misschien pas zwanger?

Plaats reactie
assepoester
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 december 2008, 13:42

misschien pas zwanger?

Bericht door assepoester » 10 mei 2013, 17:18

Hoi allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig als onervaren leek. Ik heb gedurende 6 jaar geprobeerd om zwanger te worden. Heb 6 ICSI-pogingen gedaan en 1 poging embryodonor en nooit 1 dag zwanger geweest. Nu zijn we sinds 2 jaar met alle behandelingen gestopt en ben ik blijkbaar onverwacht natuurlijk zwanger. Hoe begrijp ik nog steeds niet.
We zijn naar de gynaecoloog geweest en ze beweert dat ik 5 weken zwanger ben, maar ze kan op de echo geen hartslag terugvinden. Heeft er iemand daar ook ervaring mee? Heb deze week 3 x bloed laten trekken: maandag hcg van 70000 en progesteron van bijna 20, woensdag hcg van 80000 en progesteron van 12, vandaag hcg van 57000 en progesteron van 15.
Moet ik nu blij zijn of niet? Is er met deze waarde een miskraam op komst of zijn er vrouwen die dit ook meemaakten en toch het kindje hebben kunnen houden? Graag jullie tips! Volgende week sowieso nieuwe echo, maar weet niet of ik blij moet zijn of niet.

Assepoester!

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 12 mei 2013, 20:42

Hallo,
Ik ben nu niet zo ervaren, maar ik weet wél dat je aan 5 weken nog niets ziet op een echo... alleen baarmoederslijmvlier, dus zeker geen hartje!
En die HCGwaarden zijn heel hoog voor op 5 weken weet ik, maar moet dat niet blijven stijgen? Ik dacht van wel.

Meer kan ik je niet zeggen, dit zijn zaken die ik 'denk' dat ze zo zijn.

Gewoon snel naar huisarts gaan bij twijfel of als je echt ongerust bent, gewoon naar spoed gaan en direct bloedtest laten doen.

Veel succes en ik hoop dat alles goed zal gaan!!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten