zoveel vragen........



Plaats reactie
Steffemie
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 februari 2012, 8:07

zoveel vragen........

Bericht door Steffemie » 16 februari 2012, 9:38

Hallo iedereen,

ik en mijn partner besloten 1 jaar terug om onze kinderwens te vervullen. Na ongeveer 9jaar gebruik van de pil, gaf ik mijn lichaam de tijd om te "ontpillen".
Iedere maand werd steeds moeilijker en moeilijker. Mezelf oppeppen om terug de moed te vinden om te "klussen" werd moeilijker.


We besloten daarom om verdere stappen te ondernemen. Echo baarmoeder, uitstrijkje, .... noem maar op. Alles in orde.
Uiteindelijk een spermastaaltje binnen gedaan...
:( Geen goed nieuws. De kwaliteit van de aanwezige cellen zijn heel laag.
Gisteren terug naar gyneacoloog voor teelbalonderzoek.
Conclusie: enerzijds kan het om een genetische afwijking gaan (chromosomenonderzoek), anderzijds overmate alcoholgebruik in het weekend.

Ik loop nu continu te piekeren: wat als het nu echt niet lukt? wat als dit? wat als dat?
Wat kan ik doen om het hem niet kwalijk te nemen, want onbewust doe je dit?

Ik weet het niet meer....... :cry:

flien
Berichten: 1187
Lid geworden op: 3 januari 2012, 8:55

Bericht door flien » 17 februari 2012, 11:32

Welkom in de medische malle molen.
Denk dat iedereen die deze site bezoekt wel met die vragen en onzekerheden te kampen heeft.
Weet dat je niet alleen bent en erover chatten helpt soms de teleurstellingen een plaatsje te geven.
In mijn geval zijn de zwemmers ook niet goed. Reden ??? Vandaar dat we bezig zijn met ICSI behandeling. Voorlopig zijn we tot nog toe enkel wat teleurstellingen rijker. Maarja veel andere keure hebben we niet hee.
Laat de moed niet zakken hee ! Voor sommige hier komt er rap goed nieuws, voor anderen dan weer niet...
Maar we kunnen altijd bij elkaar terecht voor een troostende babbel.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten