Azoospermia



Plaats reactie
Zoé
Berichten: 13
Lid geworden op: 7 juni 2015, 19:32

Re: Azoospermia

Bericht door Zoé » 22 juli 2016, 10:41

Bij mijn man werden ook geen zaadcellen aangetroffen. Ondertussen zijn we al een jaar bezig met hormoonspuitjes om dit op te wekken, maar tot nog toe zonder resultaat. Bij een eerste dokter in het Imeldaziekenhuis kreeg mijn man een te lage dosis opgewekt, waardoor er geen resultaat was. Nu gaan we naar het UZ Brussel en krijgt mijn man een hogere dosis toegediend. Ondertussen zijn we weer vier maanden verder en nog steeds geen resultaat.

Ikzelf heb het er nog steeds moeilijk mee als andere mensen me vertellen dat ze zwanger zijn en dat het "van de eerste keer prijs" was. Ook de vele vragen in de stijl van: "En wanneer beginnen jullie eraan?" ben ik al kotsbeu, maar eerlijk gezegd dat nog liever dan het onderwerp van veel geroddel te zijn...

Ik begrijp dus maar al te goed wat je voelt als je zo'n nieuws krijgt. Voor een man moet het inderdaad nog anders zijn, maar mijn man geeft me dikwijls te kennen dat hij zich minder mannelijk voelt doordat hij weet dat hij geen zaadcellen aanmaakt. Ik wens je alvast heel veel succes met de tese en veel goede moed om dit alles te kunnen plaatsen.
Problemen bij man: Azoospermie, 2 jaar hormonenbehandeling, TESE, 9 strootjes gevonden 11/'16
ICSI 1 - start 13/01/2017 - 5 bevruchte eitjes - 1 terugplaatsing - ZWANGER!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten