.

Plaats reactie
maeske
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 augustus 2013, 15:01

.

Bericht door maeske » 12 december 2013, 20:45

.
Laatst gewijzigd door maeske op 21 september 2014, 8:51, 1 keer totaal gewijzigd.

skanul
Berichten: 4
Lid geworden op: 9 december 2013, 10:20

Bericht door skanul » 14 december 2013, 9:17

Hey Maeske, ik heb in oktober 4 (weliswaar zeer twijfelachtige) positieve testen gehad. De streepjes verschenen bij de eerste 2 zeer laat (bij de eerste zelfs pas de dag erna), bij de volgende 2 testen waren de strepen telkens lichter aan het worden. Ik had er geen goed oog in. De dag na de laatste test ging ik bloed laten trekken en hcg was alweer weg. De ha beweerde dat ik niet zwanger was geweest, maar wat dan met 4 testen? Ok, 1 'vals positieve' (al kan dat eigenlijk niet, he) maar 4? Enfin, de dag daarop heb ik een enorme bloeding gehad met pijnlijke krampen en veel klonters. De gyne gebeld en deze zei dat ik wel degelijk een zeer vroege mk zal gehad hebben,anders kon er geen hcg getest zijn... Ze kunnen het niet met zekerheid zeggen, he...

Veel sterkte...

dauwdropje
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 514
Lid geworden op: 5 oktober 2011, 23:47

Bericht door dauwdropje » 27 december 2013, 12:39

als de streep laat komtmag e er zowiezo niet op vertrouwen, staat in hun bijsluiter ook! na enkele minuten is afhankelijk van test, is de test niet meer betrouwbaar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten