lange cyclus demotiverend



Plaats reactie
Repelsteeltje
Berichten: 1422
Lid geworden op: 23 juli 2009, 10:33

Bericht door Repelsteeltje » 18 juni 2010, 9:43

Hoi iedereen,

Ik ben hier een tijdje geleden bij mijn eerste KID nog iets komen schrijven, maar schreef nadien vooral op het IUI-forum. Maar ik wou jullie even een hart onder de riem steken.
Na 2 mislukte IUI's met clomid, besliste de gyn om over te stappen op Menopur (mijn bms was aan de dunne kant met clomid). De menopur spuitjes vielen heel goed mee: 2 mooie follikels, een dik bms, alles zag er prima uit. En blijkbaar was het ook prima want ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben :D . k Hoop dat voor degenen die moeten overstappen het een opkikker kan zijn!

Nog veel moed toegewenst!

Repelsteeltje

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 18 juni 2010, 13:18

Hey Repelsteeltje,


Super nieuws! Een hele dikke proficiat! Het is je van harte gegund en geniet er volop van!!!!

TineVR
Berichten: 249
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:48

Bericht door TineVR » 24 juni 2010, 9:45

Hi Dames,

uitslag is opnieuw negatief hier. Op naar de volgende.. *zucht*

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 30 juni 2010, 16:19

Hallo,

En hoe is het de rest met iedereen?
Ik kijk uit naar mijn vakantie en hoop dan snel erna weer met een behandeling te beginnen.

groetjes,
An

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 30 juni 2010, 19:22

Hallo meiden,

heb jullie al een poosje niet gesproken maar lees jullie berichtjes wel en wil jullie graag een hart onder de riem steken.
Ik denk heel veel aan jullie en wens dan ook dat jullie erg snel heel veel geluk zullen hebben.

Veel liefs Mendie

P.s
Hoe is het met jou Emmake??? :D

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 2 juli 2010, 13:24

en hoe is met jou Mendie, niet te veel last van de hitte?

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 2 juli 2010, 13:25

Hallo Koala,

Ja best wel veel last van de warmte maar verder gaat het prima.
Hoe gaat t ondanks alle commotie met jou?

Gr Mendie

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 2 juli 2010, 14:35

Hey Mendie,

Eigenlijk best wel goed. Ik geniet van de hormoonvrije periode zonder al dat gedoe met pillekes, spuitjes, gyn-bezoeken, onzekerheden, .... en tel af naar mijn vakantie.

En daarna vol goede moed Menopur spuiten in de hoop dat het voor mij DE behandeling is.

Af en toe krijg ik het moeilijk als ik weer over nieuwe zwangerschappen of geboortes in mijn omgeving hoor, maar ik kan dan gelukkig altijd bij mijn vriend terecht voor steun.

groetjes,
An

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 5 juli 2010, 14:26

Hoi meiden,

Sorry ik heb dit topic wat links laten liggen :oops:

Tine wat erg :cry: pfff had zo gehoopt voor jou :cry: Dikke knuffel!

An ik ben blij dat het jullie wat goed doet die hormoonvrije maand! Daarna kan je met volle moed beginnen met de menopur. Ik hoop eveneens dat dit DE oplossing is voor jullie.
Het is begrijpelijk dat je het moeilijk hebt meid, en geloof me als je zwanger bent, blijft het... Alle toch bij mij, ik blijf het moeilijk hebben met te horen dat mensen weeral zo eens zwanger zijn geraakt zonder enkel probleem. Erg, ik weet het maar de pijn die ervoor aanwezig was is er nu nog steeds!
Goed dat je je vriend hebt, dit doet echt heel veel hoor! Ik kreeg/krijg wel steun maar hij praat(te) er liever niet over waardoor ik mijn hart niet echt kon luchten... :?

Heel veel succes meiden, ik denk ook aan jullie!!!!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 16 augustus 2010, 14:19

En hoe is het hier met iedereen? En met de zwangeren? Niet te veel last van alle kwaaltjes?

Ik zit vandaag op dag 2 van mijn cyclus en mag dus beginnen met mijn eerste menopurspuit en dat vind ik dus wel weer spannend. Zaterdagmorgen moet ik dan op controle bij de gyn

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 17 augustus 2010, 9:06

Hoi An,

Dit is al lang geleden, amaai!
Hier alles goed hoor, lekker aan het aftellen maar wel met angstgevoelens. Niet voor de bevalling maar wel of ik een goede mama ga zijn en zo... Dat zal er bij horen zeker.

Oooo wat hoop ik zo dat het deze keer de goede keer is voor jou meid! Het MOET gewoon lukken, ik WIL het :D :lol:
De duimen staan hier omhoog!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 19 augustus 2010, 14:56

Cassyke,

Dat is normaal hoor, ik denk dat elke aanstaande mama zich die vraag wel stelt. Ook niet evident he om ineens zo verantwoordelijk te zijn voor zo'n klein mensje. Geniet nog van je laatste weken zwangerschap!

En wie weet, volgen wij snel!

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 23 augustus 2010, 8:25

Thx meid! Ik denk inderdaad dat dit gevoel normaal is. We beginnen dichter te komen en daar horen vragen bij natuurlijk.

Hoe gaat het verder met jou? En met de rest?
Ik duim voor je en inderdaad, hopelijk volgen jullie heel snel!!!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 23 augustus 2010, 10:20

Ik ben zaterdag op dag 7 naar eerste FM geweest, veel kleine follikels te zien. Dus nog even verder spuiten met Menopur en morgen of overmorgen moet ik weer terug.

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 30 augustus 2010, 11:25

Hoi An,

Wat is het resultaat? Hopelijk moet je niet meer spuiten en kan je beginnen klussen :wink: Ik duim!!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten