzen: enorm pijnlijke en gezwollen borsten, misselijk, zeurende buikpijn, vreemde pijn aan mijn staartbeen, bolletjes rond mijn tepels,... en toch was ik niet zwanger. Mijn ha vertelde mij dat dat perfect mogelijk is. Ondanks het feit dat de zwangerschap eindigde in een MK, heeft je lichaam toch een zwangerschap meegemaakt en zich klaargemaakt voor een baby. Je hormonenhuishouding kan hierdoor drastisch en voorgoed veranderen.

Laat je weten hoe het afloopt?
Hoop dat je wat hebt aan mijn antwoord. Ben natuurlijk geen dokter. Kan alleen maar vanuit mijn ervaring proberen raad te geven.

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 27 februari 2013, 15:23

Hey ik lees je berichtje nu pas hoor. Sorry voor late antwoord dus.
Ik ben niet zwanger, tenzij opnieuw na nieuwe cylcus.
Nu weet ik dus dat al die dingen niet wijzen op een zwangerschap en zal ik wellicht minder 'hopen' vanaf ik een aanwijzing zie of voel.

Volgende maand naar gynecoloog, ga gewoon smeken voor wat hulp want zomaar 'blijven' proberen, ik word er bijna gek van...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten