Ervaring met te vroeg gebroken vliezen/ doodgeboren

Puck2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 juni 2013, 15:47

Bericht door Puck2010 » 8 maart 2014, 13:41

hey Eveline,

wat mooi dat alles goed gaat met Elise.
lekker genieten van haar.

volgende week 10 weken echo. vind heel spannend.
zo bang voor hematomen en of een miskraam te krijgen.
was vorige keer rond die tijd. de kweek wordt waarschijnlijk rond week 12 pas. stellen steeds langer uit. wordt ik alleen maar onzekerder.

nu laatste tijd veel last van steken in de onderbuik. maak ik me meteen zorgen. kan ook de darmen zijn wat veel last van ook. misselijkheid is ook nog steeds al 4 weken. mag ook wel weg haha.

ben zo bang als nu fout gaat dat het zo definitie is.

hoe hield jij je sterk. heb soms ook last van hartklopping ineens.
ik lijk wel een zeur dus stop ik nu maar.

hoop graag op een reactie van je

liefs kelly

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 11 maart 2014, 20:34

Hey Kelly,

Ik had ook wel schrik hoor, niet zozeer de eerste 12 weken, maar vooral rond de periode dat het misliep bij mijn 2 eerste kindjes tot de periode van levensvatbaarheid. Ik keek ook altijd goed of ik afscheiding had enzo... Ik leefde van echo naar echo, gelukkig was dat om de 2 weken.
En ja met momenten sloeg de schrik ook toe, en dan kwamen de traantjes ook hoor, maar ergens kon ik me altijd optrekken aan dat ik nu extra hulp (cerclage + platliggen) had, en dat het toch moest lukken.

Ik duim met je mee hoor! Als je je zorgen maakt, bel dan voor een extra controle. Ze verstaan dat wel hoor.


Veel groetjes,

Eveline

Puck2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 juni 2013, 15:47

Re: Ervaring met te vroeg gebroken vliezen/ doodgeboren

Bericht door Puck2010 » 4 augustus 2014, 15:54

hey Eveline,

tijd terug dat ik hier ben geweest.
gaat nog steeds gelukkig goed met de zwangerschap ben nu 31 weken. heb om de 2 weken controle.
heb alle onderzoeken gehad en was aldoor goed. nu alleen maar bloeddruk meten enz. en hopen dat het nog 2 maanden blijft zitten.

hoe gaat het verder met jouw en de kleine meid, groeit ze goed?

groetjes kelly

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Re: Ervaring met te vroeg gebroken vliezen/ doodgeboren

Bericht door Vlientje » 25 augustus 2014, 15:59

Hey Kelly!

Het is echt maanden geleden dat ik hier was. Hie gaat het nu? Ik hoop dat alles goed gaat!

Met onze kleine meid alles goed. Ze is ondertussen bijna 1 jaar! Wat gaat de tijd toch snel!
We hebben wat problemen gehad met haar voeding, reflux en voedingsallergieën, maar nu zit ze op speciale poedervoeding op basis van aminozuren en eet ze terug goed. Binnenkort mogen we terug beginnen met vaste voeding, maar beetje bij beetje en heel voorzichtig. Zo gaan we ook ontdekken waar ze wel en niet tegen kan. Maar verder is ze echt een schat van een dochter!
Ik heb tijdens mijn zwangerschappen geen roze wolk gekend, maar geniet nu wel dubbel en dik van haar hoor!

Veel groetjes!

Eveline

Puck2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 juni 2013, 15:47

Re: Ervaring met te vroeg gebroken vliezen/ doodgeboren

Bericht door Puck2010 » 23 december 2014, 14:37

heey Eveline,

hier een bericht nog terug na 4 maanden .
15 oktober ben ik bevallen van een kerngezonde zoon Casper! hij was 10 dagen overtijd zelfs.
Zo zie maar dat het totaal anders kan gaan. nu 2 maanden en groeit goed.
gelukkig gaat bij jullie ook goed en idd alweer een jaar verder.Je weet nooit wat de toekomst je brengt.

ik wens jullie nog veel geluk in de toekomst!

liefs kelly

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Re: Ervaring met te vroeg gebroken vliezen/ doodgeboren

Bericht door Vlientje » 26 december 2014, 22:18

Hey Kelly!

Super om van je te horen! 't Is een tijdje geleden dat ik hier was. Proficiat met je zoontje! Geniet er maar van hé! Ik ben zo blij dat alles goed verlopen is :-)

Ik wens jullie allemaal een goed eindejaar en een super 2015!


Groetjes,


Eveline

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten