Hersteloperatie



Plaats reactie
Margot_80
Berichten: 258
Lid geworden op: 23 mei 2013, 13:32

Hersteloperatie

Bericht door Margot_80 » 13 april 2014, 11:17

Dag dames,

Even een eerlijke ego-update van mij, voor andere vrouwen die misschien hetzelfde meemaken of nog moeten meemaken..

Mijn man heeft na 12 jaar een hersteloperatie laten doen vorige week. Zijn beide zaadleiders zijn terug aaneengezet, dus dat deel is geslaagd.

Nu 4 dagen na de operatie heeft hij last van enorme zwelling en blauwzwart verkleuring, van zowel balzak als penis. Blijkbaar is dat normaal, dus wil ik daarbij anderen al geruststellen die hiermee te maken gaan krijgen. Hij heeft geen pijn.

Ik hoop niet echt op natuurlijke bevruchting meern maar nu kunnen we wel icsi doen met vers zaad misschien ipv met tese zaad. En die minikans dat het toch natuurlijk zou kunnen lukken, zal hopelijk mijn zin in sex terug doen komen. Ik bezag hem namelijk niet meer als complete man.

Na 2 jaar behandelingen met 4 icsi pogingen en 3 biochemische miskramen was ik zo vervreemd geworden van alles wat seksueel getint was...

Ik hoop dat de huilbuien nu mogen verminderen, voelde me ondanks steun van man en vrienden toch erg eenzaam in mijn gevoel en verdriet.

Ben echt blij dat dit forum bestaat en dat we mekaar kunnen troosten.

Succes aan iedereen, en als er iemand vragen heeft over tese of hersteloperatie dan ben ik beschikbaar.

Wij gaan in juni of augustus onze eerste kans wagen met vers zaad voor icsi 5 inmiddels, en in jette deze keer. Alle duimwerk is welkom.

Groetjes,
Margot :D

Sloebertje
Berichten: 780
Lid geworden op: 27 februari 2013, 11:30

Bericht door Sloebertje » 18 april 2014, 18:48

Hoi Margot80,

ik duim alvast voor je!
Good luck!

Groetjes,
Sloebertje

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten