ff mijn hart luchten

Plaats reactie
lotje83
Berichten: 249
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 0:06

ff mijn hart luchten

Bericht door lotje83 » 21 september 2013, 2:59

Nooit gedacht dat ik hier nog eens mijn hart komen luchten.

9 maanden geleden zijn we papa en mama geworden van een super zoon na 3 iui's en 1 ivf.

We besloten om geen anticonceptie te nemen. Groot was onze verbazing, onze dankbaarheid en ons geluk toen we eind augustus een positieve test hadden!! Bloed laten trekken, alles in orde, hcg stond echt goed.

Onze wereld stortte in toen maandag bij de eerste echo bleek dat ons minitje gestopt was met groeien op zes weken. Vandaag heb ik een curettage gehad.

We komen thuis van het ziekenhuis, ik zet mijn gsm aan en zie dat ik een sms heb van vriendin: "vandaag hartje zien kloppen, blablabla, uitgerekend op exact dezelfde dag als wij.

Ik weet dat we onze beide handen mogen kussen dat we al een zoontje hebben, ik weet dat we bewezen hebben dat we op een natuurlijke manier ook zwanger kunnen worden, maar ik voel me momenteel zo ellendig.

Veel sterkte aan iedereen in hetzelfde schuitje...

liefs

Mamatjes
Berichten: 16
Lid geworden op: 8 januari 2013, 17:45

Bericht door Mamatjes » 23 september 2013, 16:28

Beste Lotje,

We weten spijtig genoeg wat het is..
Alleen hebben wij niet het geluk al een gezond kindje te hebben.
In mei zijn we getrouwd en waren zo gelukkig want toen was mijn vrouw ook 6,5 weken zwanger, als we terug kwamen van onze huwelijksreis was ons geluk iets minder groot toen we te horen kregen dat ons beebje zijn/haar hartje niet klopte!
Dan stort je wereld in!
Mijn vrouw heeft dan in april ook een curettage gehad en moete nu weer helemaal opnieuw beginnen, als lesbisch koppel is dat ook niet ideaal.

Ohja, we moeten positief blijven!

xx

nogeenkeer
Berichten: 1443
Lid geworden op: 6 juli 2011, 11:49

Bericht door nogeenkeer » 23 september 2013, 16:46

Hey lotje83,

doet pijn hé :cry: Ik heb drie miskramen gehad en één bbz, maar ook twee gezonde, flinke jongens. Ik kan niets zeggen waardoor je je op slag beter gaat voelen, maar leef met je mee. Het voelt effectief ellendig! En eerlijk, dat gevoel ebt pas weg als je effectief "goed" zwanger bent en je kindje in handen krijgt. Dikke, dikke knuf!!

Nogeenkeer.

lotje83
Berichten: 249
Lid geworden op: 30 augustus 2011, 0:06

Bericht door lotje83 » 26 september 2013, 15:05

Dank je wel. x

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten