Hopeloos en immens verdriet

valentijn
Berichten: 559
Lid geworden op: 29 juli 2011, 18:54

Bericht door valentijn » 5 november 2013, 11:13

Anoniem, hier was ook geen sprake van het opgeven van plan A, maar plan B gaf rust en dat was voor mijn en ons gemoed erg belangrijk.

Justme: ik ben bij de lucky few die ondertussen 27 weekjes zwanger is. Het loopt allemaal niet zo vlot, maar we zijn echt superblij. Heb weer hyperemesis ( zoals bij dochtertje, maar dan erger ben nu al 20,5 kg kwijt) Ben een maand opgenomen geweest met centrale lijn voeding gekregen, ben nu stabiel met zware medicatie ( tja ben daar ook geen fan van, maar kan echt niet anders) en vorige week verplichte rust gekregen ( bloeding, harde buiken) maar gelukkig nu opnieuw stabiel. Alleen is de baby nogal klein omwille van tekort aan voeding (ik heb geen reserves meer om uit te putten, alles is nu echt op) dus moet ik veel rusten en hopen dat het allemaal goed komt. ( tja als je de fertistrijd kunt doorstaan, kan ik deze 9 maand ook wel strijden denk ik zo). Ik hoop zo voor jullie dat je binnenkort in mijn schoenen mag staan maar dan met een prachtige, aangename, ongecompliceerde zwangerschap!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten