Ervaring met te vroeg gebroken vliezen/ doodgeboren

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 24 augustus 2013, 14:32

Hey Kelly,


Dat is echt slecht nieuws. Zeker dat het een miskraam is en geen innestelingsbloed? Allé jong, ik hoopte zo met jullie mee dat het nu goed zou gaan. Zo vreselijk!

Ik begrijp best dat jullie beide er kapot van zijn. Je blijft hopen hé, en dan gaat het fout, dat is zwaar hé.

Hele hele dikke knuffel,


Eveline

Puck2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 juni 2013, 15:47

Bericht door Puck2010 » 25 augustus 2013, 22:28

hey Eveline,

ja weet zeker dat het een miskraam is nog steeds hevig aan het bloeden. morgen maar ziekenhuis weer beeln om de afspraak af te zeggen misschien nog even laten na kijken of alles er weer normaal uit ziet.

dan maar even tijdje rustig aan doen maar weer..
en straks andere moeten aan zien met een kleintje die binnenkort zal komen.

lijkt wel alleen maar moeilijker. geen vertrouwen in je lichaam of toekomst.

jij nog paar weekjes dan kunnen ze teminsten iets doen als het eerder komt. hoop dat het nog lang mag blijven zitten.

wkz is is een speciaal kinderziekenhuis in nederland

groetjes kelly

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 25 augustus 2013, 22:58

Hey Kelly,


Neem je tijd hé. 't Is niet omdat een vriendin bevalt van een gezond baby'tje dat je daar direct moet gaan staan hé. Ik kon dat ook niet hoor, ze moesten maar wat geduld met mij hebben. En ze moeten dat maar begrijpen hoor.

Ik vind het zo erg voor jullie! Een check-up is goed hé, dan kunnen ze zien of alles ok is.
Lastig hé, als je niet meer in je lichaam gelooft of in de toekomst. Ik duim hier hard voor jullie, zodat jullie terug naar de toekomst kunnen uitkijken, mét een gezond kindje!

Hele warme troostende knuffel en heel veel groetjes,

Eveline

Puck2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 juni 2013, 15:47

Bericht door Puck2010 » 19 september 2013, 16:00

hey eveline,

hoe gaat het nog goed met de zwangerschap?
hoop het wel dat je straks een kleine kan vast houden.

bij ons is ben ik weer tante geworden van een nichtje, is wel moeilijk maar ben toch al op kraamvisite geweest. heel ander kindje toch.
maar nu dagen later lijkt het gemis wel groter. waarom het bij ons wel fout ging.

verder nu geen plannen voor een nieuwe zwangerschap wil nog even wachten. wil niet weer een tegenvaller.
of je partner denkt dat het daarom alleen omdraait.

zoweinig mensen die begrijpen wat je door maakt. of weten hoe je voelt.
blijft moeilijk ook al zit ik nu bij lieve engeltjes heb ik ook niet echt het gevoel dat je kan uiten. beter bij jouw hier... erg he.

wil je niet teveel met mijn gevoel op schepen dus hoop in ieder geval dat bi jouw nog steeds goed verloop en dan over even je kleine schat hebt!

liefs kelly

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 21 september 2013, 21:52

Hey Kelly,


Je mag niet alles opkroppen hé, da's nergens goed voor. Je hebt je engeltje verloren, dat is zwaar en dat zullen we nooit vergeten. Onze engeltjes waren heel erg gewenst hé. Je verlangt ook naar een kindje.
Ja, ik begrijp dat je samen met je ventje wat tijd neemt, want ja, 't is voor een man soms ook moeilijk. Neem jullie tijd zullen veel mensen zeggen, en zeg ik ook altijd, maar ik vind dat soms zo moeilijk hé. Ik zou soms willen dat ik de tijd vooruit kon draaien naar het moment dat jullie goed zwanger zijn en dat we ergens weten dat alles deze keer goed loopt.

Ik ben vrijdagochtend op 26w5d bevallen van een dochtertje na 30 uren weeën die ze maar niet stil kregen en een spoedkeizersnede (stuitligging, haar voetjes zaten al in mijn baarmoederhals). ons klein meisje stelt het naar omstandigheden goed. Ze ligt op intensieve zorg neonatologie, ze ademt deels zelfstandig, haar hartslag, bloeddruk, zuurstof, temperatuur zijn momenteel goed. We moeten dag per dag nemen, maar ze heeft al haar temperament getoond, de verpleegsters doen niet met haar wat ze willen :D . 'k heb er wel een goed oog in, volgens mij is ze een sterke meid!


Dikke knuffel,

Eveline

Puck2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 juni 2013, 15:47

Bericht door Puck2010 » 3 oktober 2013, 10:24

heey Eveline,


gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
ook heel veel sterkte in deze komende tijd. ik hoop echt dat deze sterke meid straks bij je thuis gezond en wel mag zijn.
ik snap dat je bij de dag leeft heel onzeker is het inderdaad nog. maar wat ze zeggen he drie keer is scheepsrecht.

bij ons is momenteel rustig even alles weer op een rijtje zetten.
ik zal blij zijn als het bij jouw allemaal goed mag komen en dat ik weet dat het ook anders kan.

nogmaals heeel veel sterkte

liefs kelly

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 3 oktober 2013, 16:20

Hey Kelly,


Ik duim nog altijd voor jullie hoor!

Een infectie was de oorzaak van die vroege weeën, wat voor infectie weet ik nog niet, dat weet ik misschien als ik binnen 4-5 weken op controle ga.
Maar ja, ik ben zo gevoelig voor infecties hé! Ons tweede kindje zijn we ook verloren door een infectie. Ik wil zo graag nog een kindje bij, maar telkens met schrik zitten dat een infectie roet in het eten kan gooien... Mijn man ziet het alleszins niet meer zitten... en ik kan het hem niet kwalijk nemen. Maar die wens is er bij mij wel nog.
We moeten sowieso 1 jaar wachten, dus we hebben nog wel tijd om na te denken en te beslissen hé.

Ons dochter doet het nog steeds heel erg goed, maandag heb ik een afspraak bij de kinderarts en dan hoop ik meer te weten.

Veel groetjes, en ik wens jullie ook veel sterkte hoor!


Eveline

Puck2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 juni 2013, 15:47

Bericht door Puck2010 » 5 november 2013, 20:09

heey Eveline,

hoe gaat het al weer een maand verder. is alles nog goed met je meisje.
en weten ze al wat voor infectie de oorzaak is?

hier gaat zijn gangje na de miskraam van bijna 3 maanden geleden nog op extra controlen geweest voor kijken of er niks achter is gebleven. gelukkig na 2 maanden weg. en nu heb ik sins een week weer beetje last van maagzuur en en hoofdpijn en beetje last van me borsten dus wie weet. wel eng even goed. kan pas over week weten als ik niet ongesteld wordt. snap wel dat je nog wel een kindje wilt, zo lang al moeten wachten natuurlijk maar snap je man ook, mijn man was al niet zo happy dat ik zei dat ik weer wat last had van dingen... maarja hij was er zelf ook bij haha.

spreek je hopelijk gauw.

liefs kelly

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 7 november 2013, 21:44

Hey Kelly,

Hoe gaat het nu met je? Ik duim voor je hoor!

Vandaag controle gehad, alles is goed genezen. Ze hebben gezocht, maar geen oorzaak van de infectie gevonden. De prof zei dat de vaginale cerclage "gefaald" had. Ze spreken van een geslaagde cerclage als een zwangerschapsduur van 36 weken gehaald wordt.
Volgens de prof heb ik een infectie gekregen doordat mijn baarmoederhals zo kort was.
Een abdominale cerclage is de volgende stap, maar ja, ik heb nu totaal nog geen idee of we voor nog een kindje gaan.

Veel lieve groetjes,

Eveline

Puck2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 juni 2013, 15:47

Bericht door Puck2010 » 14 november 2013, 14:09

heey Eveline,

nee gaat niet zo beetje een dipje.. was geen zwangerschap helaas. mag nu aankomende maand niks doen vanwege verder onderzoek in de baarmoeder vanwege bloedverlies tussen door. dus is afwachten of ze iets vinden.
gelukkig is alles goed bij jullie raar dat ze weer niks vinden waar de ontsteking vandaar komt, was bij mijn ook geval toen. is al weer half jaar terug alweer.

is ze al bij jullie thuis? geniet er van ;)

liefs kelly

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 19 november 2013, 8:28

Hey Kelly,


Veel sterkte meid! Heb je tussentijdse bloedingen? Da's echt wel vervelend! Gaan ze een hysteroscopie doen? Zijn ze zeker dat er geen zwangerschapsrestjes zijn blijven zitten?

Ja, de prof zei dat ze enorm hard gezocht hebben, maar dus geen oorzaak gevonden... Eigenlijk niet zo leuk, want dan weten we niet of we er iets aan kunnen doen. 'k Denk wel dat het is wat hij zegt dat het is, en dat een abdominale cerclage beter zal zijn, maar of ik daarmee een goede en zo goed als voldragen zwangerschap kan hebben is de grote vraag. Maar de nog grotere vraag is of wij ons nog een een bijkomend kindje gaan wagen. Maar dat zien we binnen een jaar.

Elise doet het ondertussen goed, ze komt goed bij. Als ze zo verder doet is ze tegen midden december of Kerst thuis.


Veel groetjes en warme knuffel,


Eveline

Puck2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 juni 2013, 15:47

Bericht door Puck2010 » 22 februari 2014, 12:48

hey Eveline,

hoe gaat het?
alweer een paar maanden verder.
hier flink wat dingen veranderd.
ben op dit moment 7.5 week zwanger. gelukkig nog.
wel veel last van schimmelinfectie en irritatie daar :?
volgende week voor echo en kijken wat die terug keerder irritatie is. hoop dat het niet zorgt voor andere dingen straks :(

vind het wel best eng steeds bang op bloedverlies of negetief bericht te horen.
ze gaan pas voor te voorkomen dat de vliezen breken in week 10 kweek afnemen en dat 1 maal er iets tegen te geven in de hoop dat het daarna beter gaat en niet eindigt zo als bij Aimée.
lijkt zo lang te duren. en idd ook meten van de baarmoeder mond dan. voor een cerlage pas in week 13

blijft zo spannend.

hoe gaat met je meisje al lekker thuis?


liefs kelly

Aria
Berichten: 702
Lid geworden op: 2 januari 2014, 11:08

Bericht door Aria » 22 februari 2014, 23:51

Hoi Kelly,

ik wou je alvast even een hele dikke proficiat wensen met je zwangerschap!

Ik duim en hoop dat alles deze keer goed mag gaan! Probeer te genieten van elk momentje!

Liefs,
Aria **

Vlientje
Berichten: 136
Lid geworden op: 15 augustus 2012, 17:17

Bericht door Vlientje » 23 februari 2014, 20:52

Hey Kelly,


Een hele dikke proficiat! Hoe voel je je?
Ik duim hier mee met jou hoor!
Goed dat ze een cerclage steken. Bij mij staken ze die op 11 weken.

Elise is ondertussen 2,5 maan thuis. Ze doet het heel erg goed. We zijn enorm gelukkig met haar! We mogen ons enorm gelukkig prijzen dat alles zo goed gaat!


Veel liefs en dikke knuffel,


Eveline

Puck2010
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 juni 2013, 15:47

Bericht door Puck2010 » 8 maart 2014, 13:33

hey Aria,

dankje voor de felicitatie.
zal zeker proberen goede moed en er van te genieten.

groetjes kelly

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten