Bericht
door vero81 » 5 maart 2010, 20:55
Hoi Dames,
Ook bij ons loopt het relationeel soms heel moeilijk.
Ik ben mij ervan bewust dat een man alles anders ziet als wij,maar een beetje begrip zou toch het minste kunnen zijn.
Mijn man vindt dat ik er veel te veel op gefocust ben. Dan komt hij met verhalen naar boven van mensen die met die hele behandeling gestopt waren en kort daarop zwanger geraakten. Hij vindt de gyn ne geldwolf en is overtuigd van het feit dat die hormonen een effect hebben op je gezondheid. Vanmorgen was het klusjesuur en hij wou niet klussen! Dan schiet ik dus in ne franse colère hé! ben ik er 14 dagen voor spuiten aan het zetten en dan zegt meneerke doodleuk dat hij geen zin heeft... Hij moest gaan werken en had echt geen tijd en was doodmoe.
hij is dan maar niet gaan werken (zogezegd ziek) en uiteindelijk is het er dan toch nog van gekomen. Ook ik vind die verplichte nummerkes niet leuk, maar ja...
Ik heb mijn ventje toch kunnen overtuigen om zijn zaad te laten testen na veel gezaag. Ook bij ons weet de dichte familie en close vrienden het. Op mijn werk mijn baas en beste collega, op zijn werk bijna iedereen. Ik spreek er, buiten met mijn beste vriendin, ook niet spontaan over.
groetjes
Vero
ons lijstje:
TineVR, 29 jaar: microgynon pil, controle bezoek gynae: 10 maart
Koala, 34 jaar: 1e ronde Clomid/pregnyl, wachten tot ma, dan nieuwe afspraak voor bloedwaarden
Repelsteeltje, 27j, Clomid50,pregnul,utro,KID1, 27/2 FM
Vero81: 28 jaar, 3x clomid/glucophage/pregnyl, ovariële drilling, 3x clomid/pregnyl/glucophage, 1x menopur, NOD:19/03
Lesley: 24,5jaar: 3 x cyclocur, 1e maal clomid, 26/02 pregnyl
Yelinke: 30 jaar, 1e ronde Duphaston/Clomid50/pregnyl 2de ronde Clomid1OO 6/03 follikelmeting