lange cyclus demotiverend



Plaats reactie
Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 12 februari 2010, 10:16

Ze zouden iets moeten vinden tegen die wachttijden he, Mendie!
Goed idee, Koala, er even tussenuit, wij zijn ook van plan dat even te doen. Of die 2 weken gaan weer veel te lang duren.

Gisteren dus al Pregnyl mogen zetten op dag 17. Waauw, echt, was er zo blij mee! (anders op dag 24-27). Vandaag dagje 'vakantie' gevraagd op het werk, voor alle zekerheid. Maar voel me er niet helemaal goed bij; is dit wel nodig?! Mijn man denkt van wel ... ?!

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 15 februari 2010, 16:53

Hallo, sorry voor de late reactie normaal krijg ik een mail als ik een reactie heb maar kreeg niets maar goed je hebt helemaal gelijk word gek van het wachten elke keer bedenk ik er weer wat bij wat op een zwangerschap kan duiden haha.
Wat goed van de pregnyl en er is niets mis mee om een dagje vrij te nemen voor zoiets hoor.

Spannend allemaal wanneer mag jij nu een test doen?

Groetjes mendie

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 18 februari 2010, 13:52

Mendie schreef:Hallo, sorry voor de late reactie normaal krijg ik een mail als ik een reactie heb maar kreeg niets maar goed je hebt helemaal gelijk word gek van het wachten elke keer bedenk ik er weer wat bij wat op een zwangerschap kan duiden haha.
Wat goed van de pregnyl en er is niets mis mee om een dagje vrij te nemen voor zoiets hoor.

Spannend allemaal wanneer mag jij nu een test doen?

Groetjes mendie
Hallo Mendie,

Nog een week wachten ...
Maar voel me echt helemaal niet zwanger ditmaal.
Anders heb ik echt al pijnlijke borsten enzo ...
Nu niks!
Maar dat zou kunnen door de kruiden die ik neem en de acupunctuur?! Maar weet het niet goed ...
We zien wel. Nog een week!
(En die heb ik helemaal volgepropt, zodat ik bezig blijf ;))
Nadien gaan we over naar insiminatie, het begint echt te lang te duren.
En het is altijd 'stressen' de periode van de pregnyl: Is het wel genoeg zo? Of nog eens 'klussen'? Ben ik wel 'ontspannen' genoeg? :shock:
Dus ... even afwachten en anders; volgende stap ...

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 18 februari 2010, 22:01

Hallo emmake,

Je zegt ik voel me niet zwanger misschien is dit juist een goed teken!! je weet maar nooit. Ik voel misschien wel teveel das niet fijn je maakt jezelf soms echt gek!!
spannend allemaal afwachten duss..

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 19 februari 2010, 12:05

Mendie schreef:Hallo emmake,

Je zegt ik voel me niet zwanger misschien is dit juist een goed teken!! je weet maar nooit. Ik voel misschien wel teveel das niet fijn je maakt jezelf soms echt gek!!
spannend allemaal afwachten duss..
Wie weet?! Maar ik probeer me er niet te hard op te focussen. Ik ben zeer tevreden dat ik ditmaal slechts 2 weeksjes moest spuiten, en telkens maar 1 ampule, was voor mij al een klein wondertje.
Heeft me een boost gegeven, ongelooflijk, en ook weer hoop ...
De acupunctuur maakt me ook iets energetischer terug, en dat kon ik ook wel gebruiken.
Wellicht niet alleen de acu; maar samenhang van alles, dat besef ik ook wel!
Ik mag gewoon niet hard letten op wat ik 'voel', want dan WIL ik iets voelen, en dat is helaas nog niet zo.
Vorige zwangerschap was ik hééééél ziek ...
Dus ik probeer mijn week nog goed vol te proppen, en dan zien we wel.
Anders; met opgeheven hoofd naar de volgende stap zeker?!

Groetjes!

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 21 februari 2010, 15:28

Hallo dames!!

Spannend he de aankomende week voelen jullie je anders dan anders?
ben benieuwd blijf duimen voor jullie en natuurlijk ook voor mezelf.
Groetjes Mendie

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 21 februari 2010, 17:45

Mendie schreef:Hallo dames!!

Spannend he de aankomende week voelen jullie je anders dan anders?
ben benieuwd blijf duimen voor jullie en natuurlijk ook voor mezelf.
Groetjes Mendie
Hallo Mendie,

Ik nog altijd niet ziek of niets ...
Anders al heel mottig door de pregnyl, nu niks.
Soms wel steken in mijn zij, soms denk ik dat ik mottig ben :)
Maar verder niets :?
We zien wel he!

En jij??!

Groetjes en nog een fijne zondag!

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 21 februari 2010, 21:17

Hallo,

Ja heb het gevoel dat ik ongi ga worden :(
heb vandaag een test gedaan is natuurlijk ook te vroeg en negatief maar heb de hele dag al rare pijnlijke kramp en steken wel heel anders dan normaal maar heb het vermoeden dat ik pech heb had wel heel mooi geweest de eerste keer clomid gelijk zwanger.
Maar goed ik w8 nog even af ben benieuwd naar jullie...

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 22 februari 2010, 18:23

Mendie schreef:Hallo,

Ja heb het gevoel dat ik ongi ga worden :(
heb vandaag een test gedaan is natuurlijk ook te vroeg en negatief maar heb de hele dag al rare pijnlijke kramp en steken wel heel anders dan normaal maar heb het vermoeden dat ik pech heb had wel heel mooi geweest de eerste keer clomid gelijk zwanger.
Maar goed ik w8 nog even af ben benieuwd naar jullie...
Zou mooi zijn natuurlijk, maar waarom niet he.
Onze eerste echte kans was het ook meteen raak ;)
Nu duurt het weer iets langer ... :shock:
Voel wat steekjes in mijn zij, soms wat misselijk, maar niets echt 'noemenswaardig'. Ik weet niet, ik durf ook niet meer te hopen. Anders is de teleurstelling te groot.
Wanneer moet je testen?

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 22 februari 2010, 18:49

Hallo,

Ik hoef al niet meer te testen :( helaas ongi geworden. He bah wat een rotgevoel weer maar ik hoop dat jullie me kunnen opvrolijken met goed nieuws over jezelf.

Groetjes Mendie

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 22 februari 2010, 21:09

Mendie schreef:Hallo,

Ik hoef al niet meer te testen :( helaas ongi geworden. He bah wat een rotgevoel weer maar ik hoop dat jullie me kunnen opvrolijken met goed nieuws over jezelf.

Groetjes Mendie
Hey mendie,

haaa, dat is inderdaad echt een ****-gevoel grrrr...
Maar ik denk altijd: de eerste 3 dagen als je ongi bent zijn de moeilijkste.
Nadien: nieuwe start - nieuwe cyclus = nieuwe kans.
Verwen jezelf, en laat je vooral ook maar lekker verwennen deze dagen.
En als je zin hebt om eens goed uit te huilen: doen.
Om eens slecht gezind te zijn: doen!
Zolang je je daarna maar weer herpakt, dan is eens goed down zijn je zeker gegund!

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 22 februari 2010, 21:21

hey allemaal,

@Mendie, dat is weer even balen natuurlijk! Ik leef enorm met je mee want het staat mij ook te wachten denk ik.

Ik ben er even tussen uit geweest wegens skivakantie wat het wachten wat draaglijker maakte maar helaas zonder positief resultaat. Met methormine en duphaston had ik na 5 dagen na laatste duphaston mijn MS; dus ik dacht dat dit ook zou zijn met de combinatie clomid-pregnyl-duphaston-methformine. Dus toen ik zaterdag mijn MS niet kreeg, begon ik al te hopen maar had geen test bij op vakantie. Nog tot vandaag kunnen wachten om te testen, maar helaas een negatief resultaat. Dus dan is het nu weer wachten op mijn MS om dan te kunnen beginnen met tweede ronde Clomid.

En had de hele tijd ook last van die stomme symptonen wellicht door die clomid en pregnyl (misselijk, niet altijd zin om te eten, moe). En dat maakt het natuurlijk zwaar he! Je begint dan te hopen en helaas dan de teleurstelling als er negatieve test komt.

Mendie
Berichten: 82
Lid geworden op: 27 januari 2010, 13:14

Bericht door Mendie » 23 februari 2010, 18:27

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie steun en Koala voor jou is het ook erg rot zo pfff soms vraag ik me f zal t dan ooit echt gebeuren ??? maar goed de hoop blijven we houden we blijven elkaar steunen das erg belangrijk!!!

Op naar de volgende ronde

Groetjes Mendie

Emmake
Berichten: 443
Lid geworden op: 4 december 2009, 12:02

Bericht door Emmake » 24 februari 2010, 10:12

Mendie schreef:Hallo meiden,

Bedankt voor jullie steun en Koala voor jou is het ook erg rot zo pfff soms vraag ik me f zal t dan ooit echt gebeuren ??? maar goed de hoop blijven we houden we blijven elkaar steunen das erg belangrijk!!!

Op naar de volgende ronde

Groetjes Mendie
Hallo!
Ja dat wachten ... kan verschrikkelijk zijn.

Ik doe net een test (eigenlijk een dag te vroeg en niet met ochtendurine) en niet veel te zien.
Tranen natuurlijk ...
Maar dan ga ik nog eens kijken, paar minuten later, en ik zie een hééééél fijn doorschijnend lijntje staan!
Zou dit????

koala
Berichten: 721
Lid geworden op: 3 december 2009, 19:01

Bericht door koala » 24 februari 2010, 12:36

Bij mij is er ondertussen toch weer wat hoop, wat een rollercoaster van emoties moet je toch allemaal doormaken he! Nog altijd geen MS, en dus heb ik even naar de gyne gebeld. Ze heeft gezegd dat ik moet wachten tot maandag, als ik dan nog geen MS heb; dan moet ik opnieuw een afspraak maken en gaat ze mijn bloedwaarden checken. Dus het is weer afwachten en hopen op toch nog een positief resultaat.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast