Ovusitol Plus



Plaats reactie
Jobke94
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 mei 2022, 22:37

Ovusitol Plus

Bericht door Jobke94 » 4 mei 2022, 22:42

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. Bij mij werd PCOS vastgesteld, dus er werd medicatie opgestart (duphaston 10mg gedurende 10 dagen om de menstruatie op te wekkken + letrozole 2,5mg vanaf dag 3 van de menstruatiecyclus gedurende 5 dagen). Geen resultaat, dus in de volgende ronde optrekken naar 5mg letrozole. Ik vind het allemaal wel heel frustrerend, al weet ik dat het niet echt helpt om mij hier zo druk over te maken... :cry:

Nu gaf mijn gynaecoloog aan dat ik kon proberen om Ovusitol Plus te nemen als supplement. Iemand die hier al ervaring mee heeft?

Liesjeb
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 september 2021, 15:02

Re: Ovusitol Plus

Bericht door Liesjeb » 5 mei 2022, 18:54

Jobke94 schreef:
4 mei 2022, 22:42
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. Bij mij werd PCOS vastgesteld, dus er werd medicatie opgestart (duphaston 10mg gedurende 10 dagen om de menstruatie op te wekkken + letrozole 2,5mg vanaf dag 3 van de menstruatiecyclus gedurende 5 dagen). Geen resultaat, dus in de volgende ronde optrekken naar 5mg letrozole. Ik vind het allemaal wel heel frustrerend, al weet ik dat het niet echt helpt om mij hier zo druk over te maken... :cry:

Nu gaf mijn gynaecoloog aan dat ik kon proberen om Ovusitol Plus te nemen als supplement. Iemand die hier al ervaring mee heeft?
Hallo,
Ik neem bijvoorbeeld Pocosyl als supplement. Als ik het vlug even aan Google vraag lijkt de werking hetzelfde. De actieve ingrediënten spelen in op de behoeftes die je hebt bij PCOS maar het gaat bijvoorbeeld niet zorgen voor een snellere bevruchting.
Ik begrijp maar al te goed dat het hele proces veel van je vraagt en bijzonder frustrered kan zijn. Ik heb ook al de nodige traantjes laten rollen hoor... We willen graag gisteren al zwanger zijn hé :lol: Het is niet eenvoudig om hier een gezonde balans in te vinden maar het is echt belangrijk om zo realistisch mogelijk om te gaan met de kansen per cyclus. Gun jezelf vooral de nodige tijd en wees lief voor jezelf ;)
Veel succes verder!
2021: IUI 1-2 (x)
02/22: IVF 1 OHSS & freeze-all - 1 cryo
05/22: IVF 1.1 tp cryo 23/5 - bn 3/6 pos
Baby boy geboren 27/01/23 💙

Kattt
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2022, 19:29

Re: Ovusitol Plus

Bericht door Kattt » 25 mei 2022, 19:32

Ben vandaag ook pas begonnen met dit product.
Ik zelf heb kleine kisten op mijn eierstokken. En werd ook aangeraden om dit te gaan gebruiken.
Ben echt benieuwd. Dit is allemaal zo frustrerend. Succes! En laat ook maar weten wat het voor jou doet.

tynsaras
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 januari 2024, 3:01

Re: Ovusitol Plus

Bericht door tynsaras » 22 februari 2024, 5:30

Kattt schreef:
25 mei 2022, 19:32
Ben vandaag ook pas begonnen met dit product. backrooms game
Ik zelf heb kleine kisten op mijn eierstokken. En werd ook aangeraden om dit te gaan gebruiken.
Ben echt benieuwd. Dit is allemaal zo frustrerend. Succes! En laat ook maar weten wat het voor jou doet.
Ik doe onderzoek naar dit product. Ik wil weten hoe effectief het tot nu toe is?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten