Hoe lang duurt het voor een miskraam op gang komt???

Plaats reactie
DinaBS
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 juni 2013, 12:18

Hoe lang duurt het voor een miskraam op gang komt???

Bericht door DinaBS » 11 juni 2013, 13:06

Hallo Allemaal,

Na 5 jaar was ik eindelijk zwanger geraakt, maar heb van mijn huisarts te horen gekregen dat het gedaan is met de zwangerschap :( omdat mijn HCG van 35000 naar 30000 is gedaald. Volgens hem zou ik 8 weken zwanger zijn, maar na een uitwendige echo bij de huisarts zelf zag hij een perfecte vruchtzak, maar kon het vruchtje niet zien. Hij verwees mij door naar een radioloog ipv gynaecoloog om foto's te laten maken om een BBZ uit te sluiten. Gelukkig was dit uitgesloten.

Het enige wat ik nu kon doen is wachten op de miskraam :cry: en om naar een gynacoloog te gaan voor controle was niet nodig, maar er staat wel een afspraak ingepland voor volgende week. Deze was in het begin van de zwangerschap al ingepland.

Mijn vraag is dan ook, hoe lang kan het duren voor ik begin te vloeien? Ik ben nu 5 dagen verder en voel geen krampen en heb ook geen lichte bloedverlies.

valentijn
Berichten: 559
Lid geworden op: 29 juli 2011, 18:54

Bericht door valentijn » 11 juni 2013, 18:04

Dina: eerst en vooral ik vind het vreselijk dat je dit moet doormaken. Zelf heb ik ook 2mk gehad.
Bij mijn laatste was ik door vervanggyn naar huis gestuurd om mk af te wachten. Had erg lichte bloeding die dan ook is gestopt. Maar 6 dagen later ben ik erg hevig beginnen bloeden en via spoed opgenomen en bevallen. Wil maar zeggen, mss is het niet slecht om toch eens langs gyn te gaan, voor de zekerheid. Soms kun je zo complicaties voorkomen en helpen ze de komst wat op gang.

Leniemienie
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 1213
Lid geworden op: 12 april 2012, 23:39

Bericht door Leniemienie » 13 juni 2013, 0:36

Gyn kan je eventueel ook medicatie geven om mk in gang te zetten. Ik heb na mijn slechte echo op 8 weken 2 opties gekregen: mk owekken met medicatie of curretage. Ik heb toen voor de eerste optie gekozen. Ik mocht toen ook 1 week thuisblijven en ik had de tijd wel echt nodig om ook emotioneel toch wat te kunnen recupereren. Veel sterkte!

AnTan
Berichten: 1062
Lid geworden op: 5 september 2012, 12:32

Bericht door AnTan » 13 juni 2013, 13:56

Dina, heel veel sterkte! Wat vreselijk, en dat na zolang wachten.
Ik kan je helaas niet helpen, heb 2x MK gehad, maar kwam vanzelf opgang in week 5 al telkens.
Verschrikkelijk dat je nu gewoon moet zitten wachten. Zoals anderen zeggen, het kan ook op gang gebracht worden... vraag ns aan je gynecoloog?
Heel heel veel moed hoor!

DinaBS
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 juni 2013, 12:18

Bericht door DinaBS » 15 juni 2013, 23:02

Hallo allemaal,

Eerst wil ik jullie bedanken voor jullie steun. Ik heb inmiddels een inwendige echo gehad en het bleek inderdaad zo te zijn dat het vruchtje nu zeker 2 weken is gestopt met zich te ontwikkelen :cry: Ik heb maandag een afspraak voor curettage. Ik zit vol verdriet en zou nu echt niet weten hoe het in de toekomst zal gaan...

Krike
Berichten: 102
Lid geworden op: 29 november 2012, 12:03

Bericht door Krike » 16 juni 2013, 23:21

Hallo

Heb het ook meegemaakt dat ze hetnzagen bij een echo

Heb het vrijdag gehoord, woensdag erop begon ik hevig te bloeden, nu 4 weken geleden, en bloednog steeds licht...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten