Buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Plaats reactie
sonivo
Berichten: 2
Lid geworden op: 3 mei 2013, 20:59

Buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Bericht door sonivo » 3 januari 2014, 14:41

Na 4 inseminaties en 2 terugplaatsingen via icsi kreeg ik op 24 dec te horen dat ik zwanger was. Een mooier kerstcadeau kon ik me na 3 jaar proberen niet voorstellen! Afgelopen maandag 2e test! Hcg was van 94 naar 484 gestegen. Ik begon te dromen tot ik gisteren plots opgebeld werd door het secretariaat van mijn gynaecoloog! Ik moest dringend nieuwe bloedtest doen en vandaag langs gaan voor controle. Vandaag kreeg ik te horen de ze zich zorgen maakt gezien hcg onvoldoende gestegen is. Ze vreest buitenbaarmoederlijke zwangerschap :-(

Nu is het afwachten tot maandag - een eeuwigheid - voor een nieuwe bloedtest om na te gaan of hcg naar meer dan 1000 gestegen is. Zo niet BBZ :-(

Ik weet met mezelf geen blijf sindsdien. Zijn er die gelijkaardig hcg waarden met positieve afloop hadden of moet ik mij op het ergste voorbereiden?

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Bericht door sharon1989 » 3 januari 2014, 15:04

Kan je vandaag niet meer terecht in u ziekenhuis of labo van het ziekenhuis? Dat het geen zenuwslopend weekend word? Kan toch ook gewoon zijn dat uw start zo hoog niet is en dat je het nog gaat inhalen? Kduim alvast voor je mee dat het geen bbz is maar gewoon een trage start. Dikke knuffel

sonivo
Berichten: 2
Lid geworden op: 3 mei 2013, 20:59

Bericht door sonivo » 3 januari 2014, 15:12

Heb gisteren bloedtest gehad en vandaar haar bezorgdheid

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Bericht door sharon1989 » 3 januari 2014, 15:31

Ow sorry, had daar even over gelezen. Probeer je gedachten wat te verzetten dit weekend.. en kweet dat het heel moeilijk is. Mijn duimpjes doen huk werk voor jou. Xx

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten