Kwestie van moed te blijven houden

Plaats reactie
Pimpajoentje
Berichten: 175
Lid geworden op: 24 januari 2013, 13:51

Kwestie van moed te blijven houden

Bericht door Pimpajoentje » 26 januari 2013, 8:24

Lieve allemaal,

Als het allemaal even niet gaat, als het wachten te lang duurt, als de fysieke pijn niet lijkt te stoppen, als de zoveelste behandeling niet aanslaat, als je weer eens te horen krijgt dat een vriendin zwanger is... Wat doen jullie dan om jezelf te verwennen, op te peppen en even af te leiden? Alle leuke ideetjes zijn welkom, leuke dingen om alleen te doen of met partner.

Groetjes, Pimpajoentje

Falouche
Berichten: 145
Lid geworden op: 15 november 2011, 14:20

Bericht door Falouche » 26 januari 2013, 8:51

iets zoeken waarvan je weet dat je daar deugd van hebt. ik ben vb terug beginnen zingen in een koor, we volgen dansles, ik puzzel veel. DIngen die ik vroeger deed, maar er nu niet veel zin in had, ben ik tch herbegonnen en dat loste het probleem niet op, maar het is niet slecht. Wat bij mij duidelijk wel goed was, was start to run, hoewel ik nooit gelopen had. een wonderlijk middel, al begrijp ik zelf niet hoe dat komt. Het was op aanraden van mijn huisarts dat ik ermee begon, en ik moet haar gelijk geven.

Ik denk dat je zeker moet zoeken en blijven zoeken. ik heb er 2 jaar over gedaan om te vinden dat dat lopen zo goed is. Had ik het maar eerder gevonden.

Ik wens je veel sterkte, want het is potverdikke echt niet gemakkelijk om hiermee te leven. Sommigen zeggen, amai, dat jij daar zo sterk in staat, tja we krijgen geen keuze, we moeten ermee leven. en ze moesten mijn binnenkant eens kunnen voelen. Ze zouden versteld staan hoe moeilijk dit allemaal is.

Beertje1983
Berichten: 1
Lid geworden op: 5 januari 2013, 11:51

Bericht door Beertje1983 » 27 januari 2013, 12:15

Ik ben begonnen met breien. Het is iets wat stom lijkt maar het heeft zo'n kalmerend effect. Ik heb mezelf al 2 keer op een verwendagje in het beautysalon getrakteerd (met een bon uit de flair). Dit is ook iets wat zalig kalmerend en relaxerend werkt.

Groetjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast