Beleving als Man, droom-IVF-adoptie-scheiding

Plaats reactie
Bert C
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 mei 2014, 14:41

Beleving als Man, droom-IVF-adoptie-scheiding

Bericht door Bert C » 9 mei 2014, 16:56


DVO pixi
DVO Moderator
Berichten: 576
Lid geworden op: 29 november 2008, 14:18

Bericht door DVO pixi » 9 mei 2014, 22:57

moedige 'brief' Bert! zoveel vrouwen hier, en zelden een man die zo openhartig over zijn kinderwens en zijn emoties durft praten!
ik wens je het allerbeste en ik hoop dat je geluk en rust kan vinden en een vervulling van je diepgekoesterde kinderwens kan realiseren bij je nieuwe vriendin.
De jaren en de tegenslagen vreten inderdaad aan een mens en ze laten sporen na, dat is logisch. Na jaren van proberen en nog eens jaren van wachten op ons adoptiekind heb ik lang ( en soms nog) met de angst gezeten dat er alsnog iets fout zou gaan, maar als ik je 1 raad mag geven (deze kreeg ik ook ooit van een heel wijze man) : durf te leven en te genieten!
what comes around comes around, maar laat genieten en geluk niet uit je handen glippen door te piekeren over hoe je het zou kunnen verliezen!

nog veel succes and one day, you make a hell of a dad!!
a mom at last

Duupje
Berichten: 198
Lid geworden op: 13 mei 2013, 21:15

Bericht door Duupje » 11 mei 2014, 21:37

Amai, Bert, wat een verhaal!
Zelf heb ik ook al ervaren dat het niet zwanger kunnen worden best zwaar kan doorwegen op je relatie...
Het is echt jammer dat het bij jou allemaal zo is moeten lopen en dat het zo'n serieuze wonden achtergelaten heeft...
Je zou in de fleur van je leven moeten zijn, maar je hebt precies eerder angst om opnieuw gekwetst te worden.
Ik denk dat het jou echt kan helpen om er veel over te praten of zelfs dat je professionele hulp kan gebruiken. En hiervoor moet je je niet schamen. Wij als vrouwen beleven dat anders dan onze mannen, maar daarom is het nog niet erger voor de ene dan voor de andere.
Ik hoop dat er toch ooit een moment kan komen dat je gelukkig kan zijn met je nieuwe geliefde en dat het grote geluk jou ook tegemoet kan en mag komen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten