leeg vruchtzakje

Plaats reactie
lollybij
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2012, 16:54

leeg vruchtzakje

Bericht door lollybij » 26 april 2013, 14:51

heeft er iemand nog ervaring met een leeg vruchtzakje
vind dit zo raar
we waren zo blij dat het na 4 keer ivf eindelijk gelukt was zwanger te zijn drie weken achter elkaar bloed geprikt met mooi steigende hcg waarde en dan ben je zeven weken de eerste echo en is het zo over leeg vruchtzakje hoe kan dit toch voelde ik verschillende zwangerschap kwaaltjes ,nu is het afwachten of het er vanzelf afkomt of ik een curettage moet
voel mij zo machteloos
lollybij

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 26 april 2013, 20:34

Hallo,

Eerst en vooral, wat een slecht nieuws!
Ik heb dit al vaak gelezen. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, 2 miskramen gehad en nog geen kindje...

Ik wil je gewoon veel sterkte toewensen! Het is een vreselijke lijdensweg die je wellicht nooit had verwacht!

Ik zal je niet proberen op te beuren, want dingen als 'het lukt nog wel eens'... helpen totaal niet weet ik zelf.

Kan je dus niet helpen, maar weet dat het veel voorkomt. Wat het betekent en hoe dat gebeurt dan weet ik niet. Neem je tijd om droevig te zijn en ga er dan weer volle bak voor, hoe moeilijk ook!

Veel sterkte!

lollybij
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2012, 16:54

Bericht door lollybij » 29 april 2013, 11:17

bedankt AnTan,

Ik weet dat ik hier zeker de enigste niet mee ben maar ik vind als je iets meemaakt je eertst altijd vind dat je de enigste ben ,al weet je dat het zoveel voorkomt maar waarom bij mij denk je altijd .aan de ene kant ben ik ook weer wel blij dat ik het nu al weet stel je voor dat je pas je eerste echo hebt op 12 weken dan is het helemaal vervelend ,leuk is anders ik heb al wel twee lieve dochters heb voor de twee meisjes een zoontje afgegeven op 38 weken zwangerschap ,loslating plasenta daarna miskraam van 12weken het is allemaal niet eerlijk een mens moet toch veel kunnen plaatsen in zijn leven niet altijd even makkelijk
groetjes lollybij

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten